Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3388 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mein teri aankh se o jhal ho jaonga,

Dur bohat fizaon mein kho jaonga,

Meri yadon se lipat kar roye ga tu buhat,

Jab mein tujh se udhar lekar farar ho jaonga.->
Gandhigiri Ka
Funda No.840
"Koi Tumhe Bewakuf
Kahe To Chup
Raho"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Muh Kholkar Use Sahi Saabit Mat KARO!
ALLAH Hi ALLAH
Kiya Kro..
Dukh Na Kise ko
Diya Kro...
Itna sasta Msg
Hai...
Kabhi Kabhi To
Kiya kro...
Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge
Question : What is the full-form of Maths?

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Answer : Mentally Affected Teachers Harassing Students.................. ;->

Pathan Pizza-hut Gya
Tou Waiter Ne Pizza La
Kr Rakh Dia
Pathan 1/2 Ghntey tk
Betha Raha Phir
Chillany Lga

O Kocha Naan Rkh k
Gya Hy Salan Tmhara
Baap Layega ... ;->
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''


Aik Intahaee Educational Shair Arz Hai...



Honthon Pe Hai Lipstick Aur Naina Kajal Se Lais,



Neutralization Is The Reaction Of Acid With Base... =P ;->
Agar Aapki Girlfriend Pareshan Hai

Ya Udhas Hai

To

Ye Taweez Usko Send Karo

Khush ho Jaye Gi.


<0><3><3><4>
<3><0><0><4>
<0><7><1>
The Easiest Way


To Make Your


Old Car Run Better,


Is To Check


The Prices


0f New Car ... !!
Ek ladka ladki dekhne gaya...

Both are in a room for 10 minutes to talk each other...

Ladki (Darte hue) : Bhaiya aap kitne bhai bahen hain?

Ladka : Abhi tak to 3 the..lekin ab 4 ho gaye.
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,

Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa

Ab
VEENA Ki Baari Hai …..!!!
COMING SOON …!!!