Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Hum ko gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..
Hum ko
gali my DEKH kar khud ko CHUPA lia..

Jany ye
DUSHMANO ne usy kia sikha dia..

Ghar
us ne kya banaya MASJID k samanay..

CHAHAT ne us ki humko NAMAZI bana dia.../
  

May, 20 2010     179 chars (2 sms)     3354 views       Funny

more Funny SMS Messages

1Conductor Ki Shadi Ho Rai Thi,
Jab Uski Dulhan Phero K Waqt Uske Pas

Akar Baiti To Wo Bola

Thoda Pas Ho K Baith,

1Sawari Aur Bait Skti He.
Sholay mein ABRAHAM LINCOLN ka double role tha.....
batao kaise....????

.
.
.
.

Amitabh Bachan''s biased coin....having two heads.....


Teri ummid tera intizar krte H

Ae sanam hm to sirf






















Teri Bahen se pyar karte He
Pathan: Hum Ne Ek Aisa Cheez Banaya Hai Jiske Zariye Dewar K Doosri Taraf Dekha Ja Sakta Hai........!!!!!!!!

Sardar: Wo Kia Cheez Banai Hai tumne Khan Shahab

Pathan: Suurakh... ;->
Agar Vifaaqi Vazeer barraye Railway Train par Safar karey to kya ho gha?


Ho hee nahee sakta k woh train par safar karrey aarrey yaar dhakkey khanney k liye b koi saaf jagah honee chahiye.

Dost tere bager ik pal na reh paonga,

Bus dil men ek hasrat liye mar jaonga,

Mat rona mere marne par a dost,

Mar k bhi tere liye biryani chor
jaonga... ;->
Astronomers Say
"The Universe Is
Finite..."
Which Is A Comforting
Thought
For Those People ,
Who Cannot Remember
Where They Leave
Things ... ;->
What Does Tarzan Say When He Sees A Herd Of Elephants With Sunglasses
In The Distance?

Nothing.

He Doesn''t Recognize Them.




??????? ??? ? ??? ??? ?? ?? ??? ????
???? ?? ??? ?

Ye Sania Mirza ne Mujhe SMS kiya hy
k Pyar to mei tum se karti hun
Sohaib Malik Se shadi to Pakistan
Aane ka aik Bahana hain..!

Teri bhabi b na ;->
President Bush and President Musharaff were flying in a plane and Bush says: If i drop a billion dollars here i''ll make a million ppl happy. Musharraf says: If i drop my uniform i''ll make my whole country happy.
The Captain of the plane says: If i drop this plane i''ll make the whole world happy... :P
bUs Mai Larki ka pAoN bUdHe k pAoN NeChAy AtA HaI.
bUdHa: S:orRy

LaRkI: Get Lost!
tHoRi dAiR bAd uSka pAoN Aik LarkAy k pAoN nEeChAy Ata Hai

Larka: S:orRy

Larki:Its Alright

bUdHa:Na te! Mere sOrRy dE sPeLLiNg GaLat sI ?? ..'';->''
Q: Agar 1 door per kutta bhonk raha ho orr dosre door p biwi chilla
rahe ho tu ap pehle konsa door kholen g?
A: Kutte wala door coz kutta andar akar bhonkna band kar de g