Heaven is when u have

Heaven is when u have
Heaven is when u have

German car,

Amercian salary,

Chinese food

&

Pakistani Wife.


Hell is when Car is Chinese

food is German

wife is American

&

Salary Pakstani.
  

May, 21 2010     193 chars (2 sms)     3003 views       Funny

more Funny SMS Messages

''mobile deshese
CALL

chicken ka maza
SMS

sabzi ka maza
MISS CALL

daal ka maza
NO RESPONSE

faaqa

AJJ KUCH MELEYGA YA FAAQA KARNA PAREGA. ?
Memon At Petrol Pump

Bhai 1rs Ka Petrol Dal Do

Salesman: Bhai Itna Sara Petrol Dalva
K Kahan Jana Hai?

Memon: Jana Kahan Hai Hm
To Aise Hi Paise Urate Hen...
''Teri be-Rukhi ka shikwa
main kis sy karon Dost..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
..

.
.
.Yahan her Dost kehta hai,
Tujse SET nahi ho rhi to Number mujhy de de.....''
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->
Aik admi ko charag mila us ne use ragra dhamaka howa aur wo mar gaya

moral:sub chezen ala din ki nai hoti kuch mujahdin ki bi hoti hain
Lahore Mai Kuch Dair Pehle Operation Shuru ho Chuka hai:

Aap Logon se Request Hai, Plz Dua Kijiye


Khuda Jaane Ab Kya Hoga?


Ladka ya Ladki..!! :-)
Teacher: Africa Mein Aise Mulk Bhi Hein

Ke Wahan Khane Peene Ka Kuch Nhi,

Bijli Gas OiL Bhi Nahi...

Pehenne Ke Kapre Bhi Nahi Hein...

Bacha: Sir Kya Wahan Bhi

PPP Ki Hukomat Hy? :-(
Woh choom lain ek bar to aati nahi neend

unki awaz suntay suntay raat jati he beet

iss liye kehta hun k ye risk na uthaoo



"MORTIEN JALAO MACHAR BHAGAO"
ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de
Teacher: Woh koun sa event tha jo na hota to aj "KARACHI" khush hall hota... ?

Student:
Altaf Hussain ki maa ki shadi... ;->

Teacher: "Ali K Papa Aaj Job Par Gaye Hain"

Es Ka Future Tense Banao

Student (Ali): Woh Kal Bhi Jaenge

Kisi K Baap Mein Himmat Hai Tou Ruk Le =D ;->
Ya Allah
Ya Rehman
Ya Raheem

Daro mat Kisi ko 4wd nai kerna Khud hi parrh lo...

Sawab mile ga Paaapi Insaan.. :-)