A husband read

A husband read
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"
  

May, 21 2010     251 chars (2 sms)     3008 views       Funny

more Funny SMS Messages

Smile 2 old man means respect

Smile 2 a child means innocence

Smile 2 lover means love

Smiling in front of mobile means mental




Still smiling!
(Confirmed) ;->
Ppl U Have Seen Sreeshaant Crying After IPL Match

What Do u Think Was The Reason



Is It Due To Harbhajjan Slapped Him ? ? ?





No




Is It Due Sreeshant Considering The Match Win As Emotional One ? ? ??



NO




Real Reason






Guess. . .





Wild Guess. . .



Coz Pretty Zinta Hugge Yuvraaj & Bret Lee But Not Sreeshant . . . ;->
''Mujhe apki 10 aadatien boht achi lagti hain....

1. Ap khubsurat aur nek dil insan hain,

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.




BaaQi mazaq kal krenge...''
Mariz-Dr.sahab meri problem ye hai ki main khud ko Bhgwaan samjhta hun.

Dr.-Aisa kabse hai?

Mariz-Jabse maine ye duniya banaai...
It Was Asked In A Paper . . .
What Is POLITICS For . . . ???
























A Student Answered It . . .
POLITICS is a Combination of
POLI = Many
&
TICS = Bloodsuckers. . .
Baqi Aap Khud Samajhdar Ho . . . ;->
Do U Know The Rules To Succeed In Life. . . ??
.
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata.
.
.
.
.
.
.
Ok

.
.
.
.
Nahi Pata Tou Scroll Q Kr Rahe Ho. Mujhe B Nahi Pata . . . ;->
Mery Aziz Ham Watno Ham Ne Load Shading Ka Khatama Kr Dia Hy

Ta K Factrian Chal Paren Or Log Kam Pe Lag Jain Warna Log Wakilon

K Long March May Shamil Ho Jain Gey Jasy He Long March Nakam Ho Ga Apko

Phr Se Load Shading Ke
Khush Khabri Sunai Jaige... =P

Apka Khadim
Asif Ali Zardar
Mr. 100% . . . ;->
Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
There Is A Master Blaster Block Buster Film "SANWARIYA"..
And We Present In Pakistan Name "BANDARIYA"..
So The Tittle Song Like This...
Pinjre Main Bithake,
Patton Se Saja Ke,
Kutton Se Bacha Ke,
Le Jayega Aik Din Zoo Se Churake Jiyaaa...
Bandariya Ha Ha Ha Ha...
Bandariyan Ho Ho Ho Ho...
Bandariyan Hooooo Bandaariya...
teacher, student se jo cheez tumhe tang ya

pareeshan karn use apne pas bhi na bhatakne do.

Student, chal beta sub se pehle to tu aage peache ho.
''Is dil ko yeh gawara nani hota

Inbox main koi sms tumara nahi hota

bhool kar hi koi sms kar dia karo

Miscall par apna guzara nahi hota.''