peshawar ki police

peshawar ki police
Peshawar Ki Police Ka Bhi Jawab Nahi Hai

1 Pathan Talaab Main Naha Raha Tha

Police Wala Kehta Hai

Chal Ooye Bahar Aa Kar Kapry Pehan

Teri Talashi Leni Hai.:
  

Apr, 11 2011     160 chars (1 sms)     3858 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar 1:yar yeh joray
kahan bantay hain?


Sardar 2:Aasman par


Pehla:Abay shit yar


Doosra:kia hua?


Pehla:main tou darzi ko
day aata...-'';>
Teacher : Hame Gariboon K Sath Hamesha Piyar K Sath Paish Ana Chahiye

Kid : Acha Ab Aya Samjh Main !!

Teacher : Kya
''Sehwag''s son : Are dekho maa.
Papa sixer pe sixer mare ja rahe hain.
Sehwag''s wife : Beta ye
ADVERTISEMENT hogi.''
Sagai Aur Shaadi Ke Beech Waqt Kyun Hota Hai?





Ans: Kyonki Koi Ye Na Keh Sake Ki Durghatna Se Pehle Bachne Ka Humare Paas Waqt Nai Tha
\ /
\/
/\
0 0

Meri taraf se tmko Ye kenchi gift.yeh lo aur Logo ki Jaib kato or sms k Lye Paise jama karo
Why Do We Close Our Eyes

When We Pray

When We Cry

When We Dream

When We Miss Sum One

Because Most Beautiful Things In Life Are Unseen, They Are Only Felt By Heart !!
WHY R DOCTOR’S PRESCRIPTIONS IMPOSSIBLE 2 READ??????????

ANS : BCOZ THEY HAVE AN EXCLUSIVE MSG ONLY 4 D CHEMISTS….
“MAINE PATIENT KO LUT LIYA HAI,AB TERI BAARI HAI……..”
A golden message for youngsters....


A bright future CAN give u many beautiful girls....

But a beautiful girl CANNOT give u a bright future....
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
Move down if U
like me



So U lyk me



Datz so Sw33t



Ok u can stop



Stop it,enough



Dis iz 2 much



Ok ok i lyk U2 :->


Happy?


Ye fans log B na ;->
What''s Better Then

"PRESENCE OF MIND"

In Case Of Accident .... ???


.


.


.



.


.


.


.

"ABSENCE OF BODY" ... ;->
Nowadays,

Child in washroom.
.
.
.
.

Mommm!
.
.
.

Mom: han beta bolo!

Child: mujhe constipation ho gaya hai zara facebook pe status toh set kar dain!
:D :P