Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4022 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kash ye faasle na hote, kash ye duriyan na hoti, kash aap aur hum saath hote,


toh



toh


toh


toh . . .
mere sms k Paise bach jate... ;->
mErI DuKh BhArI kAhAnI sUnO gE



*&^$@@_+@_+)()(&^%&{{{((!~
@@#(_+(&%*9&5^^6&$#@{}:"<>?>??><
???>


DeKhA Aap BhI MeRe JazBaat NaHi

SaMaJh PaAye ;->
SomeOne..
MiSSES U..
NeeDS U..
Worries About U
Lonely Without U
Guess Who?
THE MONKEY IN
… THE ZOO ..
kash dil ke ye hasrat poori ho gaye
ap miss cal do aur wo recive ho gaye
sub kuch bhula ker hum kerte rahe batain
hosh tab aye jab balance khatam ho gaye
What Happens
If An Axe Falls On Your
Car .... ?

































You Have An Ax-i-dent (accident) ... ;->
Jab tak zinda hain msg krty rahenGe,
Or jis din na karen to samaj lena k.
.
.
.
.
.
.
.
Aglay din karenGe,
.
Maar dO
Maar dO zalimO
Haly tay wia v ni h0ya.;-(


Preeto 2 maid:
Oh Kanta, I have reason 2 suspect that
Banta is having an affair with his secretary.

Kanta: I don’t believe it!
U r just trying 2 make me jealous.
3 Idiots Would Have Been a More Bigger Hit.

If Kareena Kapoor Would''ve Also Once Said,

.
.
.
.
.

"Jahanpanaah Tussi Great Ho,
Tohfa Qabool Karo" :-)
The best day to propose a gal/guy




april 1st ............!





















if she/he agrees then its ur luck





















if she/he rejects.......fool..!
sister/brother..... fool april fool.........!!!!!
''Banday kol mobile v howy,

Balance v howy

sada number v howy

tay banda faregh v howy

wat v banda sanoo msg na kare,

Arman ta lagday afsos ta lagday…?
1 khus kush hamlawar ne taliban se kaha
Sir G: Barud zara kam dala karo

pichli dafa hamara banda, jannat se 350 kilometer agay nikal gaya tha.
Best sms of the Year.

"a mother makes her son "gentle" in 20 years,

But...


A girl can make him "mental" in 20 sec."

GEO larkio....!!;-)