Good friendship doesn''t

Good friendship doesn''t
Good friendship doesn''t mean you have to see and talk to each other everyday, its all about being there in times of one''s need. I''m here just a text away.
  

May, 25 2010     157 chars (1 sms)     2866 views       Funny

more Funny SMS Messages

Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!


Faqeer-1 rupay ka
sawal hy Sahab !

Sahab-Aray kam as
kam meri auqat dkh kr
maang

Faqeer-10 rupay ka
sawal hy Sahab

Sahab-Abay, apni
auqaat dekh ker maang ;->
Yeh Alif Bay Pay Parh kar A to Z kehte hain,

Hum Inko Pagal,
Yeh hamay MAD kehte hain,

Chalo Ammi ko to Mummy,

Lekin Zinda Baap ko bhi DAD kehte hain.
chill man = Teacher to Student:
How many Planets are there ???

Student:
Mars, Venus, Jupitar.....

Teacher:
Aur Sunaaoo ???

Student:
Buss fitt,,, Aap Sunaao ??? !! =P =D
"HAPPY BIRTHDAY"
To You

Shocked ?

Actully Aaj Ke Din

James Hawk

Ne DHAKKAN Banaya Tha..

To Maine Socha Har DHAKKAN Ko Wish Kar Doon... =P ;->
1 Shekh mrty waqt: Begum Tum kahan ho..?
Begum: Ap k pas..

Shekh: Aur mery bchy..?

Wo b ap k pas hain..

Shehk:tO phr sth wAly kmry ka pnkha Q chL rha hy..!!!
Wife-1baat bolti hu,Par maarna nahi.Hus-Batao. Wife-Me Pregnant hu! Hus-Its
GoodNews.Wife- Shadi k pahle dad ko bataya to bohot maar padi thi


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
B - Badmashiyon Me Sab Se Aage.
O - Ollo0 Ki Tarah Raat Me Jaage.
Y - Yaarian Nibhate Jaan Laga K.
S - Shareef Sirf Maa Baap K Aage... ;->

Ae mere "ALLAH"

"HumAyuN Babar" k sarey GUNNAH,
Jo janey anjaney mein huey hyn
Unhei''n muaff farma !

Uski mushkile''n duur farma !
Aur
Meri dua Qubool farma"AAMEEN"


Shukriya..

Aap log tou dua kro ge nhi
Aise hi DUA krwani paregi Aap logo''n se .. (=
Someone wrote to PATHAN agr tm zaheen ho to 100 ka blnc bhejo
Hoshyar ho to 200 or
Agr dono ho to 300 bhejo


Pathan sent 600.Rs
and wrote
YARA HM SBKA BAAP HY!
(Aur barbad hogya
wo shaks jis ne kisi poilce wale ko dekha
aur rishwat na di ?

Molana asif ali zardari)