What Is difference

What Is difference
What Is difference Between Secretary and personal seceretary??
Secretory says good morning sir, While Persoonal secretory says OH GOD! its Morning sir
  

May, 22 2010     152 chars (1 sms)     3103 views       Funny

more Funny SMS Messages

A Memon saves life of an Arab by his rare blood group.
Arab reward him Mercedez
Few days Later Arab again needed the blood, MEmon donates
again.
Arab sent him "Till ke laddoo"
Memon asked why not new Mercedez?
Arab replied : Ab mere andar Memon ka khoon gardish ker raha hai "......... ;->
''Ghalib farmaty hain

Ishq karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Ishq Karne Se Pehle Us Ka Anjam Dekh Lo

Agar Phir Bhi Samaj Na Aaye To

Film ''TERE NAAM'' Dekh Lo.''
EURO=79.50
US$=60.70
UAE=16.50
PST=117.00
Heart=.........??
What Is Rate Of My Precious Heart...??
Give Me The Rate (Must Reply)
Ek ladka ek ladki k saath baitha tha. 2nd day doosri ladki k saath deha gaya. 3rd day koi aur ladki thi. 4th day kisi nayi ladki ke saath tha
Moral: Ladkiyan badal jaati hain, ladke nahin badaltey
Rozay daro
.
.
.
.
.
.
Halka haath rakhna aftari haay walima nahin
Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can''t go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses


A Sardar & his wife filed an application for divorce.

Judge asked :
How will you divide, you have 3 children?

Sardar replied :
Ok! We will apply next year.
PathAn KA Interview Ho RAhA ThA: BatAo " N W F P" Ka KyA MatLAb Hai??


PathAn BoLA

.



NO WOMEN FOR PATHAN . . .
''ZAMANE KI DAR SE TERI TASVER KO TOILET MEY CHUPA KAR RAKA HY

WAH
WAH
WAH
WAH

AUR HO TERA DEDAR BAR BAR ES LEYEA JAMAL GHOTA RAKA HY''
Pathan India gya whan barish ho rahi thi,
wo mander me ja kr bagwan ko bahir phank ker bola,
.
.
"Kdi na wi lya kr maama"... ;->
Hhritik ko Abhishek kaise banaoge?





















simple...usse doodh se nehlado...uska "ABHISHEK" ho jayega!!!
Mama: Beta khaana Khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Mithae khaogay?

Beta: Nhi

Mama: Acha Icecream?

Beta: Nhi

Mama: Chocolate?

Beta: Nhi naaaaa

Mama: Baap pe gaya hai THAPPAR hee khayga.....