What is the Difference Between Mother & Wife ?

What is the Difference Between Mother & Wife ?
What is the Difference Between Mother & Wife ?
A – One Woman Brings U into this world crying…
&
the other ensures U Continue to do so.
  

May, 26 2010     138 chars (1 sms)     3365 views       Funny

more Funny SMS Messages

143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai
Teacher: Tum Badey
Ho Kr Kia Karo Gy ?

Student: Shaadi ..

Teacher: nahi, Mera
Matlab Hy Kia Banogy ?

Student: Dulha ..

Teacher: Oho .. I Mean
Badey Ho Kr Kia Hasil
Kro Gy ?

Student: Dulhan ..

Teacher: Uffo .. Matlab
Aisa Kia Karo ge, Jo
Tum n e Pehly Kbhi
Nahi Kia >

student: Nikkah ... =P ;)
Pathan to his friend:Yara humko film mein kaam karne ka bara shok hai.

Friend:Yaar Tumhein konsa role pasand hai ?

Pathan:
.
.
.
.
.
.
CHICKEN ROLL.
Check Out 3D Msg first time on mob
.
.
.
.
.
.
.
.
.
D D D..
NICE NA KAL 4D BEJUNGA!

Karachi K Halat!

"Paint Shirt"
Pheno Tu Pathan Nahe Choraengy,

"Shalwar Qamez"
Pheno Tu MQM Walay Nahe Choraengy.

"Chaddi Banyan"
Pehno Tu Taleban Nahe Chroaegy,

Or "Kch Na Pehno"
To Awam Nahe Choregi.

PAKISTAN ZINDABAD.
Lil Bad One lAwlX

Height Of Romantic Shayiri
World''s Best Romantic Shaiyri



Ji Karta Hai Choom Loo Teri

Potty Me Pade Matar Ke Dane Ko,

Kambkhat Kabhi To Tere

Labo Se Hokar Gujra Hoga....
[")]

No



I
am
not
decent




I
am
not
good




I
am
Stupid




I
am
Mental





I
am
Idiot






Aisa Q Sochtey Ho
Tum, Tum Jese B ho
Mere Dost Ho, Got It ;->
Sardar sharaab peeta
r rota jata,
Aik pathan nay poocha:
Kiya hua SARDAR G?
Sardar khta hai:Jis larki
ka naam bhulana
Chahta hun,
Yska naam yaad nh a
Raha....-;>
You Are Too Sexy . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
If U Think U Are
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
So Plz Stop Living In Wish Ful Thinkings . . . ;->
Ye sMs Sirf Aapko Khush Karnay k Liye Hai
Ye Aap k Pass Aaya To Mobile Ki Light On Hui, Wo Light Dekh k Aap Khush Honge k Chalo MULK Me Kahin To Light Hai . .
1 Dehati Red Dhoti or white
banyan main jaa raha tha:

kuch larkiyon ne daikha tu kaha:

oh "Red&White"


Dehati ne dhoti uthai or
Bola:





:King Size Filter"