Four guys

Four guys


Four guys
1 from Harward:
1 Oxford
1 Texas
&
a Sardar from Pujab university

1 common question:
What is the fastest thing in world?

Oxford:Light
Harvard:Thought
Texas:Blink of an eye
Sardar:It’s loose motions,
because last night I was lying in my bed
& before I could blink,think or turn on the lights,
it was over!
  

May, 26 2010     338 chars (3 sms)     3220 views       Funny

more Funny SMS Messages

Officer Santa: Madam swimming is restricted in this lake.
Lady: why didn't you tell me when I was removing my CLOTHES?
Officer Santa: Removing clothes is not restricted.
Girl:mein tumare liye sab
kuch chod dungi,


Boy:Maa Bap?


Girl:yes


Boy:khana peena?


Girl:yes


Boy:Starplus?



Girl:Jaban Sambhal k
BOL....................;->
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
''1 Sardar Electrical Engineer ki post ke liye INTERVIEW dene gaya?
interviewer ne poucha Electric Motor kese chalti he

Sardar BOLA

Turrrrrrrrrrrrrrrrrr.''
Agr dil ka nam Anda(egg)Hta tou films k nam is trha hoty,


Ye Anda apka hua,


Hum Anda de chuky snam,


Hum apke Andy main rehty hain,


Andy waly dulhnya ly jain gy
--> Ek Pathan Mufafir ne kaha hai : " Mujay Samaj nahi aati Log Mahina mahina kaisay nahi nahatay , mujay tu 28 wain din kharish honi shoro ho jati hai " : D
All flowerz don''t represent Luv but..

Rose did it.

All birds can''t speak but..

Parrot did it.

All monkeys can''t read msgs but..

U did it. Welldone
Feeling Sad?









Then Imagine
.
Im Wid U


( ‘ ; ‘ ) ( ‘ ; ‘ )
(,,)–(,,)(,,)–(,,)


Now U Happy?

.
.
.

No?
.
.
.



Chal Fer DAFFA Ho!

Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"
Ek Pyari Si Surat

Ek Masoom Sa Cehra

Jheel C Aankhain

Kuch Meethi Baatain

Ek Nazu Ada

Kuch Masti Kuch Maza

Sab Se Alag Sab Se Juda













Thnx Mere Baare Me Ye Sab Kuch Parha . . . ;->
" A man asked sardar ji " Akal bhari ya bhari "
Sardar: " pehel date date of birth batao "
Main Niyat Karta Houn ..! K Ajj Say Hr Larki Ko Maa Samjhoun Ga...!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apnay Honay Wale Bachoun Ki |''!''|