ghar se nikalte hi...

ghar se nikalte hi...
ghar se nikalte hi...
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
kuch duur chalte hi..
raste mein hai unka ghar.....

kal subha dekha toh ...
baal banati woh..
khidki mein aayi nazar....


ab yahan kya aap khoj rahe hao aaj ki taza khabar......;->
  

May, 18 2010     411 chars (3 sms)     2933 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ustad:
Qayamat K Din Zamin Phat Jaye Gi

Asman Tukre Tukre Hojaye Ga Gharz
Hr Cheez Fana Hojaye Gi...

Shagird (Pathan):To Kya Us Din School Ki Chutti Hogi.? ;->
Bijli gai
10 baj gay
Bijli aai
11baj gay

Phir gai
12baj gay
Phir aai
1 baj gya

Phir gai
2 baj gay
Phir aai
3 baj gay

dis time check is brot 2 u by
WAPDA ;->
Biology Teachr: Girls Can U Tel Me

Where Is Ur Heart Xactly?






All Girls Shoutd Loudly

Hamara Dil To "hAmY" K Pass Hai Madam!
Press Down if u think u r MAD.
I can''t Believe u Did That!
Again?
For God Sake! LORD!!
Why u Still Doing it?
Truth is out now!
MENTAL CASE!!
Astagfirullah

Astagfirullah

astagfirullah

Send This Sms 2 1000
people

INSHA ALLAH

Balance Khatam Ho jaye
Ga mager bakhshya tussi
fair vi nahi jana,>


Accounts k student ki gaali:-

Salay bounced cheque,
Dharti pe liability,
Paidaishi bad debt,
Dishonoured bill,
Insolvent admi,
Khandan ka net loss,

tu paida kion howa ?
Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->
You r a DOG


KyuN Bura Laga Na?



Par Bura Mat Mano



DOG means..

D=Demand

O=Of

G=Girls
Chai ke cup se uthte dhuae me

teri shakal nazar aati hai

tere khayalo me kho kar


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

aksar meri chai thandi ho jati hai !!!
LIGHTS


CAMERA




ACTION





CUT CUT CUT




TAKE 2





LIGHTS





CAMERA






ACTION





AIK BAAT BATAO



PEHLEY APNA MOU DHOKAR AA PHR TAKE 3 LEY
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->
A Wife Hit Her Husband Wid Frying Pan

Husband: Wht''s Dat 4 ?

Wife: I Found A Paper In Ur Pocket, Wid d Name "Jenny" On It

Hsband: I Playd RACE Last Week n "Jenny" Was d Name Of My ''Horse''

Wife: Sory !

Next Day Wife Hit Him Agn

Hsband: Wht''s Dat 4?

Wife: Ur ''Horse'' On d Phone An Hour Ago ... ;->