Boy: I''ll climb de highest mount,

Boy: I''ll climb de highest mount,
Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....
  

May, 21 2010     170 chars (2 sms)     3280 views       Funny

more Funny SMS Messages

Larki Pehli Baar Larke k Saath Uski Car Main Drive Par Nikli


Wo Ek Sunsaan Road Se Guzarne Lage Tou
LAki Ne Poocha :
‘’Kia Tum Sirf Ek Haath Se Drive Ker sakte Ho ?’’


Larka Khushi Se Bola : Haan Haan Kion Nahi . . .

Larki : Theek Hai , Ye Lo Tissue Paper Aur Apni Naak Saaf Kerlo
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
A-Aik lady apny niwasay ko lori de kar sulanay ki koshish kar rahi thi
"so ja meray "DIPLOMA" so ja,lal plang per so ja, ......
2nd lady yekaisa nam tum ne bachay ka rakha hy?
1st lady mn ne apni beti ko college "DIPLOMA" lenay k liay dakhil karwaya tha wo college se ye le kar aye
jy ab isay "diploma" na bolon to kia bolon..?


B- Wife I yhink our daughter is in love withsomeone
H''band "how do u know"?
Wife B''coz she is not asking for pocket money.......


C- Boy: chalo kisi sunsan jaga chaltay hn...
Girl: Tum aesi wesi harkat to nhi karogay..?
Boy:bilkul nhi...
Girl:to phr rahnay do janay ka ki faida???
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
RAJUS''s wife-agar main kho gayi to tum kya karoge?

RAJU-main TV aur paper me add dunga ki jaha kahi bhi ho.....KHUSH RAHO
1frnd: Yar Shadi K 10 Sal B

Meri Mohabbat Ki Garmi

Me Koi Fark Nahi Aaya

2frn: O Really

1frnd: Yes Ye Alag Bat Hai K Meri Wife

Ko Meri Grlfrnd Ka Pata Chal Jaye

Toh Wo Mera Khoon Pee Jaye.
LAHORE Or KARACHI Main Agar Taliban Aa Gaye
''hAmY''....

Tu Kaisi Lagey Gi Burkhey Main Meera Aur Sheeri Rehman...
Ager Koi Cute Larki

Apko
" I LOVE U " Bole tu

3 Baatain Ho Sakti Hain ..

1. Uski ankhain kharab hain

2. Woh Pagal Hai

Ya

3. Woh Tumhe HAMY Samjh Rahi hai :)


Mummy Dady and Baby sitting Together,

.

Q?

.

Taa K
Mummy Dady Se,
Dady Baby Se,
Baby Mummy Se,
Dady Mummy Se,
Baby Dady Se,

ZONG k Baghair Bhi Baat Kar Saken. :-)
Bhool k bhi kisi ko rulana,

Zindagi mai sab ko hasaana,

Dushman ko bhi gaale lagana,

phir bhi koi gham de to,

9 0 (Nine Zero) pe fon lagana thook denge saale ko . . . . . . . ;->
A reasent studdi haz shon dat peepal hoo aar vary samaart end gud lukeeng maik manee spallings meestaikes... vaat ees yorr opeeniun?

American Agency
Black Water K
Khilaaf Hum Nay
Aik Agency
Banany Ka Socha
Hai. U R Requested
2 Join Us
0ur Agency
Name z





"Soda Water" ;->