Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4028 views       Funny

more Funny SMS Messages

A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
A FOOLISH Man Tells A Woman To Stop Talking
But
A WISE Man Tells Her That: SHE Looks Extremely BEAUTIFUL , When Her LIPS
r CLOSED .... ;->
''1 Aadmi ny rat ko ghr jaty huay aik bht khubsort jwan lrki ko lift di,

Achank rsty main boht tez tofani barish shuro ho gai or un dono ko aik hotel main Room lena pra,

Itfaq sy room b sirf aik he khali tha,

Dono so gay or subha uth kr apny apny ghr chly gay.

MORAL:
mery sms gandy nahi hoty.


Teacher : What a pair of strange socks you are wearing,
one is green and one is blue with red spots!

Sardar ji: Yes it’s really strange.
I’ve got another pair of the same at home.
Whats
difference
between
first NIGHT
&
LAST NYT?
.
.
.
If
u
sleep
on
FLOWERS,
its 1st NIGHT!
.
.
.
If
u
sleep
wid
FLOWERS
on
u,
its
LAST NIGHT..!
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
Mathematics And Women R D 2

Most Complicated Things In Dis World.

But,

Mathematics Atleast Has A Logic.
But Girls Dnt Have
7:30- coffee
9:30- breakfast
12:30- juice
2:30- lunch
4:30- tea
6:00- snacks
9:30- dinner


time time pe khana malum hai..
bas msg time pe karna malum nahi
Ek Hair Transplant Kerney Wali
Company Ney Add Banaya Hae:






Aap Shaher Say Ayin Ya Pind Say..






Hamein Hamdardi Hay Sirf Aap Ki Tind Say..!! :-D

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
=|| cRaZy tHoUghT ||=

Save Water

Take Bath

With


Neighbours Daughter
Phansa Rha Hy Koi Bachian Baji K Naam Par

De Rha Hy Koi Faraib Shaadi K naam Par

Jaari Kia Hy Jab Se Musharraf Ne

"Huqooq-e-Niswan Bil Azaadi K Naam Par ;->