A husband read

A husband read
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"
  

May, 21 2010     251 chars (2 sms)     2996 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mat Mila Naye Dosto Se A Khuda

Wo Hume Barbad Krte He

Hum To sMs Ki Bauchar Krte He

Or wo Chawanni K Liye Bhi Vichar Krte He ...........;->
Afridi Ne Ball Ka Thread (Dhaga) Daant Se Kyon Kaata?

Guess?

?
?
?
?

Afridi Ne Ye Prove Kar Diya K.

Pakistan Main MOCHI(Cobbler) Ka Kaam Sirf Pathan Kar Sakta Hai. :-)
Begum ney Chand raat ku ham sey kaha key lao
jesa hey ye dupatta os hi sath ka print
bazaar kiya gae key printon main khu gae
chehrey pe le ke aagae aik hath ka print :-D
Dere Is Always

Always A Little Truth Behind
Every Just KIDDING

A Little Curiosity Behind
Every Just WONDERING

A Little Knowledge Behind
Every I DON''T KNOW ... (:
Wife: Wherever We Keep D Money,

Our Son Steals It.

I Don''t Know What To Do About It

Hus: Keep It In His ENGINEERING Books.

He''ll Never Touch!
A Bf Brought Present 4 His GF

GF(After Opening)

What D Hell Wud I Do Wid Dis Diwali Rocket ?

BF : U Wanted Stars Na?

Now Sit On It N Get Lost!!
Full Forms
WIFE= Worries Invited For Ever.
LOVER= Loss Of Valuable Energy And Rupees.
FRIEND= First Relationship In Earth That Never Dies

This Lite Going Tym Is Brought To You By:

Radio Mirchi Fm
(suno,sunao,life banao)

Media Partner Ibm

Wild stone 4 men

New Vival Soap(khoobsurti ander se nikhare)

Happy Loadshading...=P;->


Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
TV on kro.
Multan main girls colleges me larai ho rahi hai

Sub girl lar rahi han

Sub keh rahi hain "hAmY" maira hai
.
.
Uff ye larkiyan b na.... ;-)
Aik tah billa























































Bas aik he tah or nahi
"hai"