Sardar g:

Sardar g:
Sardar g: My computer is going crazy..

Shopkeeper: Why, Whats wrong..?

Sardar g: I dont have a keyboard but it still gives a keyboard error. . . . . ;->
  

May, 18 2010     161 chars (2 sms)     3214 views       Funny

more Funny SMS Messages

Aam zindgi..
hum ek bhi ladki nahi pata sake..
College ka 1 semester khrab ho gaya....

Mentos zindgi:- ek bhi ladki hume nahi pata saki...Unka 1 semester BARBAAD ho gaya....
Sincere Apology: If u dont like any of my SMS n dont like 2 read,
then plz dont hesitate,
feel free to..... throw ur mobile!!
char dinnan da pyar oye rabba






panjwein din honee lardai


Aamir Khan Ki Film "Ghajini"
Dekh K Adnan Sami Ne Faisla Kia Ha
K Wo B Ek Film Banaye Gay Aur
Us Film Ka Naam Hoga





"WAZNI"...=P;->
nigahe mila k dekho kabhi

kissi ko aapna bana k dhekho

gale milna chahte hai sab

kabhi LUX se naha k de kho.
# Ek Pathan T.V Par Bomb Rakh Kar
Pakistan Ka Semi Final Dekh Raha Tha
B.V Na Pocha K Ya Bomb Kis Liya

Pathan: Agar Ya Haar Gaye To Puri Team Ko Bomb Sa Ura Do Ga
Teacher: What do you call a person who keeps on talking when people are no longer interested?
Manu: A teacher
U r 1 of d most CUTE persons I have seen.

Dont misunderstand me
Cute means
C-Creating
U-unnecessary
T-Troubles
E-Everywhere
Pakistan me shadiyan walden k marze se hote hen

Is leye dulhe k leye dulhan
surpriz hote he,
Ghongat utane k bad

ya ashwariya...


Ya



Jysoria ;->

Wo Konsa DRIVER Ha Jis Ka LICENSE Nhi Hota?

Khud Soch K Niche Answer Dekhna!





Yar Khud Soch,






Socho
Yar
Socho




















Ans:SCREW DRIVER,
1 Arbi Bath Room Main Phone kar raha tha..

Pathan Ne sunna to Ander Ja Kar Khoob Mara Arbi ko..?

Logon Ne Pathan se Pocha kyn Mara hai..?

To Pathan Bola "Yeh Kambakht Bathroom Main Beth kar Tilawat Kar Raha tha"..:-)
Ullu ke pathey

Kutey k bachey

Gadhey ki aulaad

Saanp ke sapolay

Bhains ke bachray

Bakre ke maimney






Sab kitne chote chote aur cute hote he na