Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3361 views       Funny

more Funny SMS Messages

U May Have 10 Ppl 2 Talk

U may Have 100 Ppl 2 Care

U may Have 1000 Ppl 2 Love



But

U have Only 1 Crazy Frnd

Who Disturbs U Ne Tym


N


That''s me . . . =)
Five year old girl was asked by her teacher what does her father do???
The little girl replied, Whatever my Mom tells him to do...

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!


Santa sing ka 20 saal bad bacha hua.
Wo udas ho gaya.

Banta : Yaar udas kion ho?
Santa : 20 sal baad bacha huwa wo bhi itna sa.
Arz kiA hy:

Mosam ne Li angrai,
or hum ne phr Li Razai.
IceCreAm se hy Larai,
MongphaLi hi sirf ghr me aai.
Cold drink se mu mor Liya,
Chai se nata jor Liya..
Ghar Walon Ka Kehna Hai K . . .

" Beta Dil Laga K Parhana "

Par unhe kaise samjhayen k dil lagaane k baad parhai kahaan hoti hai . . . . ;->
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
3 cockroaches are walking on the road. Suddenly 1 of them starts singing ''Tujhe Dekha To Yeh Jaana Sanam...'' And the other 2 die immediately. Why???????




Coz..

It was a HIT song
:)


Ek Cinema Me "Titanic"

Lagi Hui Thi,

Romantic Sceen Aya To Ek Chota Bacha Chilaya,
Mom , Dad

Daikhain Wo Apki Naql Kr Rahay Hain.
Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->


~< SUnehri Baat>~
..."Aaj Ka Kam Kal Pe Mat Choro..
.
.
...Jo Lootna Hay Aaj Hi Loot Lo.."
(Mr. A.A.Z)
Samajh Gaya Na Jan|X ... ;->
Arz Kia Hai

Tm Dost Ho Mere Sada K LIye

Main Zinda Hoon Teri Wafa K LIye

Ker Lena Lakhon Shikwe Humse Magar

Kabhi Topiyan Na Dena Khuda K Liye ;->