peshawar ki police

peshawar ki police
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
  

Apr, 11 2011     160 chars (1 sms)     3869 views       Funny

more Funny SMS Messages

''What are 3 words you never wanna hear whilst making love? Honey, I''m home!''
Research K Mutabiq
Larkiyan Larkon Say Ziada
Mehenti Hoti Hain...


Kyun k


100 Mein Say 5 Larkiyan Qudrati Khubsurat Hoti Hain
aur Baqi
Apni Mehnat Say....:
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
Teacher: What do you call a person who keeps on talking when people are no longer interested?
Manu: A teacher
Shakila: Kal me bus stop par khari thi k, ek larka aaya, mera haath thaam lia, or mujhse izhar e ishq krne laga..
Jamila: Haye Allah! Tmne use daanta nhi, khamosh kerne k liye kia kaha?
Shakila: Nhi tmhe to maloom he, Ammi ne mjhe ajnabi logo se baat krne se mana kia hai..
When u feel sad….
To cheer up just go to the mirror and say,
“damn I am really so cute”
u will overcome your sadness.
But don’t make this a habit…..
Coz liars go to hell !!!!
Feeling Sad?









Then Imagine
.
Im Wid U


( ‘ ; ‘ ) ( ‘ ; ‘ )
(,,)–(,,)(,,)–(,,)


Now U Happy?

.
.
.

No?
.
.
.



Chal Fer DAFFA Ho!
75 Year Old Lady Ne News Paper Me Add Dya


"ZAROORAT-e-RISHTA"

7 Din K Bad Ek Letter Aya





.




.Ama is Umer Mein Rishtey Nahi, Farishtey Atey Hain"
Woh chumle ek baar to aati nahi neend
unki awaz sunte sunte hi raat jaati hai beet.
isiliye kehati hoon yaaro
ye risk na uthao
morten JALAO MACHCHHAR BHAGAO !!! :)
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
Wife: Main tumhari yaad mein
15 din mein hi aadhi ho gayi hun,
mujhe lene kab aa rahe ho?

Husband: 15 din aur ruk jao ......... ;->
Boy:Aisa krte hain experiment ke tor pr shadi krte hn agr hmne mahsus kia k hm se ghalti hogai ha to hm hansi khushi alg hojain ge

Grl:Or ghälti ko pale gä kon?