Sardar g:

Sardar g:
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3221 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl: Main tumhare liye sab kuch chor doongi

Boy: Maa baap ?

Girl: yes

Boy: Khana Pina?

Girl: Yes

Boy: Apni Dostien

Girl : Yes

Boy : Star Plus

Girl : Mu Shambhal kar bat kar
HEight oF filM mAker

oVer heAd wAter tAnk in ShOley ,bUt nO electricity in villAge.
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"
When i dont get ur sms!!



A little pain in my heart.




A small tear in my eyes




And sadness falls on my face.



What is this?




Its nothing




“Just Dramabazi“ ;->
Chinese scientists ne tehkikat k baad
yeh inkeshaf kya hai ,
k surmaee chupkali ko agar ubal ker dhoop main sukha ker ,
papar jesa karunchi hone k baad khaya jae to us se ...
















ulti ajaegi.. =P ;->
A Mother''s Love

Your arms were always open
when I needed a hug.
Your heart understood when
I needed a friend.
Your gentle eyes were stern
when I needed a lesson.
Your strength and love has
guided me and gave me wings to fly.
Molvi Was Addressing In Masjid:
"Janab Aaj kal Cable K Channels Bht Gandey Aa Rahe Hyn"

1 Pathan Bola:
Nahi Nahi , Humarey Ghar Tou Bilkul Saaf Aa Rahey Hyn
Aap Wire Chck Krwao ...
Ek Meraasi Na Choudhry Sahab Ki Beti ka Rishta Manga.
...
Choudhry Ne Meraasi Ko Khoob Jooton Ghoonso se Mara
...
Maar Kha K Meraasi Utha Kapre Jhar K Bola
''''Fir Choudry Sahab Main Inkaar Samjhan?'''' ;->
Dosto JUNG m kuch nhi rkha AMAN hi sb kuch hy ye baat maan kr INDIA ne PAKISTAN ko apni BACHIYAN deni shro krdi hain
jesy k
MALIK k liye SANIA MIRZA

WASIM AKRAM k liye
SUSHMITA

Mere liye KAITREENA KAIF

Aap k liye AASHA BHOSLY

Aman ki aasha jagao
india se bachiyan book karwao.

Arz kia hy...


AKBAR LAYA 3
GHORE ...




AKBAR LAYA 3
GHORE ...


Wah.. Wah..
.
.
.
.
.
.

AAJA AAJA DIL NICHORE... ;->
''Ha ha ha ha hha ha ha ha ha hha ha
ho ho ho ho ho oh oh oh ooh ohh eh eh he he
hhe he he hee he he hha ha ho ho ho ho he he he.........
KUCH NAHIN BAS TUMHARI
SHAKAL YAAD AA GAYI.... ha ha ha ha ho ho ho ho.....''
Pathan K Mobile P Raat 2 Baje Phone Aya:
Aap So To Nahi Rahy Thy

Pathan Ghussey Me Bola:


Khabees Ka Bachcha..


Zarori Nahi K


Har Pathan Chowkidaar Ho