Pak Studies Question paper, in year 2010

Pak Studies Question paper, in year 2010
Pak Studies Question paper, in year 2010
Q 1. Describe the mechanism of loadsheding and blood shedding in Pak..
Q 2. How does sugar taste? Explain in ur own words.
Q 3. What is a Roti ? Briefly explain relation bw shahbaz shareef and roti.
Q 4. Draw labelled diagram of a suicide jacket..
  

May, 25 2010     292 chars (2 sms)     3365 views       Funny

more Funny SMS Messages

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?

I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''''s
Coming ... ;->
yun raton ko na jago
so liya karo
yun dil main aansu na roko
ro liya karo
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo... ;->
Muskurate Chehre Ko Rula Dete Hain Log


Khuloos-e-Ulfat Ki Kuch Aisi Saza Dete Hain Log



Barha K Baal Baghlo''n K


Haath Utha Utha K Sungha Dete Hain Log . . . ;->
Mehfil Sji thi,
Sms ka tha dor,
Sms mene kia tha,
Ye kisi ne na kia ghor,
Sms me paisey lagy thy mery halal k,
or sab muftay keh rhe the EK or EK or.;)
Clerk ne oFFice fone karke boss se kaha: Sir mai 1 Week tak oFFice nahi aaonga, Meri Bewi taang torr bethi hai..
Boss: (Gusse me) Magar 1 Week tak TUM kiOn nahi aaogEy.?
Clerk: Actualy Sir aAp samjhe nahi, meri Bewi ne jo taang torri hai,
"WOH MERI HAI"
the day i will die and go out of ur life

then

buy some nice & butiful flowers 4 my grave from the money





u r saving by not sending sms 2 me
The Best Gifts 2 B Given.

2 A Frnd:
H0nesty,

2 An Enemy:
Forgiveness,

2 Parents:
Gratefulness,

2 God
Ur Life,

2 Me:
Nokia N95, Sony Laptop,Bmw Etc Etc. ;->
Miss: Tum baray ho k kya karo ge?
Student: Shadi.
Miss: Mera matlab hai, kya bano ge?
Student: Dulha.
Miss: I mean, baray ho k kya haasil karo ge?
Student: Dulhan.
Miss: IDIOT, mera matlab hai, baray ho k mama papa k liye kya karo ge?
Student: Bahu laoon ga.
Miss: Stupid, tumharay papa tum se kya chahtay hain?
Student: Pota.
Miss: Ya Allah, tumhari zindagi ka kya maqsad hai?
Student: Shadi.."
BoOk SaLeS MaN:TuM HaR RoZ

KiTaBiEn UlAt PuLaT KaR K ChAlE JaTe Ho,

MaGaR AaJ TaK TuM AiK BhI

KiTaB NaHe Le KaR GaYe

LaRkA:JaNaB MaI ToU HaR

RoZ 1,Ya 2 KiTbIeN Le JaTa Ho Ab

ApP Ko PaTa NaHe

ChAlTa ToU MaI KiA KaRo . . . :-P;->
Kam¡yab INsaN Banne K 3 Tareeqe:









1.


2.


3.


.


.











Bh00tn¡ K,
Pehle INsaN T0 Banja..
Ph¡r S0ch¡y0 Kam¡yab H0ne Ka... ;->
Kya zamana aaya he!

Pahle log shadi k bad jo kam karte the,
abhi wo shadi se pahle kar rahe hen!


pata he kya?

Nahen na

KHUD Kushi.. ;-)