Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3131 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nazar Se Aap Ne Muje Jo Current Mara Hy,

Boht Buland Boht Unt Shunt Mara Hy,

Smjho Aise K Jaise Dil K Rkshy Ko,

Truck Ne Puray Ka Pura Front Mara Hy.. :p ;->


Smile to old means Respect

Smile to child mean Innocence

Smile to friend means Care

Smile in front of mobile, a mental case!

Still smiling? ;-)
Pagal ey oy
1st ever intelligent pathan..
Teacher : what do u call a person who can not hear anything??

Pathan: u can call him anything , bcoz he can not hear any thing....
Are utho…

Ye koi soney ka waqt hai?

Jab dekho sotey rehte ho?

Kya sari zindagi so so ke bitani hai?

Aur haan jaag jao to shor mat karna

Mein so raha hoon..
Lady: Dr. Plz. call my husband inside

Dr:Trust me,main sharif aadmi hun
Lady:No Dr
ap ki Nurse bahar akeli hai aur mera husband sharif nahi hai... ;-)
Ek Shrabi Bus Men Sawar Hua To Seat Pr Bethay Molvi Ne Kaha:
Tum Jahanum K Rasty Pe Ja Rahy Ho
Sharabi Chillaya:
Roko Roko Men Ghalat Bus Men Baith Gaya ;->
Most innocent dhamki:
As the thief was leaving the house,the kid woke up & said to the thief: "Mera schoolbag bhi le kar jao varna main mummy ko utha doonga.
Zardari Ab Chup Ka Roza Rakhain ge
Or Kabhi Nahi Bolein ge,

kyun K Zardari Ne Suna Hai,

"khatay Huay Bolna Nahi Chahiay"
Professor:
Tum 20 Saal Ki Larki
Su Shaadi Kroge Ya
Apne Sy 20 Saal Bari
Sy ... ?

Student:
Sir ! Depend Krta Hy k
Kon Khoobsurat Hy !
Aap Ki Beti Ya Aap Ki Biwi ;->
LUV D WAY IT RUBS AGAINST D SOFT PINK FLESH N MAKES A
CREAMY FOAMY LIQUID AS IT THRUSTS IN&OUT,UP&DOWN,CAN`T
WAIT 4 NEXT TIME.LUV MY TOOTHBRUSH

Qyamat Ki 5 Nishanyan


1. Zardari Imandari Krega
2. Altaf Karachi Aayga
3. Musharaf Par Muqddma Chale Ga
4. Sheri Rehman Parda Kare Gi
5. Adliya Azad Hogi.
Boy- I Love you.
.
.
Girl- I’m engaged with
someone

and i have a boyfriend
& i also have 2 serious afairs.

.
.
Boy(after long thinking)

“DEKH LE KUCH ADJUST HO SAKE TOH”