Good friendship doesn''t

Good friendship doesn''t
Good friendship doesn''t mean you have to see and talk to each other everyday, its all about being there in times of one''s need. I''m here just a text away.
  

May, 25 2010     157 chars (1 sms)     2869 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher: ''Hello Boys, Remember.. Nothing is impossible''

One student: ''Ok sir, U please take out all the toothpaste & put it back in the tube again''
Teacher:What r the ppl of Turkey called?
Student:I dnt knw.......
Teacher:they r called Turks.....
Now what r the ppl of Germany called?
Student:They r called Germs.....
Larka Bus Stop Par Larki Ko Dekh Ker Bola :

Tu Tou Meri Jaan Hy
Tu Mera Emaan Hy

Larki Ne Apni Sandel Utari
Tou Larka Bola :

Main Bhi Pakistan Hoon Tuu Bhi Pakistan Hy ... ;->
Today is Newspaper,
Yesterday is Wastepaper,
Life is Testpaper,
and
Friendship is Bestpaper,
so don''t use it as Tissuepaper''.:-P
Father:baap

son:abu telephone kis ne bnaya?

Father:Garaham bell ne.

Son:us k baap ne q nai bnaya?
"sir! aap mere son ki shadi pe nahi aye,
bari shiddat se aap ka intezaar tha.
shadi bilkul be ronaq rahi aap ke baghair,
ham pe kuch to tars kha ke aa jatay.

sincerely yours
AMITAB BACHAN"








Sala! mujhe itna farigh samajhta hai
''Thanks for not sending any SmS.. U hav bcum the Top contender for the "KANJUS RATNA" Award-2008! Na.. Na,, Sms mat karna''
American Bacha: Hum Log Itna Ameer Hyn K
Bush B Mere Dad Se Paise Mangta Hy

Pakstani Bacha: Bas, Hum Itne Ameer Hyn
K Jhandiyan Bhi Aatey Se Chipkate Hyn ... ;->
''---tension sms----
Is sms mai apni sari Tensions Fill kero
-
-
-
-
-
-
ker di..?
Good
ab is sms ko-Ravi- mai bhank aoo

-
-
-
-
-
-
ku k tension lyny ka Nai dyny ka :)
hahah''
Cham Cham Kerdi Raat

Tim Tim Kerde Taare

Na Koi Msg

Na Koi Bell

Ki Gal Ae Pyare

Kyun ?

Paise Mukh Gaye Ne Saarey . . .? ;->
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
Boy Friend:
Kya Tum Meri Salary Main Guzara Kr Logi ? ? ?

Girl Friend:
Main Tou Guzara Ker Loongi Kr Loongi . . . Par Tumhara Kia Ho ga ;->