After reading

After reading
After reading the form filled by an applicant.. The employer said: " WE do have an opening for you..!
Applicant: What is it?
Interviewer: Its called the "door..!
  

May, 18 2010     163 chars (2 sms)     3671 views       Funny

more Funny SMS Messages


Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
Gadhda be jo na Khaye vo Ghaas ho tum

Stupid Idiot Baakwaas ho tum

52 jokoron wali taash ho tum

per phir bhi jo b ho yaar

dost bohat jhakaas ho tum
Masroofiat ?



Kanjoosi ?



Ghurbat ?




La-Parwahi ?




Narazgi ?






Hath Ya Ungli Main Chot ?




Mobile Ki Kharabi ?




Alfaz Ki Qillat ?



Nakhre ?



Ya Koi Aur Wja Hai Sms Na Kerne Ki . . .
Doctor: Ye White Tblts Subha, Red Tblts Dopeher
Blue Tblts Shaam Aur Yellow Tblts Raat Ko Khani Hyn Aur
Yaad Rakhain Tamam Tblts Pani Se Khani Hyn ...

Patient : Magar Doctor Mjhe Beemari Kia Hai ???

Doctor : Aap K Jism main Pani Ki Kami Hy ... ;->
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
There was ONe guy who used to smoke a lot! minimum 2 packs a day. He would make sure his folks never found out. He would always make sure he had loads of mint on him. One day, when he was below his house, his mom was unexpectedly in the balcony, and he didnt have mints on him! He was in a fix. While he was wondering what to do, he sees 2 snakes in the garden. So he eats them tail first. After that his mouth starts smelling of mint. Why?????










Cos he ate 2 snakes (Saap) ulta..so he ate Paas Paas....
After marriage, husband and wife become two sides of a coin;
they just can''t face each other, but still they stay together. . . ;->
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-

The New England
journal Of Medicine
Reports That ... !!

" 9 Out Of 10 Doctors
Agree That 1 Out Of 10
Doctors Is An Idiot..."
;->
Lovers with Mobile in Pakistan cities . . .


ISLAMABAD
Hello Janu
chalo aj CHINEESE Restaurant m Dinner Meri traf sy

RAWALPINDI
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
Ek Ghantty sy college k Gate py kharra hon

LAHORE
Hello Janu
aj to film ka mood ban rha hy aur wo b Tumhry saath

KARACHI
Hello Janu
what a Fantastic Mosam
Chalo Beach py Jaty hy..

PESHAWAR
Hello Janu
Kahan ho Tum ??
abhi abhi BOMB BLAST huwa hy
Tum khairiyat sy to ho
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->


Hello Janu!

Plz Mera Ye sms Apny Ammi Abbu k Samnay Oonchi Awaz Main Parhna

Ok?

Ready

.
.
.

Dulha Mil Gaya
Dulha Mil Gaya. :-)