someone says whisky hotihai risky,

someone says whisky hotihai risky,
someone says whisky hotihai risky,
while someone says whisky bina zindgi miss ki,
but i say rum beer ya whisky nahi vo ladki se jyada risky.
cheers
  

May, 18 2010     151 chars (1 sms)     3010 views       Funny

more Funny SMS Messages

LOVE is the second mistake created by god..

ofcourse girls r the first..!!

but the fact is tht both r beautiful.!! ;-
Dentist Ki Beti B.F Se: Aj Kitna Acha Moqa Tha Tm Mere Dad Se Shadi Ki Baat Krskty Thy.
Larka: Bs Aj B Mera Hosla Nhi Hua. Khmoshi Se 1 Or Dant Nklwa Kr Agya...
PAthAN: TAnki sAAf krne Chait pr gyA TAnki pAr Qava BethAwA thA.
PAthAN jALdi sE NeChAy utrA Or Seri hAtA di.
Or boLA BetA MAi to utAr gyA to kEsE aAyE gA.. ;->


Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai
Ek pathan or sardar ki khob pitai hue.
Dono birthday party me muft ka khana khaty huay pakray gaye or kehne lagay,
.
.
.
.
.
.
“Hum larki walo ki taraf se hain“
Zardari Celebrating His
Victory Singing ...

"Bachna Ae Ghareebo''n
Lo Main Aa Gaya
Fasaad Ka Aashiq
Aman Ka Dushman
Apni Ada Hy
Bibi Se Juda .. Hey Ho " =D =P
Long back,a person who sacrificed his sleep,forgot his family,forgot his food,fogot laughter were called
"Saints"
But now they are called.. "IT professionals"
Chalo Faraz ab ishq ka mza chakain

Tmam dawain bacho ki pohnch sy dur rakhen

Faraz kya milan ki ab justuju karen

Tbiat zyada khrab hoto doctor sy ruju karen.

Wo Kya Janay Mere Dil Pe Kya Guzri us waqt "paPpu"
Jab Us Ne Meri Tarf Dekha or Boli..


Excuse me
Badboo aap ne maari hai...? ;->
Pakistan investigatios aur Scotland
Yard ki nakami k baad Banazir Bhutto
murder case ab Sony t.v ki CID team
ko de dia gaya hy,

Umeed hy k
Ab ye case ek ghante mein hal ho jaye ga ... ;->
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!