Load Sheding K Fawaid:

Load Sheding K Fawaid:
Load Sheding K Fawaid:

Genrator,UPS & Candle Walo Ko Rozgar Ki Frahmi


Cell Chrge Na Hone Se Balnc & Time Saving

Sabr Krny Ki Waja Se Janat Milne Ka Chance.
  

May, 17 2010     167 chars (2 sms)     3091 views       Funny

more Funny SMS Messages

Police-Chor Se-" Wada Karo Aagey Se Kabhi Jeb Nahi Katoge !"



Chor-"Mai Wada Karta Hun Ab

Aagey Se Nahi

Balki Pichhe Se Jeb Katunga..


Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
aaj meineiy faisla kiya hai k hum sab Sms Karney waley b "Long March" mein Hissa lein gey,





























issiliye sms lamba likha hai. chalo tumhara hissa pard gaya hai.
GREAT INDIANS:

When Power Goes Off in US,
They call Power House.

In China,
They Check Fuse

.

But in India,

First thing is To check Neighbor''s House.

"Sabki Gayi Hai Na?"
Buss!
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Koi ladki hume thukraaye,
Uss ka hume gam nahi,
Arre badnaseeb hai woh ladki Yaaroon ,
Jiss ke nasib me hum nahi.
Sending You A Cheque Of

Rs Hapinessssss/-

When U Feel
UPSET n ALONE

Withdraw it From My Account

&

Whenever U r Too HAPPY


Deposit IT In My Account ... (:


Message of the year:-
Women live a better, longer & peaceful life..!!
Why? Very simple…
A woman does not have a wife..!!!

what brand of tea do people like the most!!!








Prei-tea!
Height of bad luck-

A vegetarian eating a chicken piece for the first time in his life n











dies because of
BIRD FLU
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai? Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho
Zara socho yar SMS
receive karne ke
paise lagte to kya
hota?
.
.
Kuchh log MERE
MURDER KA PLAN bana
chuke hote!
Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
GHALIB...!!!

Najane tumain ''PPP'' Ko Vote Daine Ka Khayal Kyun Aaya.......????