Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4008 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hi

The Cute

Sweet

Most Graceful

The Smartest

&

Beautiful

Person




Khush ??






Chalo Ab Apna Kaam
Kro, Duusro''n Ko Bhi
Bewaqoof Banana Hy .. ;->
Bhagwan Duniya par BEER peene aya. 12 bottles pine ke baad Sardar ne Pocha " aap ko Charhti Kyu Nahi?
Bahgwaan: Main Baghwaan hon.
Sardar: Charh Gai hai salay Ko.
Best SMS of the year- a Mother makes her son "INTELLIGENT" in 20 Years, but a girl makes him STUPID in 2 minutes.
OUR FRNDSHP MEANZ SO MUCH 2 ME IF v ver DA last peoplE on A sinKINg shiP nD v haV A SIngle lifE jackET den I WilL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


i will MISS U yaar....
If 007 Is JAMES BOND. . . . . . .









Then What Is 111. . . . ? ? ?









Think. . . . . .








Binary Version Of JAMES BOND. . . . ;->
do u know wht is mobile








?






?




?







yeh haath main kia chapal pakri hui hai
Latest Bathroom Songs . . .

Loose Motion
Ruk Ruk Arey Baba Ruk

Qubz Main
1 Baar Aaja Aaja Aaja Aaja

Gas Trouble
Hawa Hawa Ae Haa Khushboo Luta De . . . ;-
What is the difference
Between

1)Call Girl
2)Girl Friend
3)Wife?




Ans:
1)Prepaid
2)Postpaid
3)Unlimited

.......>?
AJ kal ladkiyo ke kapre

yaha se less waha se less,

kabhi sleevless to kabhi backless

or koi ladka ghur k dekhe to-

"Oh How Mannerless" !!
ek baaar ek aadmi dusre aadmiyo ko uchaaalta he.... toh uske dimaag me aise hi koi idea kaise aata he????


simple!!



aaadmi ko uchalega toh it will be men toss ....mentos-dimaag ki batti jala de
Pakistan me burai kon phela rha hy?

.
.
.
.
.
.

1- INDIA
2- AMERICA
3- ISRAEL
4- AFGANISTAN
5- BARTANIA

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ans:
"GEO".. ;->
William Studyfear said...!!!

"This life is too short even to get full sleep...!
I don''t know how people find time to study...!
so ketabain bnd kro
aur so jao..