Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages


Quaid-e-Azam
Baani-e-Millat





Fatima Jinah
Maader-e-Millat






Liaqat Ali Khan
Shaheed-e-Millat



&




Parvez Musharraf ? ? ?






Aatey Ki Qillat . . . ;->
Bhagwan Duniya par BEER peene aya. 12 bottles pine ke baad Sardar ne Pocha " aap ko Charhti Kyu Nahi?
Bahgwaan: Main Baghwaan hon.
Sardar: Charh Gai hai salay Ko.
Nothing is permanent in this world,not even our
troubles
So,keep on enjoying life

Don''t lose ur smile at any cost
.
.
.
Even if u r
.
.
.
.
Married!
sardar Bought A New Mobile.

Doston Ne Kaha Naya Mobile Lya Hay Mithai To Khilao..

Sardar Bazar Gya
Aur

Mobile Baich K Mithai Le Aya
Priety apne BF se kaafi pareshaan hai.. because he cant devote enough time to her... WHY cant he devote enough time???
.
.
.
.
.
Because uska BUSI NESS hai..!
If I had a flower for

each time I thought of My Mother,

I could walk in my garden forever.

Happy Mothers Day
''Jab paad diya to darna kya,
Jab paad diya to darna kya.

Paad diya koi Potti nahi ki,
Chup chup k Naak band karna kya.

Aaj karen ge khul k Pakhana,
Jaan bhi le le chahe Zamana.

Poti wohi jo dunya dekhe,
Patla sa dast ab karna kya.

Jab paad diya to darna kya''
U can control your Breath but not Death,
U can control your Life but not your Wife,
U can control your Emotions but not





















LOOSE MOTION


In USA Every Year Edison''s Birthday Is Celebrated By Power Cut For 2 Mins.

But Here Due To Over Respect,

We Celebrate It Daily For 3-4 Hours! ;-)

What Is The Full-form
Of "OBAMA"

O: Originally

B: Born In

A: Africa To

M: Manage The

A: Americans ... ;->
Twinkle Twinkle Little Star

Aishwrya Is A Film Star

Saniya Mirza Is A Tenis Star

Wasim Is A Criket Star

And

"Khalid Is A SMS STAR.!!


It''s Sad For A Girl
To Reach An Age When
Men Consider Her

CHARMLESS

But

Its Worse For A Man
To Reach An Age When
Girl Considers Him

HARMLESS ... =P ;)