Surmey ki Factory

Surmey ki Factory
Pathan ki bivi ka rang boht kala tha,

Ek din bivi ne Orange Colour ki Saarhi pehni aur pucha: Kesi lag rahi hun?
.
.
Pathan: Aise jaise SURMEY ki Factory mein aag lagi ho.
  

Mar, 08 2011     172 chars (2 sms)     3350 views       Funny

more Funny SMS Messages

"Aap Ki Kahani
Humari Zubani"

Aap k pas dimag hy
Chlta nhi wø älag baat hy

Aap smart hyn
Køi mänta nhi alag bat hy

Aap ameer hyn
Kanjus hyn wo alag bat hy

Aap sharif hyn
Lgty nhi wø älag bat hy

Aap k pas cell fone hy
Call nhi krty alag bat hy

kafi izat hy aap ki
Koi krta nhi ye alag baät hy.
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.

A health forum
speaker askd: ''Wh8
food causes the most
suffering for years
after eating it?''
After a long silence,
An old man answered:
''A Wedding Cake'' ;->


~> Teacher: what is meant by
"I MISS YOU"

.

.

.

.

~> Pathan: Is ka matlab hai
"Mein tumhari miss hon!"
''Jab Load Shedding ho Out of Control.
Khirki Darwaze Khol.
...
Khirki Darwaze Khol.
...
Chnada mama ko bol
All is Well
WAPDA KIA JAANE
Student KA kia ho ga??
Revision kare ya Paseene mein Khuwar ho ga??

to mom bati jla, Generatot Chal ya
U.P.S laga k bol
Bhaya all is well.....''
Islmabad
Airport
Par
PIA
Ki
Flight no9
K
Plane
Ki
Seat
no52
Par
Bathe
Passanger
K
Sath
Mai
Khardi
Air hostes
K
Husband
K
Ghar
Bedroom
K
Attach bath
K
Right
Side
Wali
Window
K
Sath
wali
Gali
K
Pehle
Mord
par
Mojud
School
Ki
Clas4th
k
Teachr
Table
K
Samne
Wale
Row
K
4th
Bench
K
Sath
Wale
Bench
Par
Bathe
Hoy
Student
K
Bag
Mai
Pardi
Hoi
Urdu
Ki
Buk
K
Page no57
KiLine no10
Mai
LikhaTha
K
Dosron ka time wast karna buri bat hai.So i''m Sorry.
Ek Larka,Ek Larki AHA Aadhi raat ko AHA Jungle mei OHO Jhari k Peeche AHA Sab se chup k OHO Daba daba k AHA Chus Chus k OHO Aam Kha rahe thay Ahahaha
''I want U to know that U are very important to me, It''s impossible for me to live without U even 4 a second! U r my life & I can feel U everywhere.... DON''T MIND I WAS TALKING ABOUT OXYGEN...''
Bachiyon k chakker me larke jate lutt,
Or khatey hain un k bhaiyon se wo kutt...
iss waja se larke larkiyon ko chor detay hain,
Moqa mil tey hi un k bhaiyon ko phor dete hain..
Na kare makeup to un se banda dar jata hy,
Karti hain itna makeup k weight barh jata hy ."->
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"

Islamiyat Ka Teacher Bachon Se:


Batao Woh Konsa Amal Hai, Jis Se Saray Gunah Muaf Ho Jatay Hain?


Class Main Khamoshi,
Sab Bachay Sochne Lagy.

Phir Ek Bacha Hath Khara Kar K Bolta Hai.


Sir, "N.R.O" :-)
Na jane kis baat pe tum hum se naraz ho "DOST",
.
.
.
.
Khuwaab mein bhi milte ho to Gobi jesa Moo bana lete ho.