Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4012 views       Funny

more Funny SMS Messages

Viaah De Mauqe Te Jado Dolli Turi Te Duhe Da Mobile Vajya

Us Te Ringtone Te Gana Lagya C

"Dil Me Chupa K Armaan Le Chale
Hum Aaj Apni Maut Ka Samaan Le Chale" ;->
A husband read an article to his wife about "How many words women use a day... 30,000 to a man''s 15,000.
The wife replied, "The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, " What?"
2 pathan 1 darkht k nichey beth kr baten
kr rhe they k achank drakht se ek aam{mango}
girta hy..
pehla pathan 2srey se ye aam kese gira?
aam khud hath jorr kr answr deta hy
k saalo pak gya hon
mei tum logo ki baten sun kr... ;->


Us Gali Sy Is Wajah Se Jana Chor Dia "Pappu"...!!!

Wo Kameeney Nokia.1100 Bhi Cheen Letey Hain... ;->

Pehle Bacho''n Ko Daily School Jana Parta Tha


Lekin Ab KhudKash Dhamake Aur Leaderz Ki Amwaat Ki Waja Se

School Band Rehte Hyn . . .

Farq Tou Para Hy

Bache Bache Ka Naara


"Geo Musharaf" ;->


Ek Khan Sahb Sey Koi Puchta Hey K "Time Kya Horaha Hey" ???

Khan: Baj Kr 10 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 15 mint
Fir Puchta He Boltey Hen
Khan: Baj Kr 20 mint

Thak Har K Banda Bolta Hey K Kya Baj Kr ???
Khan: Kaisey Bta0n Merey Ghari Mein Ghantey Ki S0en Hey Nhi Hey ;->;-)
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''

Shahrukh Khan k ghar ka Fan bahot slow hai?
.
.
.
Guess? Kaise
.
.
kyu ki… usay
.
.
HAULE HAULE SE HAWA LAGTI HAI
Santa: Ghar ka saara keemti samaan chhupa ke rakh do, mere dost aa rahe hain.
Jeeto: Kyon! Aapke dost chura lengey?
Santa: Nahin, pehchan lengey.
Aaj ek mukabla ho rha.
Mukablay main bohat say log hisa lay rhe hain.
Is ki entry fees koi bhi nhi hay.
Is main hr ek kay liye dawate aam hay.
Jetnay walay ko 500 rupay milay gay.
Mukabla yeah hay kay kon is number pr
03216307893
Ziada easy load krwata hay.
Best of luck... =P ;->
GIRL- "i want to end our reltionship.. I am going to return everything u gave me..."

BOY-"Ok then., Let''s Start with Kisses
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".