Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3122 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Jab Koi Baat Bigar Jaye
Jab Koi Mushkil Par Jaye
Tou
Tou
Tou
,,???

(".)
<))>
JL

Tou Yaad Rkho K
"Puthey Kamman De Puthey Nateejey" ;->
Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
aaj tum nein mujh sey bad tameezee kee thee, mujhe pata hai k tum boht afsurda ho ghey aur pareshan b aur yeh soch rahey ho ghey k mujh ko kaisa manao ghey


to mein batata hoon



"Chalein KFC"?
Ye Msg sirf naik logon ko nzar ata hai




THE END.


kesa tha?


Kya nzar nhi aya?
Maine to pehle hi kaha tha ye sirf naik logo ko nazar ata hai.
''Kabhi hosla bhi azmaa lena chahiye, Bure waqt main muskura lena chahiye, Jab saat din main bhi khujali na mite, to 8th din naha lana chahiye.''
''Kuch tey perday daari rakh, pawain pyar bazaari rukh, phone tey tu kerna nahi, merjaniya miss calan tey mari rukh.''
Ek Sardar 2 A Man :
Yaar Musibat K Waqt
Gadhey Ko Bhi Baap
Banana Parta Hy ...

Man :
Wah Yaar Bari
Himmat Hy
Jo Teri Amma Maan
Bhi Jati Hy ... ;->
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
Jo Shaks Ramzan Mein
Galyo''n Or Raston Se
Guzrte Huey In Kalmat
Ka Wird Kasrat Se Karega
Allah Us Ko Maal-a-Maal Kr Dega



















"ALLAH K Naam Pe De De Baba" ;->

Jo Eid wale din roza rakhe wo Shaitan hy.


Aur


Jo Rozay wale din Eid manaye?





Aray Sahi Pehchana




Wo Pathan hy ... =P ;)
Zara Sochain ......






Aakhir Hum Main Kia
Ghalti Hy k








Hum Par Khuda Ka Azad
Ramzan Main Hi Kyun
Aata Hy







2005 Main
EARTHQUAKE







2008 Main
ASIF ZARDARI ... ;->