Load Sheding K Fawaid:

Load Sheding K Fawaid:
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
  

May, 17 2010     167 chars (2 sms)     3076 views       Funny

more Funny SMS Messages



Nargis taxi driver se: Daata darbaar chalo gay?

Driver: jee haan

Nargis: kya lo gay?

Driver: paisay
Khan ko kisi ne bataya k jore asmano par bante hai..
Khan bazar se kapra le kar aaya 0r uper ki taraf m0un kar k bola "ya Allah ye mera jora b banade" . . . ;->


Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)
Pathan:yar zara toothbrush dena

Mere brush ka 1 baal toot gya hai,
DUKANDAR:1 baal toota hai?
to nya Q le rhe ho bhai?

Pathan:jo toota hai wo akhri tha ;->
''Agar Koyi Achha Sa Msg. Hai To Use Jaldi Se
.
.
.
.
.

Paper Par Likh Kar Almari Me Band Kar Do
Kahin Galti Se SEND Na Ho Jaaye..!!!''
Jisko Jitni Sugar Chahiye Ho.

Woh Is Address Se Rs.25/- Per Kg k Hisaab Se Khareed Le.

.
.
.
.
.

Talib General Store,
G-10, Yaadgar Chamber,
Talpur Road Bombay, India. :-)

Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Ek Sawal
Dimagh Se Jawab Dena

Ek Pathan K 3 Bachy Hen

Dosry Ka Nam Pinto Hy Tu
Phele Ka Or Tesray Ka Kya Nam Hoga



Shocho

Nai Pata



Pin-1
Pin-2
Pin-3 ;->
MEMON:
Jao..!
2 dukano se 3-3 kabab le k aao...


Servant:
Janab..!
6 ikhattey kyun nahi..?


Memon:
Nalaik Aadmi..!
Chatni 0r Piyaz ziyada miley gi... ;->


1 Bacha ZONG K Office Ja Kar Larki Ko I LOVE U Kehta Ha

LARKI: Tumhari Himat Kesay Hui..?

BACHA: Aap Hi To Kehty Ho

" ZONG LO OR SUB KAH DO "
''Tere liye har GUM ka Rasta mor don
Tere liye "CHAND TAREY" tor don
Bas tu aik bar "HANS" k dekh lay
Teri Kasam tere saray "DAANT" tor don.''
Aik Pathan Passport banwane gaya,

Officer ne kaha N I C dikhao,

Pathan ne apni Begum ka N I C de dia

Officer., Khan Sahab apna N I C do,

Pathan Ghussay se kal main apna N I C lekar aya tha aap k pass..

Aap ne kaha NADRA ka lekr aoo.