What is the Difference Between Mother & Wife ?

What is the Difference Between Mother & Wife ?
What is the Difference Between Mother & Wife ?
A – One Woman Brings U into this world crying…
&
the other ensures U Continue to do so.
  

May, 26 2010     138 chars (1 sms)     3381 views       Funny

more Funny SMS Messages



Girl-Hum Kaha Ja Rahe He..?

boy-Long Drive Par..!!

girl-Pahle Kyo Nhi Bataya..?

boy-Mujhe B Abhi Pata Chala Jub Breck Nai Laga..
Sardar selected a short girl to marry.
Why?
Because guru ji told him
Musibat jitni choti ho utna acha hai
Ostad,, bato 5880 aur 3223 ko jama karen aur is me se 800 tafreeq

kar ke 80 per taqseem karen to kia ho ga?
Shagird!
Janab Sar may dard hi hoga!
Genius Is A Person Who Can Do In 1 Day

What Any Fool Can Do In 100 Days

Just As

We Complete Sylabus In A Day B4 Exam,

While D Faculty Take 1 Year
Kisi ko"ISHQ"ki tarap maar deti hai,

Kisi ko"PYAR"ki gehrai maar deti hai,

Jo is se bach jaye, use "Pakistan ki Loadsheding" mar deti hai. . . ;->
English Theory

"I love to walk in a rain because no one can see my tears"

Pakistani Theory

"Main barish main isliye chalta hon ta k daney mar jaye" ;->
Beggar To Lady Sitting On A Park-Bench :
Hi Darling Lets Have Some Fun . . . !

Lady: How Dare U . . . ?

Beggar: Than What Are You Doing On My Bed . . . ? ;->



Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->
FOUR Flowers
Especially For U . . .

--(<@


--(<@


--(<@


--(<@


1st For Frienship


2nd For Happiness


3rd For Care



4th Kaan K Uppar Laga Lena
Ek Dum Mast Lage Ga Mere Dost ;->
Kal 125 logo ko
bewakoof banaya.
Kaise?






niche dekho..













Bas,
Aise hi..
Ha...Ha...
Ab 126 HOGAYE.....;->


Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
Roses r red,
Voiles r blue,
Monkeys like u,
Should be kept in zoo,
Don’t get angry u’ll find me there too
Not in cage but laughing on u.