Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4017 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kid: Ammi aaj abbu ne bus main mujhse kaha k Aunty ko bethne k liye jaga de do.
Mom: Phir tumne jaga di?
Kid: No.
Mom: Q?
Kid: Main to khud abbu ki goad main betha tha.
Son:I Wana Tel U Something

Father:Its Not Gud 2 Talk When Eating

(Aftr Eatng)

Father : Now Tell Me.

Son : There Was A Cockroach In Ur Food
U r a nice person…
but..U have to do 2 things early in the morning…
1st. pray to God so that u can live….
2nd.take a bath so that others can live….
Bus chali
jhatka laga
ek sardar ek larki par gira
larki boli:
badtameez,kya kar rahe ho...
Sardar bola: SINDH University se B.COM kar raha hoon.
Football Main Kitni Side hOti Hyn
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Nahi Maalum . . .? ? ?






2 Sides Hoti Hyn












Inside Aur Outside . .. ;->
Log Kehtay Thay K
Altaf Bhai Agar Kuttay Ko B
Election Larwain Tu Wo B Jeet Jay
Kuch Din Pahle Zardari K
Intekhab Par Ye Baat B Sabit Ho Gai Hy . . . /
''Umeedo ki manjil toot gayi
Aankho se ashqo ki dhara beh gayi
Are tumahri bhi kya izaat reh gayi
Jab class ki ladki bhaiya keh gayi
Lagey raho..

Lagey raho..

mainey khawaab mein daikha k mai Musharaf ki jagah saddar ban gaya hoon,
tum par bhi koi paabandi nahin jo marzi sapney daikho.. ;->
1 morgi ne 3 anday diye .
Aur dua mangi babies naik nikley.
kuch din bad babies niklay.
pehla baby namaz parta hua nikla.
dosra baby tazbih parta hua nikla.
tesre anday se baby nahi nikla to murgi pareshan ho gai , itney mai andy se awaz aai , ammi mai aitekaf mai betha hun



I
Am
The
Most
Outstanding
Student Of
My
Class ...


Because ,

I
Always
Stand
Outside
The Class ... ;->

[Presudent Of
Out-standing Students]
HusbAnd: DeAr tumhAri Neck pAr ajeeb si chEEz hy jise dekh kAr khuf AatA hy,

Wife: Wo kiA ???

.

.

.

.

.

HusbAnd:TumhArA "FAcE" . . . ;-
If Ur World Is Spinin Around...
N Ur Heart Is Beating Fast..




Do U Think Its Luv?



Na Muna...
Its Called Heart Attack!