Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3369 views       Funny

more Funny SMS Messages

What if Acountants start making Movies....

1 - Muna Bhai C.A,,

2 - Hamara Ledger apke pas hai,,

3 - Maine overdraft kyon kia,,

4 - Journal sey Balance Sheet tak,,

5 - Kabhi Credit Kabhi Debit,,

6 - Cash Balance wale Profit Le Jayenge,,

7 - Hum Tax dE chuke Sanam,,

8 - Kyun TeLi ho gaya na?,,

9 - Mein Acounts ki Diwani hon,,

10 - Kaho na Depreciation hai...!!!
Pathan:
Khudkushi pr tqreer kr rha tha
Khudkushi
Hram hy
Zulm hy
Gunah hy
Buzdili hy
Pagalpun hy
Aisi haram mot marne se behtr he insan apne ap ko Goli mar dy
Boy: I''ll Climb The Taleest Mount, Swim The Deepest Ocean
Walk On Hot Coal Barefoot Just 4 U ...


Girl: So Sweet Can U Come To Meet Me ??

Boy: Not Now, Abhi Ammi Ghar Se Bahar Nahi Jane Dengi ...
Man to barber: cut my hair short.
Barber: how short u would like to?
?
?
?
?
?
man: So short that my wife cannot pull them...
[:D]
1 pathan ka mobile chori ho gaya.
Pathan bohat roya, rote rote hasne lga.
Kisi ne pocha hans kyu rhe ho.?
Pathan bola mobile to le gya pr charger to mere pas hy na..
Biggest Mystery of Maths:


1000s of years passed,

Millions of theorems derived,

Crores of formulas made,

But stil...




X is unknown!!!
BOY : May I hold your hand?
GIRL : No thanks, it isn''t heavy.

GIRL : If we become engaged will you give me a ring??
BOY : Sure, what''s your phone number??

GIRL : Darling, I want to dance like this forever.
BOY : Don''t you ever want to improve??

BOY : I would go to the end of the world for you!
GIRL : Yes, but would you stay there??
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !


Meri jhukki nazroon ko meri nafrat na samajh Faraz



Agar mujhe Khuda ka darr na hota to me bhi Imran Hashmi hota....
Interviewer:what is skeleton?
Sardar:Sir, skeleton is a person
who started dieting but forgot to stop it..!!!
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->