Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4031 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
IN French: "bonjour" IN Spanish: "Te quiro" IN Italian: "Teamo" IN English: "Good morning" IN Punjabi: "uth BEGHAIRTA kum te nai jana"
I


Looked




4


U


Up






Down

Left



Right



Here




There



Everywhere



just




2

sprAy









MORTEIN.... ;->
The Company Of
Gud Ppl Is Like The Shop
Of Perfume
Wethr U Have Bought
Or Not
U''ll Receive A Lot Of Gud
Fragnance










So Dun Lose Me ... ;->
Agr Koi Tmhare Pas Aye Or Kahy
"Tm Bewaqof Ho"
To Koi Lmha Zaya Mat Krna,
UsKo Grdan Se Pakrna Or Kehna
.
.
Kisey Hor Nu Na Dassin. Teri mharbani.
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de..:p:p
Urgent msg to all..

if anyone want to donate their eyes..

plz contact.


Umpire Steve Buckner “He want to continue tour to Australia“

“Netra daan maha daan“
A Lady Geting
Sntimental Feeling
While Watching A
Beautifu Luv Story
Her Hubby Leans Over
& Whisprs Dose 3 Ltl
Wrds Tht r On His Mind





















Pass d Popcorn ;->
InTErNATioNAL SurvEy sE isS bAAt kA pAtA chALA
hAi k AurtAin mArte dAm tAk SAth nAhin Chorhtien





.






.






MARD KA NAHI FASHION KA . . . :p :d ;->
Sometimes When We Cry,No One see r tears, ;-(

Wen we r woried
No One see r pain,
:-(

Wen We r happy
No One see r smile, :-D

Aur
js din result ata hy tou P0ra khandaan phone kr k puchta hy kaisa rha result.


('_')
<)'(>
_/ \_ Dekh yr tbi gusa ata hy:
Pehlay Girl Frndz Hoti Thi,
Magr Mob¡Le Pakages Nahi Thay,
Or Ab

Mob¡Le Pakajz Hain Magr Girl Friends Nahi,
Ab Sirf Un Companies Ki Sim Sale Hoon Gi Jo Ye Offer Krain Gi. . .

"Ek Sim Ki Khareedari Per 10 Girlz Number Free"