Ek Bacha Doosre Se:

Ek Bacha Doosre Se:
Ek Bacha Doosre Se:

Yaar Mere Abbu Ka Intikaal Ho Gaya

Doosra Bacha :

Shit Yaar
China Ki Cheezo''n Main Ye Hi
Masla Hai ;->
  

May, 18 2010     137 chars (1 sms)     3171 views       Funny

more Funny SMS Messages



When I Die, Bury Me
Deep

10 Feet Down As Far As
Leap

Place My Computer
Books On My Head

& Tell My Teacher
I m Dead

Place My Chemistry
Books On My Chest

Tell My Teacher How
I m At Rest

Place My Physics
Books On My Right
Hand

Tell My Teacher
Nothing I Understand

Place My Pak.studies
Books On My Left

Tell My Teacher
I Tried My Best

Also Tell Them Not
To Cry

Coz They Are Those
Who Made Me Die ...

Say No To Education ... ;->
1 yehi baat mujhy chain
se sony nahi deti.
“DOST”
K
pakistan bhar ki auraton
ko
Aetemad ariel par Q hy.
(,”)/’hum mar
<\/ gya hen
_/\_ kya??
A Boy Going In Car.
Suddenly He Saw A Girl Lying

In The Middle Of Road.

He Came Out And..





To Be Continued..

To Listen The Full Story
Plz Send 50 Easy Load.
Sardar
Tumko sharm ni ati tmhara baap tailor hy or tmhari shirt phati hy,

Pathan
Sharm to tumko ni ati tumKa bap dentist hy or tmKa bhai bina dant k paida hua
Evolution Of Man

Shadi se pehle - Hero #1
Shadi k Baad? Qulie #1

Shadi se pehle - Mene Pyar Kia
Shadi k Baad - Ye Mene Kia Kia


Shaadi Se Pehle - Jaan Mat Jao
Shaadi K Baad - Jaan Mat Khao


Shaadi Se Pehle - Tum Bin Raha Na Jaye
Shaadi K Baad - Tum Ko Saha Na Jaye

Shaadi Se Pehle - Kuch Tou Bolo
Shaadi K Baad - Kabhi Chup Bhi Tou Ho Lo

Shaadi Se Pehle - I Love U
Shaadi K Baad - Aaj Phir Aalo

Shaadi Se Pehle - Milne Kab Aaogi
Shaadi K Baad - Maike Kab Jaogi . . . ;->
Whenever u feel lyk studying .......



just sit down.......





relax......




take a deep breath.....



n wait




just slap urself n say stupid wat is tis new habbit.
Welcome to


www.love.com

type password*******




Processing…








sorry !




Aap ki payar karne ki umar guzar chuki hai


Plz try www.tuba.com
Friendship is a "Give And Take" Relationship.


I Hope u Agree with me with this...

So....









Give me A Treat & Take me to a Movie... so simple...
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
In bio practical:
Examiner:Tell me the name of
this bird by seeing it’s legs only?
Sardar:I don’t know.
Examiner:You failed, what’s your name?
Sardar:See my legs & tell my name
''Yaad tumhari har waqt ati hai
Dil ko bahut tadpati hai
Socha ki call kar lu
Kambakhat yeh customer care ki ladki barbar balance low batati hai.!!''
Woh konsa Parinda hai jo urtha nhi hai?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho Socho!
.
.
.
.
.
Har Mani!
.
.
.
.
Arey Simple Yaar!
Marawa Parinda..