What is the Difference Between Mother & Wife ?

What is the Difference Between Mother & Wife ?
What is the Difference Between Mother & Wife ?
A – One Woman Brings U into this world crying…
&
the other ensures U Continue to do so.
  

May, 26 2010     138 chars (1 sms)     3387 views       Funny

more Funny SMS Messages

When u fall in Love no power on earth can keep u away 4m ur loved one,But only one power can keep u in ur senses,Guess what?"Abbay di juttian"
agar tumhein kabhi meri zaroorat mehsoos ho, yun lagey k mein tumharey kuch kaam aa sakta hoon, to phir plz kabhi hichkichana mat, mujhsey kehna mein ussee waqt,








Na kardoon gha, kyun k aur b kaam karney ko.
Husbnd:Kya Tumne Mujhe KUTTA Kaha?

No Ans.

Husbnd Again Asks, No Ans.

Then Again He Asks,

Wife: Nahi Kaha.

Plz Ab Bhoka Na Bandh Karo :D
Rona Is Baat Ka Hai k
Rona Nahi Aata

Wo Paaye ga Kia Jisey
Khona Nahi Aata

Wo Ganda Tha Ganda
Hai Aur Ganda Rahe Ga

Jisey POTTY krne K
Baad Dhona Nahi Aata ... ;->
2 lovers plan 2 suicide.
Boy jumped first.
Girl closed her eyes n returnback saying "LOVE IS BLIND"
Boy in the airopened his parachute saying "LOVE NEVER DIES"
Old phrase:
A Bird in hand is better than 2 in Bush.
..
.
New phrase:
A Boot on Bush is better than 2 in foot.:-)
American Police chOR pakrnay k Liay Soonghnay wAllay kuTTay rakhtay hain,,
Jab k Pakistani POLice Kuttay Nahi rAkhti kYUn k wo SoonghtAy hUay POlice Station Puhanch jatay Hain..
kya app Australia jana chahtey hein?

Agar jawab haan hai to mein app kee madad kar sakta hoon, No visa, no money, jatey hee kaam par lag jana hai,


Infact I have a task to Export 1000 donkeys to Australia. So I have started doing my job.
Suraj hua maddham,
Chand jal ne laga,
Aasma yeh hai,
Kyo pighal ne laga,
Main tehra raha,
zameen chal ne lagi,
Kya yeh mera pehla, pehla pyaar hai?


Yeh pyar nahi-earthquake hai bhaag!
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
Umair Taklu He
Phir Bhi Roz Saloon Jata Hai,
Why ???



Pata Nhi ??







Kyu Ki, Saloon Umair Ka Hai..
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"