Ek Bacha Doosre Se:

Ek Bacha Doosre Se:
Ek Bacha Doosre Se:

Yaar Mere Abbu Ka Intikaal Ho Gaya

Doosra Bacha :

Shit Yaar
China Ki Cheezo''n Main Ye Hi
Masla Hai ;->
  

May, 18 2010     137 chars (1 sms)     3170 views       Funny

more Funny SMS Messages

Man: Sir, my wife is missing.
Postmaster:bhai ye post office hai,
police station me complain dijiyee.
Man:Kia karon, khushi k mare
kuch samajh nahin aa raha
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->
Welcome To My Friendship World


Press 6 For Help
Press 3 For Money
Press 078 For Sharing Happiness
Press 93 For Sharing Saddness
Press All Previous Number To Call Me!
Will you marry Me...!

















Aisa Mere Papa Ne Meri Mama Ko Bola Tha...!
Urgent mSg...

Misomi komura.
Mai ukama.
Makaya Fula.
Taruma Wa Yalo.
Xambo.
Btmlu gpm.

Soch Kya Raha Hain?


Paisay mere Lagte hain jo dil karega bhaijun ga.... :P

KArAchi RoCk3rS
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!
Santa cuts sides of the capsule
before taking it?
Guess why?
.
.
.
.
.
.
.
To avoid the side effects!
Kar diya izhare-ishq hamne telephone par, laakh rupaye ki bat thi, do rupaye main ho gayee (wah wah)
Aapki Or Apki Poori Family Ki Next Week Hamare Ghar Aftari Hy,
Ghar Waley To Mana Kar Rahey They K,
Aata, Chawal, G0shat Sub Mehenga Hogaya Hy,
Magar
Meine Kaha K Aane Wala Apna Rizq 7 Le Kr Aata Hy,
Lihaza Ap Apna Aftari Ka Smaan 7 Le Kr Aana,
Waise,
Hum Log BIRYANI Sh0q Sy Khatay Hain
OK
"Aana Zar0or"
Itna busy b na raha karo,

kabhi hame bhi yaad kar liya karo.

Shero-Shayari na aati ho na sahi.

Aaye hue SMS hi forward kar diya karo.


A man sees a fat man
sitting in a train cabin.

Taunting, he asks:
Is this cabin for elephants only!

Fat man humbly replies:
No!Even monkeys like you can sit!
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''