Dis is a warning to

Dis is a warning to
Dis is a warning to all those people who don''t Smoke..
One day, you''ll lose all ur friends,
They will all die
&
you''ll be left alone..
So, Start smoking... ;->
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3121 views       Funny

more Funny SMS Messages

Badi Afsos Ki Baat Hy

Jitna Afsos Hua Hy Na Mjhe , Main Bata Nahi Skta






Parso''n FATHER''S DAY Tha
Aur
Tum Ne Mjhe Wish Bhi Nahi Kia ...
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
Two Snake Sitin In The Jungle,

Female Snake Tried 2 Kiss The Male Snake

Suddenly Male Snake Turned

&

Started Singing

Zehar Hai K Pyar Hai Tera Chuma
Father To Guy : Wud U Still Love My Daughter Even If She Was Poor ?

Guy : Off Course !

Father To Girl : He Is Not Good, We Do Not Want FOOLS In Our Family ;->
Batao France K Log Chai Main

Chammach Dal Kar Anti-Clockwise

Q Ghumate Hyn??



Dere''s A Logic



No Answer??



I Tell U











Cheeni Milane Krne K Liye.. ;->

Lo G mera 1 or Sher Arz hai

Idhar B ''situm'' ho Gaya hai


Udher B ''situm'' ho Gaya hai


.

.

.

.
.
.
.
.
.
Message Delete kardo, sher khatam ho gaya hai.;-)
Doctor: Jab Ap Ko Pata Tha K Chipkali Ap K Mu Me Ghus Rhi Hy To Ap Chup Q Thy?
Sardar: Pehle Cockroch Gya Tha To Muje Laga K Chipkali Usy Pakar Legi.. ;-)
DuA kArO k MEri umAr LAMbi hO,

Aur MujhE kuCh nA hO,

Q k MujhE kuCh hO gAyA to












TuM KAnJoOsoN kO itnE PyArE PyArE
sMs koN
kArE gA..?? =P ;->
Hi.. Cute, SwEEt, StyLiSh, ChArMiNG & MoST HandsoMe PersoN!
HoW r u..??



KhuSh h0 gAe nA!

Ab ALLAH HafiZ!

MujhE DooSroN k0 Bhi BewAqooF bAnAnA hy... =P ;->
Agar koi pathan app ko daikh ke muskurae tou iska kya mutlab hai?

?

?

?

?
DEMAND abhi baki hai mere dost. . . ;->
Laila ne majno ko ek darakht k peechy dekha
or kaha tum majno ho? Wo
bola haan
Phir usko deevar k peechey dekha or kaha tum majno ho?
Wo bola haan
Phir usko ek darwaze k peecha dekha or kaha tum majno ho? Wo
bola abey haan ab mootne de gi ya nahi? =P ;)
Parhai karo
fail hone se mat daro
larkiyan chero
badnami se mat daro
her larki ko propose karo
Inkar se na daro
Kyunki
GEETA main likha
hai
karam karo
Phal ki chinta mat karo.......