Acha To Ab Ap Ki B

Acha To Ab Ap Ki B
Acha To Ab Ap Ki B.V Ap Se Bilkul Nahi Jhagrti?

G Haan Bilkul Nahi. . . .!!

"Lekin Ye KesAy Mumkin Hai?"

"Uski Death Ho Gai Hai Hai"
  

May, 17 2010     145 chars (1 sms)     3035 views       Funny

more Funny SMS Messages

Behind Every
Successful Man
There Is A WOMAN...
.
.
.
.
.
.
.
.
So, Dont Try N Waste Time

To Gain SUCCESS

Just Find A WOMAN..
1 Pathan Apna
Samaan Bag Me Bhar k
GEO k Office Pohanch
Gaya Aur Poocha:
"Wo Baji Kahan Hy Jo
Khabro''n k Beech Me
Kehti Hy Humare Saath
Rahiye Ga"
Hum Us k Saath
Rehne Aaya Hoon.. ;->
film actress meera yesterday screamed
in an interview
"agar mein jhoot boloon to mera baap marr jaaye".
The city district government of lahore
has reported that 26 men from
various parts of lahore simultaneously
suffered a heart attack last night.
Girl''s father: Mein nahi chahta ki meri beti apni puri zindagi 1 gadhey k saath guzarey...Boyfriend: Bas,esi liye mein ussey yahan se le janey ayia hon...;-)
In my past life, god said a gem is going to be born on (date)
and i give u a boon that u get to be this beautiful gem"s
friend...couldnt ask for anything more but thank the god for
giving me a friend like u...happy birthday and dont forget
that someone somewhere is wishing for ur happiness on every
falling star."
Ur Eyes Patakha.

Ur lips Rocket

Ur ears Chingari

ur smile Phuljari

Ur style Anaar

ur personilty Bomb

Beta Nikal le

I''m Coming with candle
A 60 years old bachelor advertises his Zaoorat-e-rishta
after 1 month he got a letter "mian sahib" is umar mein RISHTA nahi FARISHTA aata hay.
Good time
Bad time
Day time
Work time
Off time
Night time
Happy time
Sad time
Sleep time
Kisi bhi time
~MERA Sms Aasakta Hai~
How can a Sardar Kill a Lion ?
Sardarji thinks N thinks hard
&
comes to a conclusion:
I’ll drink poison n let lion eat me.
sms

sms


sms

sms



sms

sms

sms

sms






now dont ask me 4 more sms ...

appna raag aap jamaoo
Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Ek khusra elecation mein vote mangatay huay

Mein yakeen dilata hun ager hum kamyab huey

to jab b kisi k ghar kaka paida hoga

Goverment muft nachay ge