Aik Dost Toilet Ma

Aik Dost Toilet Ma
Aik Dost Toilet Ma Dosra Bahir Sa Awaz Da Raha Ha Ka Jaldi Ker

Ander Sa Awaz Ati Ha

(Tatti Abi Baqi Ha Meray Dost) :-)
  

May, 18 2010     125 chars (1 sms)     3834 views       Funny

more Funny SMS Messages

"~"loVe"~"

Starts Frm Eyes,

Grows With Gifts,

Ends With Tears

But 2day

''''loVe"

Starts Frm Mobiles,

Grows Wd Balance Share,

Ends Wd
Number Buzy;)
Aap jaisa koi meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa cute meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa cute meri zindaki mein aaye to baat banjaye
Aap jaisa bewakoof meri jhhoti baaton per yakeen kare to "APRIL FOOL" banjaye
Yestrdy my mobile had an accident with MOTOROLA and admitted to LG hospital near SAMSUNG chowk.

Dr.NOKIA said

"Matter is serious.Sms needed"
So plz donate SMS.....
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Girl: Kon Ho Tum?
Boy:Hasrat Tumhari
Girl: Takte Ho Kya?
Boy: Soorat Tumhari
Girl:Karte Ho Kya?
Boy: Pooja Tumhari
Girl: Kafir Ho Kya?
Boy: Aisa He Sahi
Girl: Chahte Ho Kya?
Boy: Muhabbat Tumhari
Girl: Pachhtaogay..
Boy: Kismat Hamari
Girl: Married Hoon Main
Boy:...
.
.
.
.
Pehle Kion Nai Bataya Manhoos Maari?
Kal 100 logon ko
bewakoof banaya..

kaise?
niche dekho..
.
.
.
aur niche...


Bas,
Aise hi..
Ha...Ha..
Ab 101 HOGAYE !
Khamosh Palko''n Se Jb Aansu Bikhr Jate Hyn

Aap Kya Jano Aap Ktne Yaad Aate Hyn

Abhi Bhi Usi Mor Pe Kharey Hyn

Jahan Aap Ne Kaha Tehro

Hum Samosey Le Kr Aate Hyn .. ;->


Some Beautiful Lines Just 4 U.






~~~~~~



..............



----------



__________



""""""""""



======




Nice na...?? =P ;->
Last Night Katrina Said 2 Me
iTs Too Late, Jano aJ rat Main
Tumharay Ghar Rukon Gi..!

I RepLied: jAn Tum Agr Ruk Gai
To Phr Main Nai Rukon Ga... =P ;->


Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!
_!_

) | (
!!!!!!!!
*MUBARAK HO*

SMS Na karnay par aap ko
(AWARD OF KANJOOSI 2oo8)
diya jata hai.