Funny Definitions!!!!

Funny Definitions!!!!
Funny Definitions!!!! College : A place where papa pays beta plays. Discipline : Word which is missing from students dictionary. Hostel : Modern hospital, visited by special patients, suffering from a disease called studies. Pocket : That which is mostly empty except for the first few days of the month.
  

May, 25 2010     304 chars (2 sms)     3204 views       Funny

more Funny SMS Messages

Latest Shaytan Ki 4 Nishanian . . .

1. Haath Me Mobile Ho Ga





2. Angutha Button Par Ho Ga





3. Msg Parh KeR Hanse Ga





4. Phr Soche Ga Kis Ko Frwrd Karun . . . ;->


Nokrani:Maalkin apki purani sarhee muje nai chaiye.

Malkin: Kyun?

Nokrani:Apki saree pehenne k bad sahab

"Aap"Ko samajh k mere paas b nai aate.

Khudi ko kar nalaik itna ke book kholne se pehle



Us ka page page tuj se khud poche puttar tabiyat te thek ae na.
In a bar 1Guy says 2 another


"I kissd ur mom last n8"


whole bar was waitin 4


d othr Guy''s response.


He laughs&says:


"Lets go home dad,


U r drunk".
Hum Fizaon K Badalne Ka Intizaar Nahi Kerte

Aandhiyon K Rukne Ka Intizar Nahi Kerte

Yaad Aati Hai Tou Sms Ker Dete Hain

Hum Kanjuuso''n K Sms Ka Intizar Nahi Kerte

Mobile bana hai har larki ki shan

Call kr k larkon ko karti hain ye pareshan

MISSBELL or Sms kr k kehti hain meri jaan

Teri awaz sunne ko tarastey hain mere kaan

12 boyfrnd bana kr akarti hain pehalwan

Apni frndz ko hr raaz bata kr karti hain heran

Kehti hain larkon ko ullu banana hy buhat asan,

Hosh kar ay mere yaar ankhen khol k pehchan,

Mat aa in k chakkar me ye sab hain shetan,

Ab kisi ki call aaye To usko bolna G bhabi jaan.
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
''Asslam-o-alaikum---
"Good Morning"
!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

!

Ab Neeche kia nashta dhoond rahe ho?
Aik bar keh to dia''
LifE iS aLL Abt WakinG uP EaCh dAy tO diSCoVer SoMethinG NeW, Abt MeetinG oLd PeoPLe bUt MakinG NeW CoNverSatioNs, WaLkinG thru oLd RoadS bUt StiLL feeLinG NicE Abt it,
ReaLizinG thAt u hAvE GrowN a dAy oLdeR bUt StiLL feeLinG young at hEArt, MeetinG busy ScheduLeS bUt StiLL fiNdinG timE 4 oLd fRieNds, bEinG NoStaLGic Abt by GoNe dAys bUt
LookinG foRWaRd tO bEttEr dAys,
WaNtinG 2 Shoot da person Who SeNt SuCh a LonG MsG bUt StiLL MaNaGe 2 SmiLe.


Plz sirf 1 bar kehdo

sirf ek bar..

December ki wo yaden mujhe lota do,

wo bhegi bhegi ratain,

wo haseen lamhaat,

jub tum mere bilkul qareb aaker,
ankhon me ankhain dalkar,

jub tum ne..

kaha!

Aande lee loo, garam aande

Dentist''s Advice on Secret of Good Health:

Alwys treat your toothbrush like a b0yfriend.
Dont let anybody else use it & get a new 1 every 3 months.! B-)


Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)