KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi
KOi Cheez Bewafai Se Barh Ker Kia Hogi

Gham-e-Imtihaan Judaai Se Barh Ker Kia Hogi

Kisi Ko Deni Ho Agr Jawani Main Saza

Tou Parhai Se Bah Ker Saza Kia Hogi . . . ;)
  

May, 20 2010     173 chars (2 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

A chinti saw a box of gur & felt excited.
She went to taste it.Suddenly she saw a chinta
& left the gur & went to him.Y?
Kyunki...Gur Nalon Ishq Mitha!
New rules of life for 2008
1. Haste Rehne ka.
2. Tension nai leneka.
3. B positive, eat positive, sleep positive
4. Mast rehneka.
5. Har problem ko solve kernay ka.
6. Friend k sath lifetime friendship account kholnay ka
7. Mujhko yaad rakhnay ka
Aur mujhey sms kertay rehnay ka.
Neend aur susti hamare Dushman hain.(Allam Iqbal)

Hamain apny Dushman se bhi pyar kerna chahiye.(Quaid-e-Azam)

Ab batao benda BABA ki Maney ya CHACHA ki...!!!


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Who Let You Get On The Horse ...
You Witch''s Child?









Can''t Understand...!








Tenu Ghori Kinnay Charhaya Bhootni K...? ;->
Are U Free Now

Shall I Call U ???


































Zyada Khush Mat Ho

Aise Hii Kuttay Ki Awaz Sun''ne Ka Dil Ker Rha Hy
Ek PATHAN 500 ka naQli note le kr ek DUKAAN DAAR k pass gaya..

aur kaha k "SURF" de do...

DUKAAN DAAR ne kaha :
is note pr to QUAID-E-AZAM ki "TOPI" hi nhi hai..

PATHAN ne kaha: Topi DHULNAY gai hui hai isiliye to "SURF" mang raha hoon... ;->
He+She=Love,

He+She+Love=Marriage,

He+She+L+M=Child,

He+She+L+M+Child=Family,

He+S+L+M+C+F=Problem,


So,



East Or West ''KUNWARA''is The BEST.
Techer: jawani or buraphay main faraq batao.
Student: Jawani main mobile main haseenoun k number hotay hain or buraphay main hakeemoun k...:p
Karachi main birdflu ki waja se 3 lakh murghiya qatal ki gayi..

Murghiyo ka naya naara "Tum kitni murghiyan maaroge?

Har anday se murghi niklegi . . . ;->
Reporter zardari se.!
Ap ke chehre par har waqt muskarahat hoti hai,
iss ka raaz? Zardari..!
Mai pakistani awam pe huns raha hon,
k muje sadar kaise banaya? ;->
We''ve known each other for quite a while now, do u think we can b more than friends? cos i like u very much. will u b my partner 2 rob a bank