Funny Definitions!!!!

Funny Definitions!!!!
Funny Definitions!!!! College : A place where papa pays beta plays. Discipline : Word which is missing from students dictionary. Hostel : Modern hospital, visited by special patients, suffering from a disease called studies. Pocket : That which is mostly empty except for the first few days of the month.
  

May, 25 2010     304 chars (2 sms)     3199 views       Funny

more Funny SMS Messages

JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot
''mulk ki bhi 1 sarhad hoti hai,
bachay ki bhi 1 zid hoti hai
or kitna intezar karoon tere sms ka
arey yaar kanjoosi ki bhi koi hudddd hoti hai''
Wo Keh K Chaley K Ab Hum Sirf
Tmhary Khwabon Me Aengy "PAppu",,,


Light ki wAjA sE Neend He Nhi Aati,
KhuwAb KyA "KAddu" Aayen gy... ;->
Disco Dance Karte Howe Larke Aur Larki Ko
2 Kute Dekh Rahe The.

Ye Kya Kr Ha " 1 Kute Ne Dosre Se Pocha

Dosra kuta Bola Ye Tou Mai Nahe Janta Ho
Mai Ye Janta Ho k Jub Mai Is Tarah Karta Ho
Tou Mera Malik Mujhe

peit k kere Marne k Duwai Pilata Hai...... /
Nahi PLZ



Neechy Mat Jao na



Kuch Ho Jaye Ga



PLZ



Dekho Mat Karo


Maan Jao Na PLZ



Warna



...Ho Jaye Ga



PLZ Mat Jao



Aaah



Dekha



Ho Gaya Na









SMS Khatam...;>


Kid: Daddy ye school kia hota hy?

Father: Ye wo jaga hy, Jahan Parents ko loota aur Bacho''n ko koota jata hy... ;)
Zarori Ilan!
1st Dec, se bijli bilkul khatam ho jay gi,

1st Dec se tamam log apnay apnay UPS

wapda k kissi bhi office se recharge karwa saktay hain.
Shukria.
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
Suno..............


Mehsoos Karo

Badal Ki Garaj


Bijli Ki Chamak

Baarish Ki Ek Ek Boond

Tum Se

Cheekh Cheekh K

Keh Rahi Hai






AbaY Naha Le Gandey Aadmi......... ;->
A guy frm my College...
In Physics Lab

"Go here, Stand There..."....!!
Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..
Mene dil se pucha:
Mujhe rat bhr neend q nahi ati?
Mere dil ne kaha

Dramy baz ,Tu dopehr ko jo so jata ha
<('.')Oh shit
(0)>
/"\ Me samja pyar ho gaya hai mujhe,,;,