KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi
KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

Gham-e-Imtihaan Judaai Se Barh Ker Kia Hogi

Kisi Ko Deni Ho Agr Jawani Main Saza

Tou Parhai Se Bah Ker Saza Kia Hogi . . . ;)
  

May, 20 2010     173 chars (2 sms)     3369 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dress code 4 party---BLACK TIES ONLY. Mr. Bean goes to the party and is surpised 2 see that other guests are wearing suits also.
Tee Quotes:

On A Guys Tee....

All Women

Are

Idiots

And

I Married

Their Queen..! :)
Choose 1 Option:

If U r..
muslim=make me a easyload of 100Rs

If U r..
christen=sms me

If u r..
hindu=miss call me

If u r..
sikh=no answer

Ab faisla kar Lo!
Santa=
Tu To Ofice Me Bada Sher
Bana Ghumta H,
Ghar Me Kya Ho Jata H?

Banta=
Hota To Sher Hi Hu,
Bas "Durga" Sawar Ho Jati He !!
mere dil ko cheer gai ek goli
jab suna k aaj uthe gi oski doli

wo hath pe meri unglian rakh kar boli
assu punju haar kabotar doli


pathan: me ne khat likha tha k meri shadi per ana.
tum q nahi aye.

2nd pathan: mujhe khat mila he nahi
1st pathan: me ne likha tha

k khat mily ya na mily tum zaror ana.:-)
How woman calls their husband in first 6 years
Yr 1.Janu
Yr 2.O G.
Yr 3.Sunte ho?
Yr 4.O bunty k pappa
Yr 5.Kahan mar gaye?
Yr 6.Tum aate ho k main aaon?
merey pyar kee umar ho itni sanam








tu mar b jaye to,meri khushi na ho kam
Dr had twinS, namd
Tin & Martin"


Again twins, namd
peter & Repeater



Again twins
MAx & climax


Again had twins, she got
fedup & namd

"Stop & Fullstop"
Teacher: Hume Garibon k
Sath pyar se paish aana chahiye.

Studnt: Acha ab me samjha.

Teacher: kiya?

Studnt: PAPA aksar Nokrani ko galay Q lagatay hen..:->!
Pathan:Yara abhi tumhara Ami ka khaansi kesa hai ?


Dost: Khaansi to band hogaya hai par saans ruk ruk k aa raha hai.


Pathan:Koi baat nahi ALLAH karega wo bhi jaldi band hojayega.
''Who said english is easy???
Fill in the blank with YES or No... 1.-----I dont have brain... 2.-----I dont have sence... 3.-----I am stupid....''@''