Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3123 views       Funny

more Funny SMS Messages

Every walk of life will contain

ups and downs,

flowers and thorns...

So my sincere advice to you is

.

.

.

"Chapalaan pai rakhna"
Ek aadmi k pas jin tha,
jin bola "Aaqa" mujhy koi huqm dain.
Aaqa replayed : Yaar mery ghar say Amrica tak aik Road banao.
Jin : Aaqa ye mushkil kaam hay, resty hain darya atye hain, pahar atye hain, jungal aty hain, abadiyan atye hain, samundar bhi ata hay, Bohat mushkil hay, kuch or huqam daein...
us bandy nay bohat soocha then he said Yaar meri B.V ko mera farmaberdaar bana day..
Jin foran bola "Road singal banani hay Dubble lane
Aisi kon si cheez hai jo
WOMAN main aagay hoti
hai,

aur COW main peche?
?
?
?
?
?
?
?
?
It''s"w"
W-WOMAN
COW-W
Her waqt ghalat na socha kero.
Mere mobile ka Accident ho gaya Hai

Oor Dr Jazz ne Kaha Hai Bohat se Sms

Ki Botel charhni Paregi so Plz donate

Much more sms IT''S URGENT It''s in ICU.
Prince charles & sardarji were having dinner.
Prince said, "pass the wine you divine"
Sardar thinks "how poetic"
Sardar says, "pass the custard you bastard
Yaar mainu ik call kri,koi khas kam nhi,meri ik friend hai,tery naal gall krna chandi hai,osnu yaqeen nhi honda k Bander v gallan kardy ne.
Pathan joined army and was given a gun ...
Pathan Sir Iski Naali Apni Taraf Rakhon Ya Dushman Ki Taraf ...

Major Say ...Abey Kisi bHi Taraf Rakh ...Faida Pakistan Ka Hi Hoga


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)
Since our frndship started ...

There hv been so many times


WEN I DISTURBED U ...


IRRITATED U ...


FRUSTRATED U ...

Today i msg u just to say

"I''LL CONTINUE"!!
ek aadmi hospital main admit hota hai us ka bhai us se milne aata hai
to ek khobsorat si nurse aati hai who us ko side per le ja ker puchta
hai ke is ke baren main kya khayal hai koi umeed hai ya nahi to nurse
kehti hai ke mera aur us ka mizag bilkul nahi milta who to meri taraf
dekhta bhi nahi har waqt allah allah karta rehta hai
Abba ne beti ko Date marty hue pakar lia.

Bap beti se:Tumne khandan ki izzat pr daag laga dia.

Beti muskaraty hue: Daag tu chala jayega ye waqt phr nae ayega.