Load Sheding K Fawaid:

Load Sheding K Fawaid:
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
  

May, 17 2010     167 chars (2 sms)     3086 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar Ka Ladka: I''m A Complan Boy...

Sardar Ki Ladki: I''m A Complan Girl....

Sardar: Sala Paida Mene Kiya Or Naam Kisi Or Ka...
Newspapers me aaya
50% Pathan Bewakoof Hoty Hain.
Is Pae Pathanao NE KAfi Halla machaya.
Phir aaya .
50% Pathan Bewakof Naho Hoty hain.
Tab ja K mamla Set hoa.
Husband: Allah ne tumhain
2 ankhain di hain..
chawal se pather nahi nikal
sakti???
Wife: Allah ne tumhain 32
dant diye hain 2-4pather nahi chaba sakte..!!!!
''hum gaye the gar un k ye khne k dil se dil milalo..
nikli uski ami..maine kaha anti taliban wale aarahe hain cable catwa do....
Na hawa na maya hai, Ehsaas tum ney hi jagaya hai..Hamien b msg kar k dekhlo,Company ne yeh MOBILE sirf tumhari GIRL FRND k liye nahi banaya hai.
Most Successful
Happy Married Life Is
Defined As ...






































"Yet To Be Seen"


Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
YadOn ki iS duNyA mai iK paL merA ho..

PhuLon k iS chAmAn mAI ik phOoL mErA ho..

KHUDA kArE Aap jAb b SMS kAreIn ApNe dOstOn kO..

Un sAb mAi pEhLa numBER mErA ho.... ;->

KArAchi RoCk3rS
Ye mulaqat ek bahana hai

Pyar ka silsila purana hai

Tum se bus kam hai itna..........

Mujhe apna



TOILET dhulwana hey ;->
can u think k 2+5=11 kaise aya???




nahi maloom???



thora orr damagh laraoo




no??



abhi be nahi?




ok let me tell u k kaise aya...




''''''GHALTI SE''''''...
Aeroplane
Wright Brothrs

Cycle
Macmillan

Telephone
Graham Bell

Telescope
Galileo

Exams




Saale Ko Dhundo Re, Pakad K Marenge


Computer Is Shameless
Why?



?



?



B''coz, It Has Hardware & Software But




No
Underwear..?