Sardar g:

Sardar g:
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3202 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
Woh PYAR hi kya, jisme JUDAAI na ho.......
Woh ISQH hi kya,jisme LADAAI na ho......
Woh DIL hi kya, jisme DARD na ho........
Aur woh MOBILE hi kya, jisme mera SMS na ho.....!!
PPP New Slogen

Roti

KaprA

Na

Makaan

Mang

Raha Hai Lite Insan

[~!~] a m Y
Height Of Stupidity


“ Munnabhai: Ae circuit yeh kutte poonch kyun hilate hain?
Bole to Dog tail shaking WHY?

Circuit: Common sense hai bhai ab poonch kutte ko to nahi hila sakti hai
na.
IN French: "bonjour" IN Spanish: "Te quiro" IN Italian: "Teamo" IN English: "Good morning" IN Punjabi: "uth BEGHAIRTA kum te nai jana"
Khoobsurat


6 inch Lamba


Bohat Mota


Gool Kinaray


Kala


Har LArki Ki Pasand !

NOKIA
6030 LoLX !!

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Katil Lagta Hai Aadmi
Jab Uske Haath Main TALWAAR Hoti Hai

Us Se Bhi Katil Lagti Hai AURUT
Jab Uske Badan Pe Na KURTA Na SALWAAR Hoti Hai
Bank Mei 1 Achi Job Hai
Only 4u
Salary:25000 Pr Month


Kaam Srf Ye Hai K Sara Din Cashier K Samne Zuban Nikal Kr Bethna Hai Wo Angootha Lga Kr Note Ginega :-)
''Ankho mai kuch nami thi,

mujh mai shayad vitamin ki kami thi,

jis se sari raat phone pe bat ki,

wo kambakhat meri mehbooba ki ammi thi.. :-)@''
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!


Haqiqat samjho ya afsana,
Apna samjho ya baigana,

Hamara aapka rishta he purana,
Is liye farz tha aap ko batana,

kay garmiyan aa gayi hain,
Ab shuru ker do roz nahana!

jao nahao (,?. *,?.)