Girls are like Internet domain names..

Girls are like Internet domain names..
Girls are like Internet domain names..

the ones I like are already taken!
  

May, 13 2010     77 chars (1 sms)     3118 views       Funny

more Funny SMS Messages

Wait




Wait




Wait




Cool




Relax




Ok




Ready




Start




5




4




3




2




1




Now







I m starting send
msgs...

I Know A Lot About
Cars ...

I Can Look At A Car''''s
Headlights And Tell
You Exactly




















Which Way It''''s
Coming ... ;->
Student : "Yaar! Dhokha Ho Gaya"

Dost:"Kya Hua?"

Student: "Maine Ghar Se Books Ke Liye Paise Mangwaye The,

Unhone Books Hi Bhej Di..!!!


Pathan public toilet gya to Diwar p likha tha

"Dunya Chand p pohnch gai

or Tm yaha bethe ho?

Pathan niche likh aaya "Bs Ye kr k Hm b ja rha hay" :-
Naya Qaumi Tarana


Mush Sar Zameen Shaad Baad
Kishwar-e-Haseen Shaad Baad
Tu Nishan-e-Corruption Aalishaan
Arz-e-Mushistaan
Shaad Baad Opposition Barbaad
Mush Sar Zameen Ka Nizam
Aatay Gas Bijli Ka Burhaan
Qaum Mulk Saltanat
Chaudry Paindabad, Shaukat Aziz Mulk Se Farar
Parcham-e-Sitara-o-Hilal
Khoon Main Runga Sara Saal
Bhool Apna Maazi
Shaan-e-Haal
Jaane-Istaqlal
Saya-e-Bomber Sar Par Sawar . . . ! !
An Ideal Home Work Excuse . . .

Teacher : Where Is Ur HomeWork ? ? ?

Student: I Lost It Fighting This Kid Who Said:
"U Weren''t The Best Teacher In School" ;->
Jis yaad mein teri yaad nahi,

..
.
.
.
.
kya yaad nahi kuch yaad nahi,
.
.
.
.
.
.
.
.Teri yaad mein sab kuch
bhool gaye
.
.
.
.
.
.
.
..


Kya bhool gaye kuch yaad nahi:]
Lab Pe Aati Hy Dua Ban K Tammana Meri

Sim band Ho Jaye Allah Kare Teri

Duur Dunya Main Chamakne Se Ujala Ho Jaye

Jo Mujhe Sms Na Kare Us Ka Rung Kala Ho Jaye

Ho Mera Kaam In Faqeero''n Ko Sms Kerna

In Kanjuso''n Ghareebo''n Ka Inbox Bharna

Mere Allah Inhain Bhi Gairat Aa Jaye

Ye Sms Parhte Hii In Ka Bhi Sms Aa Jaye . .
Aik Tha Kutta Aik Thi Bili Un Ki
Thi Bari Yari Mar Gaye Bili
Bach Gya







Zardari
Jes Din Se us Bewafa Ne Mujhy Chora Hai
.
“Dost”
.
.
.
.
Yaqeen Mano
.
.
.
.
.
.
Mobile Ki Battery 3 Se 4 Din Aaram Se Chal Jati Hai..?
wat will happen to gulshan groVer if he travelled at speed of light????





think guys






ANS:- he will become gulshan gro''C''er coz at speed of light V=C...
L ======
O ======
V ======
E ======



L=Loss of Money.
O=Out of Mind.
V=Vaste of Time.
E=End of Life.

SO,
Don''t LOVE


Sirf Line Maaro!
;-)