Good friendship doesn''t

Good friendship doesn''t
Good friendship doesn''t mean you have to see and talk to each other everyday, its all about being there in times of one''s need. I''m here just a text away.
  

May, 25 2010     157 chars (1 sms)     2862 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hamesha log password wo rakhte hain jo kabhi na bhoole,


16646
yeh password kis ka hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Saeed Ajmal... =)
Girl comes late to the class.
prof: y r u late ?
girl: A boy was following me sir.
Prof:then y u r late ?
girl: that boy was walking slowly sir.

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
A Girl May Not Help U To Get Lots Of Salary

But. . .

Salary May Help U To Get Lots Of Girls. . .

So, Love Ur Work Not Girls. . . ;->
When a apple is red its ready to pluck.
When a GIRL is 18 she''s ready to...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
dirty mind!!!
She is ready to VOTE!!!


Girlz college mai teacher ne kaha:
"Agar aap koi lafz 3 baar dohraenge tu woh aapka hojaye ga,,,,,"

Saari larkian kehne lagi...
"hAmY"
"hAmY"
"hAmY"

Silly Gurlz... ;->
Techer: jawani or buraphay main faraq batao.
Student: Jawani main mobile main haseenoun k number hotay hain or buraphay main hakeemoun k...:p


Banta to his new bride, Preeto,
“Now that we are married,
do you think you will be able
to live on my small income?”

“Of course, dear, no trouble,” she replied.
“But what will you live on?”
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
Ur sms is electrical activity of my
Heart...!
Ur miss call is beat of my
Heart...!
Ur call is blood circulation of my
heart...!
So please keep active my
Heart...!


'' 3 '' Cheezen Hamesha K Liye Bhula Do:

1
DarD

2
GhAM

3
RoothNA

'' 3 '' CheeZAiN KAbhi Na BhuLAnA:

1
"HumAyuN"

2
Us K Msgs

3
US KI PERSONALITY.. ;)

''3'' Kaam kAbhi nA kArnA:

1
Is Msg k0 Edit kArnA

2
ApnA nAAm LikhnA

3
DooSroN k0 Msg Bhej k IMpreSS kArnE ki nAkAAm KoShiSh kArnA... =P ;->
Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''