Sardar g:

Sardar g:
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3197 views       Funny

more Funny SMS Messages

JADEED TALEMI MOHAVRAY.



1.Science say gira Arts may atka

2.Fail hotay ko Practicals ka sahara

3.Degree lanay bahir bhaag

4.3rd division pas ghar ka na ghat ka

5.Dost wo jo Imtehan may kaam ayay

6.Jati supply phir hath nahi ati

7.Qadar kho deta hY roz college ana jana

8.Likhna na jany Qalam mera
Technologies Impact:-

Dad Emails :

Dear Son,

How Hv U Been?

Ur Mom & I R Fine.

We Miss U A Lot,

Plz Turnoff Ur PC & Come Downstairs 4 Dinner!

Aik sardar k ghar k bahir name plate lagi the
jis pe likha tha -wife.MSC aur husband Fsc.

aik aadmi ne sardar se pocha sardar gi
aap ki bivi ne kis subject mein Msc ki hai?

aur aap k Fsc mein konsy subjects thy?

sardar bola subjectan da ty meno pata nehin.
name plate da matlb aa
Msc.mother of seven children aur
Fsc .father of seven children... =P ;->
Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
Ab to 100 Percent Khatam ho jaye gay Aishiqi k,
"AmRaAaAZ"

SunA hai DavAt-e-ISLAMI main JA raha hai NAWAZ..:-)
Mumbai may ghareb awam mer rahi hay.terrorist ksi k qabo me nai aarhay.Indian Govt se guzarish hay k..
.
.
.
.
.
.
''Sunny Deol'' ko bhejo na..:-D
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
On this special day,
best wishes go to you,
that this wonderful love u share,
lasts your lifetime through.


Teacher:
Dunya Ka Pehla Insaan Kon Tha?

Pappu: Hazrat Adam!

Teacher:
Shabash! Ab Batao K Unki Nationality Kya Thi ?

Pappu: Pakistani..

Teacher: Woh kese?

Pappu:
Un K Paas Ghar Nai Tha,
Kapray Nai Thay, Aata Nai Tha,
Bijli Nai Thi,
Gas Nai Thi..

Phir B Woh Zinda Thay!!
Science Teacher :
" Agar Koi Lari Behosh
Ho Jaye Tou Usay Kiss
Kro , Foran Theek Ho
Jayegi ... "

Student:
"Magar , Sir Usay Behosh
Kese Kia Jaye ..." ;->
Mom: Roohi Kyu Ro Rahi Ho?
Poohi: Teacher Ne Mara.
Mom: Kyu?





Roohi:Maine Usko Murghi Kaha Kyuki Usne Mujhe Test Mein Anda Diya...
E
k kaam karo








































































is MSG ko delete kar do is may kuch nahi hai. ;->