peshawar ki police

peshawar ki police
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
  

Apr, 11 2011     160 chars (1 sms)     3878 views       Funny

more Funny SMS Messages



PLZ IGNORE MAT KAREN.

EK BACHA JO BOHT CHHOTA HAI
Q K BACHAY CHHOTE HOTE HEN.

US BECHARE KO APNI POTTY DHONI NAHI ATI

HUM LOG ROZANA KITNE FUZOOL MSGS KARTE HEN

PLZ EK YE MSG B SUB KO FORWARD KAREN TAKAY.

KOI USKI POTTY DHULA SAKAY..
SHUKRIA... =P ;->
''Badli hai duniya, kuchch kuchch main bhi badal gaya hoon,
Pahle bekaar tha ab S/W Programmer ban gaya hoon,
VC aaye to VB mein daal do, VB aaye to VC mein daal do,
Seedhe seedhe sabko museebat mein daal do,''
Boy : Agar Main Kahon Mujhe Tum Se Mohabbat Hai Aur
Meri Bas Yahi Chahat Hy Tou Kya Kaho Gi?



Girl : Me Tm Se Kahungi Ye Bat Agar Tum
Kahin Khana Khila K Kehte, Zara Mobile
Balance Dalwa K Kehte Tou Acha Hota... ;->
Woh PYAR hi kya, jisme JUDAAI na ho.......
Woh ISQH hi kya,jisme LADAAI na ho......
Woh DIL hi kya, jisme DARD na ho........
Aur woh MOBILE hi kya, jisme mera SMS na ho.....!!

Nice Quote:

People says that you can''t live without love...





but I think....



oxygen is more important... ;->
op 8 Reasons
Why Someone Wants
To Be A Doctor ...

1- I Hate 2 Sleep
2- I Lyk 2 Stay In Study 4ever
3- Nobody Can Read My Hand Writing
4- My Father Has Extra Money
5- I''ve Njoyed My Life Enuf
6- I Can''t Live Widout Tension
7- I Wana Pay 4 My Sin In Dis Wrld
8- I Dun Wana Marry B4 35 yrs ... ;->
When a newly wedded man is happy, we understand why. When a man,

after ten years of marriage, is happy, we don''t understand why.

It''s all a question of time!
Many many happy returns of the day and May u Live lOng as
Long as more Than Devil.
Laziness is our biggest enemy..(Allama Iqbal)

We should learn to luv our enemies.. (Quid-e-Azam)

now what should we do....?
Kya Tumhari Tv Chal Rhi Hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Pakad Lo,
Nhi To Bhag Jayegi
Aadmi Apne Bachay Se
Baita Sharab Mat Peena Wrna
Yeh Jo 2 Aadmi Ja Rahay Hain Tumhain
4 Nazar Ayeinge.
Bacha: Magar Abbu Wo To 1 Aadmi Hai...=P;->
Sony tv pe aisa kaun sa serial ata tha jo pehle bulata hai phir bhagata hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AA-HAT(AAHAT)!!