Aik Ganda Msg Sunaon?

Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
  

May, 18 2010     125 chars (1 sms)     4193 views       Funny

more Funny SMS Messages


"HALKI SARDI ka
Zamana hai"

"Musam bhi Suhana hai"

Kuch new sms to karo "JANI"

Kiya balance ko 2009 tak
Chalana hai.
Suna Hai Apki Muskurahat Pe Log Marte Hain..?

.

.

.

.

.

Mujhe Bhi Ek Banda Marwana Hai..
Zaraa Time Nikaal K Aana
Wife: Yester-Night I Saw A Dream

That U Were Sending Me

Jewellery And Clothes!

Husband: Yeah, I Saw

Ur Dad Paying The Bill !!!
SANTA: Kal meri biwi kuwe mein gir gayi,

bahut chot lagi usko..bahut chila rahi thi..

BANTA: Ab kaisi hai..??
...
SANTA: Thik hi hogi, kal se kuwe se aawaaz nahi aai.
Ur Eyes Patakha.

Ur lips Rocket

Ur ears Chingari

ur smile Phuljari

Ur style Anaar

ur personilty Bomb

Beta Nikal le

I''m Coming with candle
Ye scooty kab li? Sardar:kal raat 1 larki mujhe scooty per bohot dur le gai,sab kapde uttar kar boli jo chahiye lelo,mai ne scooty le li,kapro ka mai kya karta.
Boy:
Ye Ratein
Ye Hawaein
Ye Chandni
Ye Ghataein
Ye Nadiya
Ye Kinare

Girl Interrupts Say:
Abe Saale Pyar Kar Raha Hai Ya Nature Study..
The Poor Wish To Be
Rich ...

The Rich Wish To Be
Happy ...

The Single Wish Ti
Be Married ...

And

The Married Wish To
Be Dead ... ;->
Pakistan Ka Qaumi Phal
Sabr Ka Phal



Qaumi Libaas
Kala Coat



Qaumi Khel
Muzakarat



Qaumi Dua
Ya Allah Light Aa Jaye ... ;->
Lo Bhai Mitro

Jo Marzi Ho Jave

Ajj Leni Hi Leni Ae

Chahe Sabut Hove

Chahe Fatti Hove

Chahe Khulli Hove

Chahe Band Hove

Chahe Koi V Rung Hove. . .

Je Kisi Kudi Ne Na Diti Ta Kisi Munde Di Hi Le Leni Ae. . .

Par Leni Zarur Hai. . .

Kyun k. . .







Hun Exams Aa Gaye Ne Te Hun Kitaan Ton Bagair Guzara Nahi Hona . . . ;->


2 Logon ka Aap Kuch Nahi Bigaar Saktay



1. Jo Moo per Jhoot bolay...

.
.
.

2. Jo Darya K Us Paar Khara Ho Kar Aapko Mun Chirraye. :-)

Marez doctor se:
Me 1 month se roz Rs.50 ki dawa
le rha hu pr koi faida nh hua.
Doctor:Koi bat nh kal se me
tmhy Rs.40 ki dawa duga Rs.10 ka faida hoga ;->