Heaven is when u have

Heaven is when u have
Heaven is when u have

German car,

Amercian salary,

Chinese food

&

Pakistani Wife.


Hell is when Car is Chinese

food is German

wife is American

&

Salary Pakstani.
  

May, 21 2010     193 chars (2 sms)     2997 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Yar Paisy kab do gay mery

Sendar+923343004071

































Ye msg sb doston ko snd kro
90% pagal pura msg parhe baghair he rply ka''
Hoshayar
rehna
aaj
raat
ko..
..
..
..
..
..
..
..
..
12
bajy
..
..
..
..
..
..
k
baad
..
..
..
..
..
..
..
..
..
1
..
..
..
..
..
..
..
..
bajy ga!!!!!
Lovers sitting in a park,
boy tries to kiss the girl..
Girl says No dear not all this before marriage..
Boy: Don?t worry darling ?I am already married?.:p
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.
Aap Ki Chahat Ki Qadar Kartay Hay,

Salam Aap Ki chahat Ki Nazar Kartay Hay,

Jo Kartay Hay Wafa Hum Say,

Jaan Apni Hum Un Ki Nazar Kartay Hay.
The fight we had last night was my fault,


my wife asked me what was on the TV and i said dust.
Do pal ki bhi khushi na mili to kya hua,
Umar bhar gam ke sahare ji lenge,
Kya hua jo hamari girlfriend nahi,
Hum aapki girlfriend ke sahare ji lenge.
shikwa naheen kissi sey kissi sey ghilla naheen,



mental hospital walon ko tu ab tak milla naheen

Kuch Admi Dozak Mein Bohat Garmi
Mein Bary Aram Se Soye Pare Thy,


Ek Farishte Ne Dusre Se Pucha Yar Ye
Itny Aram Se Dozak Mein
Soye Huye Hen To Dusre Ne Kaha,


Ye Sab Karachi Se Ayen Hen
Garmi Aur Loadshading K Adi Hy.= P ;->
Shahrokh Khan Shotting Mian Attnay Busy Hotay Hian K Ghar Ana Bhool Jatay Hian...
Aur Un K Bachay Bhi Bhool Jatay Hian Un Ka Papa Kon Hia...
Achank Shahrokh Khan Ghar Attay Hian Aur Bachay Zoor Se Chalatay Hian....
Mami .. Mami...Dakho To Zara Hamray Ghar Shahrok Khan Aay Hian...


How bollywood proved dat 2012 is not the end of Love
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
?
.
By The Movie-
"LOVE STORY 2050"

To Be Great
Is To Be Misunderstood ...
And
I m Always Misunderstood
Therefore
I m Great ... =P ;)


~AtTiTuDe PeRsOnIfIeD~