Dis is a warning to

Dis is a warning to
Dis is a warning to all those people who don''t Smoke..
One day, you''ll lose all ur friends,
They will all die
&
you''ll be left alone..
So, Start smoking... ;->
  

May, 20 2010     171 chars (2 sms)     3108 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boss Waz Not In Room.
Sudden Phone Be|L Ring.
Servant Pick Da Phone,
At Dat Time Boss Came Back In Da Room.
Servant Said:Sir I Think Someone Want To Talk Wid Uou.
Boss:What Think?
Y R U Not Sure?
Servant:BECOZ Sir,
When I Pic Up Phone Some One Said 4m Other Side
"Gadhay Meri Baat Gor Se Suno"
Doctor To A Kid:

Have You Ever Had
Trouble With
"Appendicitis" ?
Kid: Yes ... !
Doctor: When ... ?
Kid: When I Tried To
Spell It ... ;->
Larke wale: shadi ki date jald fix kr dain.

Larki wale: nahi abi hamari beti parh rahi hai.

Larke wale: parhai bad me b ho jaye gi, hamara beta
monkey nhi jo ap ki beti ki kitabain phaar de ga. :-D
Agar dantttooon k Doctor ko Daant mein dard ho to wo kahan jaye gha?


Arrey yaar Zahir hai k wo kissi doctor k pass to jaye gha naheen kyun k ussey achcha khasa experience hota hai, To reh ghaya mein to merey paass hee aaye gha na.
Once A Journalist Askd Meera
What Type Of Roles Do U Prefer ???

Meera Answerd:
Wese Tou Mjhe Chicken Roll Pasand Hyn
Magar
Beef Roll Bhi Kha Leti Hoon ...
Na jane wo hum se kya chupati thi

Kuch tha us k honto pe magar sharmati thi

Jab hum ne mu khulwaya uska zabar dasti

To pata chla kmbakht naswar khati thi:-)
WHAT IS THE SIMILARITY B/W DINOSOUR & SHARIF BOYZ????
.
.
.
.
.


.

.
.

.
.

.

.

.
.


DONO AB AIS DUNYA MAI NAE PAYE JATE...
if they get together then y willl they become social workers?






if they be together they united






n to unite wid saif....will make the ...UNISAIF(unicef)
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
Education is such a wonderful and precious thing...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
I wonder why it is wasted on us... ;->
Girlz Aur Universitiez Main
Kia Fact Common Hy ???

?



??



???



????



?????



??????





Apply Har Taraf Krna Chahiye
Kahin Na Kahin Chance Ban Hii Jata Hy ... ;->
Dunya Chaand pr jane k liye Be-taab hy
Hum Khush-naseeb hyn k Zameen pr rehty huey Chaand pr hyn

Ye PAKISTAN nhi
CHAAND ka tukra hy

Aur Chaand pr na Light hoti hy,
na Paani, na Gas,
na Aata, na Cheeni,
So plz no tension,
Enjoy your life on Moon ... ;->