Frz karo Pervez Musharaf

Frz karo Pervez Musharaf
Frz karo
Pervez Musharaf
Shukat Aziz
Altaf Husain
Benazir
Nwaz Sharif
1 kishti me sawar ho Or kashti doob jaeTo kon bache ga?

GUESS
?
?
?
?
?
?
PAKISTAN
  

May, 21 2010     169 chars (2 sms)     4009 views       Funny

more Funny SMS Messages


Ek SAwAL hy Or IsNe MujhE b0hAt SoChNe pE MAjb00r kiA huA hy..




PatA nAhi TuMhEiN Bhi atA hogA k nAhi..??





LEkiN Phir Bhi itNi EducAtioN Li hy t0 TuMhEiN t0 pAtA honA ChAhiyE..



MujhE bAs Us kA jAwAb dE do..




SawAL ziAdA MuShkiL nAhi hy..





LEkiN ziAdA asAn Bhi nAhi hy..






SawAL yE hy k..




.


.


JAb

MurGhi

AndA

FrEE

Me

DEti hy..??

To BAzAAr

Me

Rs.6

Ka

Q

BiktA

Hy...? =P ;->
Boy: Tum gaana bahut achcha aato ho.
Gal: Nahin, mein to sirf bathroom singer hoon.
Boy: To bulaao na kabhi, mehfil jamaate hain.
Ek research se pata chala hai chimpanji bhi SMS pad sakte hain,
Ye SMS apko final testing ke liye bheja ja raha hai..
Apna certificate zoo se collect kare!!!.
?<"""?>
?<__?>
Fresh Orange Juice Ka dibba
Bheja Hai
JUST 4 U
Khali Hai..
Paon Maar Kar
“Patakha” Baja Lena

-//ATtItUdE//-

w H o

i Z

t X t

k I n G

.


.


.



.




.



N d


.




.




I

A m

w H o...=P;->
1 Pathan Ko uska Susar Jootay Maar Raha Tha:


Aadmi: Q Maar Rahy Ho?



Susar: Iski Biwi ne Hospital Se Isay SMS Kya,

TUM BAAP BAN GAYE HO.

Isne Apne Saary Doston Ko Forward Kar diya. :-)''
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)
1st Boy: Yaar Larki ko
I Love u kehny ki sub se achi jaga kon si hy?

2nd Boy: Mazaar

1st Boy: kyun ?

2nd Boy: kyun k wahan Larkion ne chappal nhi pehni hoti.
Mom: Have you given the goldfish fresh water?
Child:No Mommy, they still have not finished the water I gave them last week... ;->
A Sardar moving around in market with Parrot on his shoulder. Passerby asks,"Kidhar se laya yeh Janwar?"Parrot replies, "Punjab se laya" ;->
A man to Santa:
Your friend is kissing your wife in your home.
Santa rushes home and came back within
half an hour and slapped the man
and said:
“He’s not my friend.”
1 smile = 1 friendship
1 friendship = 1 love
1 love = 1 proposal
1 proposal = 1 marriage
And 1 marriage = THOUSANDS of problem.
so better think before you smile.