After reading

After reading
After reading the form filled by an applicant.. The employer said: " WE do have an opening for you..!
Applicant: What is it?
Interviewer: Its called the "door..!
  

May, 18 2010     163 chars (2 sms)     3674 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar: Whats My Mobile Bill?

Call Centre Girl: Sir, Dial 123 To Know Ur Current Bill Status

Sardar: Not Current Bill, I Asked Mobile Bill
Ek Doctor Shikaar Se Wapis Aya,
Frnd Ne Pocha Kyun Bhai Koi Shikaar Kia?
Doctor: Nahi Yaar,
Is Se To Acha Clinic Per Beth Jata..

Red ROSE
pyar k liye

Yellow ROSE
Frndship k liye

White ROSE
Shanti k liye

AUR

Aapke liye?

?

?

?

?

?

?


NIMA ROSE
roj nhane k liye
Imran Hashmi On Cosmatic Shop :
Aik Lips Stick Dein.
Donkandar: Kon Sa Colour ?
Imran : Janab Colour Ko Chore Taste Acha Hona Chahiay..;-)
bhagwaan Ram aur Shyam ka color kya tha????
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Green..

Coz-"HARE Rama HARE Krishna"
Pathan Saw A Very High Mobile Tower
&
Red Light Glowing On The Top , Seeing This
He Said : We Are Developing So Fast
We Have Trafic Signals For Aeroplanes In The Air Also ;->
Raat Ko Sony Sy Pahly Ak Hi Dua Mango
"YA ALLAH Mujay Uta Ly

?
?
?
?
?
?
Soba Sawery
?
?
?
Namaz K Lie"
7 angels came to me asked 4 da most intellgent ,smart, nice, sweet, well behaved, welgromed ,person , so i gave dem ur adress ." dekha kaise Ullu banaya Unko "
India men Umer Shrif ko kisi ny Ungli kr di

umer sharif Murr k bola

Beta Utna hi nikalna Jitna kha sako...=P;->
shaadi k din kareeb aye to maha ko diting ka shaok hova .mein le ayi Sufi ko.kyunk sufi per aiteybar jo tha.subha hoi to dekha na Maha thi na sufi.
A sardar was passing thru a jungle.

A churail stops him and says: Hoo hoo ha ha ha,

main churail hoon.

Sardar: Jaanta hoon, teri ek behan mere ghar bhi hai:-)
Aadhi Raat Ko Kisi Ne Baja Di Faraz K Ghar Ki Bell
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah
Wah Wah

Faraz Neche Aaya To Watchman Ne Kaha

All Is Well

All Is Well….