Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

Jo Tumko ho PASAND wahi baat kahenge
Tum DIN ko agar RAAT kaho to RAAT kahenge, kyon
Socho




SOCHO naa










Kyonki PAGAL logo se BAHAS nahi karna chaiye!
Ek admi rat k time qabar par betha tha
Ek musafir ne us se pucha...
TM KO DAR NAHI LAG RHA?
ADMI: darne ki kia baat hai,
Andr garmi lag rahi thi to bahar agaya.
Karan Johar is producing a new film
and
is
searching 4 new talent

I''ve suggest ur name
plz go on and meet him

The movie name is

"AQQAL HO NA HO"
Golden Words:
Larki us ashiq ko to maaf kr deti hy jo moqay se ghalt faida uthaye

Magar

us ko maaf ni krti jo moqay se faida he na uthaye
(WILLIAM NARGIS) ;->
Sms B Bade Kamal Ki Chiz H
20 Gadho Ko Sms Karo
10 Padte Hein
5 Ko Samjh Me Aata Hai
4 To Kanjus Hote Hein
1 Murga Kismat Se Fasta Hai

Jo Reply Karta Hai


TEACHER: Johny, how do you spell “crocodile”?
JOHNY: “K-R-O-K-O-D-A-I-L”

TEACHER: No, that’s wrong
JOHNY: Maybe it’s wrong, but you ask me how I spell it!
Aao Aaj Hum Wada Karain K




Zindagi Bhar Pyar Karenge




Wafa Karenge




Mohabbat Karenge




Sirf Aur Sirf















Pakistan Se ;->
dil hai k manta naheen,
dil hai k manta naheen,




na manein hum nein uss sey kab mashwara mangha hai
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
BOY:I''ll climb the tallest mountain,swim the deepest ocean, walk onhot coals barefoot just to meet you!!!
GIRL:How sweet!! can we meet now??
BOY: not now!! it''s raining outside!!!!!

There Are Two Types
Of Women

1 - Without Whom You
Can''t Live (Every
Boyfriend Thinks So)


2 - With Whom You
Can''t Live (Every
Husband Thinks So ) ;->
can u read fast in english !

MY
A my
They my
They they my
A my they na my.

.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
Khulay nahi hain maaf karo:.