After reading

After reading
After reading the form filled by an applicant.. The employer said: " WE do have an opening for you..!
Applicant: What is it?
Interviewer: Its called the "door..!
  

May, 18 2010     163 chars (2 sms)     3664 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ap k khayal ma main apko sms kyun karta hon?


I Miss u..?

I Like u..?

OR

I Need u..?
.
.
.
.
Chal bay


Sms package khatam karna Hota hai...is liye:-


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Can u pronounce good english:- read along woof, roof, loof, shoof, shoof,woof, loof, roof, poof, woof woof, hoof, woof, roof, shoof.Test
results: U r a good dog. Now stop barking.
Uski Yaad Main Khaana Peena Chorr Diya "Pappu" . . . .


Phir Socha


"Khaonga Nahe To ßarra Kaise Hunga. . . . ;->
Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->
What Did God Say After Creating The First Man In West Indies?

?

?

?

?

?

Aila..
Yeh To Jal Gaya!! ;)
''Ek Chor Police Sy Chupty Huey Ek Toti Hui Qabr Me Chup Gya
Or Police Sy Bach Gya

Wahi Qareb Sy Sardar Sahib Guzry To Unho Ny Soch K Shayad Log Mayyat Per Matti Dalna Bhol Gaye

Sardar Sahib Ny Fata Fat Matti Dalna Shuro Kia To Chor Bola
Bachao Bachao

Sardar
Ooh Jaldi Jaldi Matti Dalo Is Par To Khuda Ka Aazab Shuro Ho Gya...''

2 Twins Apny Kamry Mai Bethy Thy.

1 Hans Hans k Lot Pot ho Raha tha,

2nd Udaas Kony Mai betha Tha.

Baap: Tum itna Q Hans Rahy Ho?





Beta: Mummy ne Dono bar isi ko Nehla Diya. :-)
Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->


Considering his achievements
of creating shortage of
wheat
gas
power
sugar
water

Musharaf has been given
the title of Quaid-e-Qillat !!
What Is D Moral Of The

Movie ''Love Story 2050'' ?































Thandi Ke Mausam Me Kabhi


"Ice Cream"


Nahi Khana Chaiye. :)
Dere Is Always

Always A Little Truth Behind
Every Just KIDDING

A Little Curiosity Behind
Every Just WONDERING

A Little Knowledge Behind
Every I DON''T KNOW ... (: