Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages


Punjab Coventon ki kamyaabi k baad MQM k leaders k naye naam:

Choudry Haider Abbas Rizvi

Faisal Butt Subzwari

Rauf Gujjar Siddiqui

Mian Farooq Sattar

Shaikh Waseem Akhtar

Rana Babar Gouri

Syed Mustafa Kamal Gillani . . . ;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
Banta-Kya Hua,Ye Mitti Kyun Khod Raha Hai?

Santa-Dadaji Ne Bola Mene Unka Nam Mitti Me Mila Diya,

Wohi Dhund Raha Hu
You Are Too Sexy . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
If U Think U Are
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So Plz Stop Living In Wish Ful Thinkings . . . ;->
ALLAMA IQBAL ne Qayam-e-Pakistan k baray Mai 23 March Ko Minto park mai Quaid-e-Azam k Sath Kharay Ho Ker Fatima se Farmaya , AJ KALA JORA PAA SADI FARMAYSH TE
Chitee comes to the hospital where Haathi is admitted.... She knows the elephant is in a critical condition and in the ICU... The doctor tells the ant that she is not allowed to meet the Haathi.... what does the ant reply ?????

.
.
.
.
.
.
.
"thats ok, i am not here to visit, I''m here to donate blood !!"
Three Things i
LIKE about YOU
1.


2.


3.


Arey Yaar kuchh to acha kiya hota zindagi mein
Who is a psychiatrist?

A person who gives you

an expensive analysis about you,

which ur spouse gives free anywa
1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka


Everyday I wait for ur msg,
But everyday u 4get.
Frm now onwrds
if anyday u 4gt,

then


I''ll jump from
TRAIN WHEN IT STOPS!

Stop smiling,Im serious.
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Wife: GanA gA rhi thi.
Hsbnd: Jb TuM GAti ho to LgtA hE IndrA GAndi gA rhi ho
WiFE: LekiN UsAy to GAnA hi nhi ata thA
HSbnd:Te Anni deAy TeNu kErA andA vE.. ;->