Aik Ganda Msg Sunaon?

Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
  

May, 18 2010     125 chars (1 sms)     4199 views       Funny

more Funny SMS Messages


=PUre NeWz =



1 Chohay Ne Aik Pora Suit Kutr K Kha Lia Magr Wo pHr bHi Bhok Se Mar gYa,



Q k





Wo sUit



MaLika Sharwat

Ka tha...>>!
taarif karun kya aapki???......
taarif karun kya aapke baal ki???.......
taarif karun kya aapke hooton ki???.......
taarif karun kya aapke gaal ki???........
......................
..............................
........................................
saala aapmein kuch taarif k qabil dikha hi nahi!
to-taarif karun kya aapki???......
MEN''s TOP 7 LIES:

1. It wont happen again

2. I m single

3. She is jus a frnd

4. Im Sorry

5. I like u

6. I dont wanna loose U

7. Im telin d truth;-)
What did d Refrigerator say when u stood in front of it??????????
.
.
.
.
COOL inside.


FOOL outside
Yah SMS Krnay Waloon Ko Kya Ho Gya Hy FARAZ



Her KUTaY-BILLAY Ky Shair Py Mera Name Laga Datay Hain
My sweetheart,
My kuchikoo,
My nonumonu,
My golumolu,
My darlng,
My cutipie,
My jaanu,
My lovely,
My hertbeat,
My sweetst

DOLL''S

is missng.
dikhe to batana..
mud gorning.
lest of buck.
gay mod less bu.
ave a dice nay.
cake tare!
soli yaar!
laat ko zyaada pee lee sissiliye ispeling fistek ho rayeli he.
MON''T DINE...!!! ;->
If dentists make films,?the names will be -
*Daant ho na ho
*Jaanam brush karo
*Aa ab clean karen
*Kabhi teeth kabhi gum
*Humara daant aapke paas hai!:-)
''Shaikh Apni BV ka Sadqa utarta hai 15 Rs ka.

Aur

Us main 85 daal kar Mobile ka Card Load kar leta hai.

B.V: Ye kya?

Shaikh: Sadqa Gharib Govt ko gaya Balance meray Paas aagay. :-)''
Sardar 2 friend: Guess how many
coins I have in my pocket?
Friend:If I guess right, u give me 1?
Sardar:Oji, I will give both of them
Khubsurat Phoolo’n Main




Haseen Wadiyo’n Main




Dilkash Baagho’n Main




Aap Jesa













1 Keeda Zarur Hota Hy ;->
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN