Surmey ki Factory

Surmey ki Factory
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
  

Mar, 08 2011     172 chars (2 sms)     3352 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)
Heard you are celebrating a belated birthday this year....
Bet all those other fools sent cards on time
PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.
Long back,a person who sacrificed his sleep,forgot his family,forgot his food,fogot laughter were called
"Saints"
But now they are called.. "IT professionals"
Suno

Aaj

Aftar Me



Khajoor Bhi Thay



Samose Bhi Thay


Chanay Bhi Thay



Kele Bhi Thay



Saib Bhi Thay



Angoor Bhi Thay


Sharbat Bhi Tha



Bas Ek Teri Kami Thi

Pakoray.....


Question: Mard ziyada sharif hote hain ya Auratein?


A: Mere khayal Mei Mard ziyada sharif hote hain, kyun k Mardo Mei
Umar Sharif,

Nawaz Sharif,
Shehbaz Sharif,
hain.
Jab k Aurton Mei sirf 1 Babra Sharif hi hai or wo kitni sharif ha ye ham sab janty hain.


Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
Pati: What’s hypnotism?

Patni: Kisi ko apne vash mein
kar K us se man chaha kaam
karwana.

Pati: Arey nahi isey to Shaadi
kehte hein.

What is the advantage for unmarried people??
.
.
.
.
.
Think!
.
.
.
.
.
.
Haar maanì?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo bed k dono taraf se utar saktey hain!
If u don’t have a gf/bf, don’t have a nice job, don’t like partying & dancing, just have a boring life, then don’t worry just log on to
.
.
.
.
.
www.rabba chukk lay.com
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
You r a dog.


kiyon bura kaga na???


tarr bura mat mano


Dog means
O=of
G=Girls


Now u r smilling


Haans raha hai


Kutta kahin ka!...->