Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3139 views       Funny

more Funny SMS Messages

Are you fluency in English.?
Read it fast..

Upper roller lower roller
Roller lower Roller Upper
Sardar office ka tulla mar k ghar agaya
Wahn usne apni bv ko apne boss k7 dekha
Wo bhag k office waps agya or

bola: BAAP RE! BOSS NE DEKHLIA HOTA TO PAKRA JATA.
BEER Is Now

Cheaper

Than PETROL!




"DRINK"







Don''t DRIVE
Naukrani: Malkin! Chote Baba Ne Cockroach Kha Liya.

Malkin: Oh God! Call Doctor Fast.

Naukrani: Aap Tension Na Lo Maine

Chote Baba Ko BAYGON Pila Diya...!
ek molvi england night club me chala giya

wahan ja kar khoob nacha aur nachne k baad bola.







oe! koi menu ae te dassey j a URSS kehrey baba gi da ae...!!!
Soch us wqt meray Dil pe kaya guzra hogi
“D_G”
Jb us ne ghoom k meri taraf daikha or boli:
Ezcuze me…..
“PAd”
Ap ne maara hy?
Ek pehalwan ne ek mehfil me sirf 1 limu se pura 1 glas bhar k juice nikal kr sb ko heran krdia & challang kia k asa koi or kr k dikhae
Sb ne haar man li phr ek kamzor se admi ne nichory hue limu se 1 glass juice nikal kr pehalwan ko b herat me dal dia
Pehlwan: ap b kia pehalwan ho?
Admi: mai memon hun ;->
Larka Larki Molvi k pas ge or bole:
"Jaldi se hamara nikah parho"

Molvi ne nikah parha dia,

Larka bola: "Ap ki fees?

Molvi bola: Apni bivi ki khubsurti k mutabiq pese do"

Larke ne 100 rupe diye

Achanak hawa chali or Larki k moonh se niqab uth gya

Molvi ne dekha to bola:

Baqaya to leta ja bhai. :-)
mental hospital k opretion thetor me opretion tayar

saman mojod


doctor mojod


narsen mojod





mgr pagal sms parhne me masrof.;-
Meine kaha pyar mein kuch bhi kar sakta hun Daaaaarling...
.
.
.
.
Usne muskra ke kaha:WATAN CARD to dilwa do Qk hamare shahar mein bhi selaab aaya tha.
Mosam shabab ka,
Nasha sharab ka,
Parda janab ka or rang gulab ka,
in sabme haseen , in sabme Lajawab dekho SMS padne wala "Chehara Janab ka."
Bazu main dam rakhta hun, Dil main gham rakhta hun, Aapki dosti k baad logoun se wasta kam rakhta hun, Pata tha mujhe SMS aayega, Isliye disprin sath rakhta hun!