Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3359 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sardar ne Bacha aghwa kia or tavaan k lye sticker pe likh k bache pe chipkaya "10 Lakh subah pull k neche pohnchado"
Aur bache ko ghar wapis bhejdia
Dosre din wo pull k neche gya to usy paise milgye or sath sticker pe likha tha
"Maa Qasam paise ka gham nai,Gham to is bat ka hai k SARDAR ne SARDAR ko loota
Dunya K 5 Mushkil taren Kam
1-Hathi Ko dhakka lgana
2-Machar Ki malish karna
3-Chiunti ko kiss karna
4-Zrafey Ki gardan dabana
5-Ap Se SmS ki tawaqa rakhna
yun raton ko na jago
so liya karo.....
yun dil main aansu na roko
ro liya karo...
baal to bohat achay bana letay ho
kabhi moon bhi dho liya karo..... ;->
Arz kiya Hy Tawajo Fermaen..

Kameez Teri Kali..
Kameez Teri kali..

Wah Wah!

Tay Changa kita Paa Li... :p ;->
Principal: Y R U LATE?

Ur Classmates Came

2gether On Time.

Student: Sir,

Sheeps Always

Come Together.

But Lion Always Comes ALONE
Mummy: Jo Mera Sabse

Jyada Kehna Manega,

Usse Hi Me Yeh Saari Toffies Dungi.

Kid: Tab To Yeh Saari Toffee Papa Ko Hi Milengi.....! ;-D
Friendship means:
u happy i happy,
u sad i sad,
u cry i cry,
u laugh i laugh,


u fell down in mud




i dance dhinchak dhinchak dhinchak... ;->



Aisi Konsi jagaha Hai
Jaha Ameer se Ameer insaan B
katori le k khada rhta Hai







Pani Puri wale k paas.
Master of puppets is pulling ur strings, twisting ur mind n smashing ur dreams. blinded by me, u can''t c a thing when i count to 3 u shall fall asleep 1,2,3,Zzz
Benazir Aye Gi...!

Nangay Ko Kapre Dilae Gi..!

Bhokay ko Khana Khilae Gi..!

Bay Ghar Ko Makan Dilae Gi..!

Phir Gareeb Ki Ankh Khul Jaye Gi..!

Kyun K Subah Jo Ho jaye Gi.. :->

SANIA MIRZA Details:



Age: 19



Sex: Female



Weight: 56 Kg



Height: 165 Cm



Colour: Normal



Boy Friend:Assi Hor Kon.



Brother:Tusi Hor Kon . ("_")

Judge - Sach Sach
BtaoTum Ne Apni Biwi
Per Kis Waja Se Haath
Uthaya Tha

Mulzim - 3 Baato''n Ki
Waja Se
1. Us ki Kamar Meri
Taraf Thi
2. Us k Haath Me Belan
Nhi Tha
3. Aur Sab Se Bari
Waja, Mere Bhaagne k
Liye Darwaza Khula
Tha ... ;->