Boy: I''ll climb de highest mount,

Boy: I''ll climb de highest mount,
Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....
  

May, 21 2010     170 chars (2 sms)     3264 views       Funny

more Funny SMS Messages

BOY:I''ll climb the tallest mountain,swim the deepest ocean, walk onhot coals barefoot just to meet you!!!
GIRL:How sweet!! can we meet now??
BOY: not now!! it''s raining outside!!!!!
Kesay Ho Ab?

Theek Ho?

Dard Ho Raha Hay?

Pain Killer Tablets Letay Rehna

Hajiyon Ne Bohot Mara Ho Ga Na Pathron Se
Kya Karen Is K Baghair Hajj Nahi Hota.
Bewafa Tum Ho To Wafadaar Hum Bhi Nahi,

Besharam Tum Ho To Sharamdaar Hum Bhi Nahi,


Pyaar Ke Is Mode Par Aake Kehte Ho Shadishuda Ho

To Kya Hua Darling...Kunware Hum Bhi Nahin!

Karachi Me 500
Grlz Heart Attack Se Mar Gai
0r
255 GrlZ Behosh Hogai





Kyn k














Ksi Ne Afwah Phela Di Ha
K
"HumAyuN"
Ki Mangni Horae Ha =P
Pehle mera apni girl
friend se bat karna bht
muskil tha,


Us k 11 bhai ha,


Jo us ko ghr se nai
nikalne dete thy,


Lekin abkoi masla nai,


Wo hr wqt ata lene k lye line ma khari hoti ha,


Aur rabta karna asan ho gia ha,


FARQ TO PARA HA



GEO MUSHARAF.->
Wife:

India jao to saarhee bhejna,

Dubai jao to jewelry,

France jao to perfume!!


Husband ne jal ke kaha,

Or dozakh jaon to kia bhejon?


Wife:

APNI VIDEO
Mina: U tell a man something, it goes in one ear & comes out of the
other.
Santa: U tell a woman something, it goes in both ears & comes out of
the mouth.

Boy to Girl:
"Tum to 14v ka Chand ho."

Girl:
"Sach kya Main itni Khubsurat hun?"

Boy:
"Arey nahi !!
Main to Ye btana chah raha tha Tum itni Gol matol ho." :-)




Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D
yai dunia kia hai


?
?
?

gum kadarya hai....





toti band kar do lota baher gaya hai :P




3 dost oxford unvrsty k cafeteria
mn bethy apni felngs share kr rhy thy.

1st dost:mra dil krta he k men bht ziada mehnt kr k ek kamyab insan banon.

2nd dost: mn chahta hun k social workr bn k logon ki bhlai k kam krn.

3rd dost:yar meri ek hi khwahsh he k uni mn hungama ho or 10 din bycott hon or phr har papr mai 8,8 din ka gap ho.
2nu doston ny usy thappr mar k kaha

"wah! prhna oxford ma aur khwab KARACHI UNIVERSITY k" =P ;->
Hum tu 7 asmaaano ki sair kar aye

sub tarron se dosti kar aye

ek tera khass tha jo sath le ae

Warna ap si sochiye k ap zamin pe kaise aye ?