Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4026 views       Funny

more Funny SMS Messages

Raheem: (Baap) Se Abu Mjhe Moter

Cycle Le Kr Dain,

Baap Allah Ne Tangain Kis Lye Di Hain,

Raheem Ek Gaier Lagane

K Lye Or Dosri Break Lagane K Lye....! ;->
Mother
Independance
Father
Or
Valentine,

DAYS K Baad. .

Bus Isi Paap Ka Suwikar Karta Hun,

Admi Hun Admi Se Pyar Krta Hun.


Happy Khan''s Day.;-)
Your Mark Sheet Has Just Arrived .

English 100 - 00

Urdu 100 - 01

Maths 100 - 00

Science 100 - 00

Haramipan 100 - 100

A+ Excellent
Heer says to Raanjha:
Ki Hasil Kitta Way Mayn Teri Heer Ban K

Raanjha says:
Bandriye!
Mayn Kera Raanjha ban k S.P lag gaya wan???
Manager 2 Sardar :- Aapki shadi ho gayi ???
Sardar :- Ji haan, ek ladki se hui.
Manager :- Shadi to ladki se hi hoti hai...
Sardar :- Nahi ji, meri bahan ki shadi to ladke se hui......
Boy- Dear! Look into my eyes.
What u c?Tell me...!
Girl- True love.
Boy- O anni di e!
Aida wada machhar nazar ni aya?
kad cheti..
Vadi aai true love di... =P ;->
Suraj Hua Madham ,
chand bhi chalne laga,
mein thehra raha,
zamin chalne lagi, ...
sajna kya yehi pyaar hai ??
Nalayak, yeh pyar nahi
EARTHQUAKE hai ! BHAAG !

The Most Unfulfilled Desire Of All Science Students Is...















A Bomb Should Have

Fallen Instead Of

An Apple On NEWTON .. ;-) ;-)

Ek Boy Ro Raha Tha:

2nd Boy: Oye kya hua?

1st Boy: Aaj mere Abbu ne Mujhe Juta Mara Hai.

2nd Boy: Tum Khush Naseeb Ho.

"Jutta" Sirf "Azeem" Logon ko he Mara Jata Hia.
We pronounce
21 as twenty one
31 as thirty one
41 as forty one
51 as fifty one
Y not 11 as onety one...?
A doubt by back bencher association =P ;->
Is SMS ko bht

Sumbhal k rakhna

Ye mamoli SMS nahi

Ye kemti SMS hy


Inbox me rakhna


Ye SMS


* (''v'')
(( )) ¥ ¥

2 DIN BAAD ANDDAY DEGA.

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)