Aik Ganda Msg Sunaon?

Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Ganda Msg Sunaon?
Aik Larka Hota Hy,
.
.
.
.
.
.
.
.

Wo Keecharr Myn Gir Jata Hy
.
.
.
.
.
Ganddaaa;-)
  

May, 18 2010     125 chars (1 sms)     4190 views       Funny

more Funny SMS Messages

Judge Said To Pathan:
Tum Per Cycle Chori Ka Ilzaam Sabit Nahi Hua
Lihaza Tum Ko Ba-Izzat Bari Kia Jata Hai...

Pathan: Tou Is Ka Matlab K Main Cycle Rakh Loon ...? ;->
2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->
Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
Sardar ko uska Susar Jootey mar raha tha
Admi:Q maar rahe ho?
Susar:Iski B.V ne Hospital se sms kia "Tm Bap ban gay ho"
Is ne apne sarey dosto ko fwrd krdya.:-
Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D


Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Wah Wah...!

Udas Kyun Kar Rahy Ho Shaam Ki Tarha..

Aao
Mithi Mithi Batein Karein
"AAM"
Ki Tarha..

HAPPY
MANGO SEASON.
Last nite i caught sum stars... i''ll give them to the person who is just so sparkling and speciall to me...
*
"
"
"
"
Catch it its 4 u!
Two Birds Sitting On A Tree,

A Shikari Came & Shot 1 Of Them.

The Other Fly Away.


Why?



Saala POLICE Ke

Lafde Me Kaun Pade Ga.:)
A boy on date with girl hn BMW jan mai yum sy 1 baat
chupai
.
k I''m already married.

GirL:oh God! Tum ne tu dara he diya.

Main samjhi ye car tumari nahi..;->
President "Pakistani"
Leadrship "Purani"
Army Chief "Kiani"
Prime Minister "Gillani"
Speaker "Zanani"
Nawaz Shrif Ki "Shetani"
Zardari Ki "Karastani"
Judges Ki "Baimani"
Wkla Ki "Manmani"
Ministers Ki "Farawani"
Awam Ki "Preshani"
Na "AATA"
Na "BIJLI"
Na "PANI"
Wah Re Wah teri Qismat "PAKISTANI" ;->


Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)


A Poster on TV at Peace Rally in Mumbai..

"Politicians Divide us,
Terrorists Unite us..!!"

Now How True is it!