Aik Ganda Msg Sunaon?

Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
  

May, 18 2010     125 chars (1 sms)     4197 views       Funny

more Funny SMS Messages




Is qadar hum ny Udhaar khaya hy paPpu..!
.
.
.
.
K
.
.
.
Dukandar bhi humari zindagi ki dua kartay hain.... ;->
Suraj hua maddham,
Chand jal ne laga,
Aasma yeh hai,
Kyo pighal ne laga,
Main tehra raha,
zameen chal ne lagi,
Kya yeh mera pehla, pehla pyaar hai?


Yeh pyar nahi-earthquake hai bhaag!


Log Kehte Hain K Badam Pistey Waghaira Khaney Se Dimagh Taiz Hota hai...


Ghalat Kehte Hain.




Kyon K Agar Aisa Hota to Aaj Sabse Aqalmand Pathan Hota. :-)
Height Of DramayBazi



Hi I have Good News & Bad News Both 4 u-The bad news is that there is no Good news..& the Good news is There is no Bad News....!
Pathan Ro Raha Tha
Admi;Kya Howa?
Pathan"Yara Hum Udas Ha Jis Say Pyar Karta Hay Uska Chumi B Nahi Lay Sakta"
Admi;Kion?
Pathan:Yara Uska Shave Boht Chubta Hay
''KASHTI Chli KINARA chor dia
ASMAN ne SITARA Tur dia
Tu b to Aj tak nai Sudra
Jahan Dekhi DIWAR

( ''.'')
( )_, - - .
L L ,,:
Wahin fawara chor dia.''
Attendence.. Pappu Yes Sir Bablu Yes Sir Tinku Yes Sir Ullu ?? Ullu ?? Ullu Button dabana band kar, teri baari hai, attendence lagwa.
4 Dino ke Chutyian O Raba
Lambi Perhai Lambi Perhai
Perhne Me Dil Mera Lage Kabhi Na
Perhne Se Jan Meri Jai Hmesha
Ktne Zmane Bad O Raba
Chutya Ye Ai Chutya Ai
1 rupya 1 lakh ni hota magar phir b 1 rupya lakh sy nikal jaye tow wo b lakh nai rehta aap lakhon mein woi 1 rupya ho...
.
.
.
samaj aai????


theepay dy moo waleya
Judge:Why Did U Shoot Ur Wife Instead Of Shooting Her Lover ???

Man: Your Honor, It Was Easier To Shoot My Wife Once
Instead Shooting 1 Man Every Week ...


RehMan MaLik Ne ApnAy Ghar LiGht Katwa Di.


B-c0z Ghar mE jAwaN BachIaAn hAin Or :":




WapDa WaLLay JhatKay MaarTay Hain.
Andhi Chlay To Sab Se Pehlay Kya Hota Hai?


Ankhain Band H0ti Hain.


Na


Darwazay Bajtay Hain,


Na.



LOG Munh Per R0mal Rakhtay Hyn


Na. . .



Comm0n Sense
Yaar



"LIGHT JATI HAI"


Happy Aandhi Night