Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3360 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy: My Gf broke up wth me & sent me da Kissng pics of her & her new Bf..!!


Frnd: Oh..its 2 bad..!!


Boy: Yaa..I know..dats Y i sent those pics 2 her Dad:D
God Thought That He Cudn’t Be Everywhere
He Mad A Mother

Then

Devil Thought That He Cudn’t Be Everywhere So
He Made
Mother In Law ;->


A man was crying over a grave and repeating,
Why did you have to die?
Another man approached him and said,
Sir, I dont wish to interfere with your private grief
but for whom do you mourn so deeply?
Your child?
Your parent?
The mourner took a moment to collect himself,
then replied,
My wifes first husband.
TechAr BAngALi StudEnt sE:

Is JuMLe ki Urdu bAtAo

"My BrothEr cAn''t Cook."





BAngALi:

"HAmArE BhAi k0 PokhAnA nAi atA"... ;->
Tofani barish mein rat ko,
shop per 1 admi pizza lenay aaya
SHOPKEEPER: Aap married hein?
Admin:Is tofani barish mein kia
meri maa mujhey pizza lenay bhejay gi?
Rule
The
HELL
Rather
Than
Being
Slave
At
Heaven :-)
Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
JAisa K aap Sub MUSLIMS ko pata hay K MAHE RAMZAN start ho gaya hai,

Tu Ais LIye Ap Apney Mobile Mein save tamam Dirty Jokes,Pic msgz orr Girls k Numbers
.
.
.
.
.
DELETE
.
.
.
.
KArnay say pehlay Mujhe Farward Kar day
.
.
.
.
.
.
Thanks A Lot

Ek Pathan Mobile Company Main Job K Liye Gaya:

1st Ques K Answer Pe He Usay Maar K Bhaga Diya Gaya.


Ques: Which Is The Most Popular Network.

.
.
.

Pathan: Al-Quaida. :-)
Do U know the fullform of COLLEGE:-


C-Come,
O-On,
L-Lets,
L-Love,
E-Each,
G-Girl,
E-Equally......


Thats why boys go to college

1 boy school se
rota hua ghar aya
maa ne pucha:
Beta q ro rahe ho
Boy:
Sir ne boht mara
he mujhe!
Mother:
Sir ne q mara
Boy:
Sir mere dost ko
dant raha tha tou mein ne dost ko tasalii de aur ek misal de..
Mother:
Kon si misaal..?
Boy:
Jo kuttey "bhonkte" hai woh "kaat''tey" nai.:-)
Zardari to Shopekeper:
Aaj k bad mera kutta bhi dukan pe aye to tumhain uski izzat karni hogi..

Shopekepper:
Bohat behtar janab appka kutta aye ga to main samjhun ga k aap aye hain:-)