Dis is a warning to

Dis is a warning to
Dis is a warning to all those people who don''t Smoke..
One day, you''ll lose all ur friends,
They will all die
&
you''ll be left alone..
So, Start smoking... ;->
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yeh keh kr chor gya rani ko raja,

Wah wah

Yeh keh kr chor gya Rni ko Raja,

double sawari ty pabandi ay tu cycle ty aa ja....!
Check Out 3D Msg First Time On Ur Mobile...
.
.
.
.
.
D D D

Nice Hai Na?
Agär Käho To Kal 4 D bhejun?
chaahey gilaa kero ,

chaahey shikwaa kero ,

mobile ka mtlab ha k ,

:: SmS Kia keroo ::

"sms boy
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
HazrAAt Eik ZArori ELAAn SuniyE . . .

.

.

.

.

.

.

.

.

.












HAzrAAt DemAgh kA ELaAj kArwAiyE ELAAN sunA jAtA hAi
PArhA nhi jAtA.. ;->
jisey dil diya wo dili chali gai

jisey piar kia wo poona chali gai

jisey ishq kia wo itly chali gai

majboor hoker socha

khudkushi ker loon

per bijli ko haath lagaya to bijli chali gai.
Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->
Mobiles pe ek pagal virus aya he agar 03343004071 no se koi cal aye to attend nai krna varna insan ban jao ge sialkot mei 2 gadhay insan ban gye hai so becareful
A Poster on TV at Peace Rally in Mumbai..

"Politicians Divide us,
Terrorists Unite us..!!"

Now How True is it!
2009 K BAAD 2010 AYEGA,

Snday k baad Mnday Ayega,

Puray mahinay lìght nhi bill phr b Ayega,

Hum to Apse sirf itna hi kahenge,

K

"AESA KAROGE TO KON AAYEGA"


After Putting us in fire of love, you are sweetly sleeping.

nahi samj ai ????

ya lo

aggan la ka sanu ishaq dian te app mithi neind sona wa.