Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

Importance of thumb...
Child use it 4 chewing,

Illiterate people use it 4 sign,

Winners 4 victory,

AND

My FANS use it 4 reading my msgs....
oh... u too?
Teacher- A ke baad kya aata hai..?

Student- A ke baad?....kya bolti tu!!!


Lamha Lamha waqt guzar jayega…
Chund lamhon mein exam aa jayega…

Abhi bhi waqt hai, do line parh lo…
Warna pass kya MUNNA BHAI karvaye ga??
When ur life is in darkness pray to God
Ask him to free u from darkness and
Even after you pray and you are still in darkness,
Please pay your ELECTRICITY BILL !
Maa Bache Baich rahen hn Kaisi Tangdasti He

Ata Chawal Mehnge Hen, Insan ki Jan Sasti He

Hakumat Ko Ghurbat Ka Pta nhi

Kitna Afsos Hota he jb Bhook Dasti Hy
Tofani barish mein rat ko,
shop per 1 admi pizza lenay aaya
SHOPKEEPER: Aap married hein?
Admin:Is tofani barish mein kia
meri maa mujhey pizza lenay bhejay gi?
Larkio Ki ada humain
pasand nai,

Larkio Se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid ha k MAMA chahiye,
Warna humain shaadi karna
pasand nai!


Arz he,
Samandar Me Gehraai
Ki Tarah

Pyar Me Judai Ki Tarah

Khuda Kare Apki Girlfrnd Apko Rakhe


.


Bilkul Apne Chhote Bhai Ki Tarah!!
Engineer: a person who knows a great deal about very little and who goes along knowing more and more about less and less, until finally he knows practically everything about nothing.... ;->
How Can You Tell
When A Lawyer Is
Lying ... ?

.


.


.


.


.


.


.


.


.

Whenever
You See His Lips
Moving ... ;->


Q: Ghairat kia hai..?









A: Ghairat wo cheez hai
jo agar ap ko aa jaye to
mera inbox kabhi
bhi khali na rahey... =P ;->


Sardiyon ki aik khubsurat raat thi.
Husband & wife aik garam kamble mein soe hoe the. Aadhi raat guzarne k bad wife ne achanak kaha:
sartaj mjhe shadid piyas lagi hai.

Ye sun kar shoar ne jaldi se pani barh
kar biwi ko day dia or biwi ne ose pi lia.

Moral:
Her husband or wife wala msg ganda nahe hota ;->