Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3144 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boss: Itne Kam Kapray Pehan K
Q Aai Ho? Aadha Jism Dikh Raha Hai.
Girl: Itni Salary Mein Yehi Aata Hai!
Boss: Manager, Iss Ko 3 Months Tak Salary Mat Dena
Kya yaar tum bi ajeeb ho,
mere dil ke kitne kareeb ho,
na milte ho na sms karte ho ,
kya tum mujse bi jayada garib ho
Things In
Boys Room B4 Marrge-
Parfums,
Luv Lettrs,
Gifts,
F''shp Bands,
Cards,
Snaps.

After Marrge-
Painkilers,
Loan Paprs
Unpaid Bills
143 means?
Do u want to know
what it means?
Press Down..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
It means
ONE HUNDRED AND FORTY THREE.
Tomorrow I will teach u 144.
Difference Between School &
College:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
In School If You Were Late,
You Had To Sit On Back
Bench..

But In College If You Were
Late,
You Had To Sit On First
Bench.. :)
Man calls mental hospital & asks if there is anybody in Room 27.

Lady checks & tells him that the room is empty.

Man: Good,that means I have really escaped.
''Banday kol mobile v howy,

Balance v howy

sada number v howy

tay banda faregh v howy

wat v banda sanoo msg na kare,

Arman ta lagday afsos ta lagday…?
Tortoise & Rabbit gave SSC exam. Tortoise 80% Rabbit 81% Both wanted admission in good college. Rabbit dint get admission but tortoise got How?
.
.
.
.

REMEMBER tortoise won d race..!

SPORTS QUOTA :-P
Aam logon ko bewaqoof bananein k boht saarey tareeqey hotey hein laikin kya app ko pata hai k Sardaron ko Bewaqoof bananye ka koi tareeqa naheen!


Wajah mein batata hoon,

"kyun k wo to pehley sey hee hotey hein"
Girlfriend & Police
Main Kia Baat Common Hay ???
.
.
socho !
.
.
socho !
.
.
Aur Socho !
.
.
Donoo Hi Paisa Kha Kr
Chor Dete Hain !:p
Khush Khabri...???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.











.
.
.

.

.

Sharam ani chahey
Pakistan me rehte ho or Khush khabri ki Umeed rakhe hoye ho
kamal hai yar ;->
Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha!
chotha mai karna bhool gia!
paanchwa mujhe nazar nhe aya!
chatta paper ki pichle taraf tha,
maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai. . ;->