Acha To Ab Ap Ki B

Acha To Ab Ap Ki B
Acha To Ab Ap Ki B.V Ap Se Bilkul Nahi Jhagrti?

G Haan Bilkul Nahi. . . .!!

"Lekin Ye KesAy Mumkin Hai?"

"Uski Death Ho Gai Hai Hai"
  

May, 17 2010     145 chars (1 sms)     3032 views       Funny

more Funny SMS Messages

Late Bed Wakings,

Slight Breakfasts,

Bus stand figures,

Foot Board Travels,

Late Attendance,

Long intervals,

Sharing Canteen Foods,

Many Proposals,

Mobiles in Silent mode,

Late night Chats,

Some misunderstandings,

Correcting Friends,

For exams micro slips,

Struggle for marks,

Prestige in arrears,

Mass Bunk,

Saturday Date,

Enjoying Arguments,

Freshers with fear.

Farewell with tears.

''''University life is nothing but heaven'''' :)
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?


Socho ?












Ans-SHANTI


6 Inch ka hai.
.
Size normal he
.
.
Mazboot he
.
.
Ziyadah mota bhi nahin he
.
.
2 larkiyan dekh chuki hain
.
.
Lena he to bolo?

Full Time Masti

Non stop Fun

Mera…
.
LG KG 195
Teacher:
Sach Aur Weham Me Kia Farq Hai?


Student:
Aap Jo Hum Ko Perha Rahe Hain
Wo Sach Hai

Lekin

Hum Parh Rahe Hain Ye Aap Ka Weham Hai . . . ;->
(",)
<))> Xcuse Me
_/?_

Aap kAAm bAAd mE kArnA,,
PhELE MEri bAAt SuNLo,,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

,

dil laga k kaam kiya karo =P ;->
Deepak me agar noor na hota,tanha dil majboor na hota, hum aapse goodmrng kehne zaroor aate agar apka ghar itni dur na hota.
Daalne Laga Main
Cheekhne Lagi Wo










Hua Dard Itna
K Seh Na Saki Wo












Takleef Hui Itni
Boli Bahar Nikalo











Khuda K Waaste Haath Main
Duusri Choori Dalo . . . ;->
Bahu: Maan ji, yeh abhi tak nahin aaye, kahin kisi dusri ladki ke saath...
Saas: Arey kalmuhi, tu hamesha ulta kyun sochti hai?
Aisa bhi to ho sakta hai ki kisi truck ke neeche aa gaya ho.....
Yaaar T.V chck Kr
Parvez Musharraf Ne Duubara Wardi ChahrhaLi Hy



Ek Aur Bana Dya



Happy April Fool In Advance ;->
You Can Impress Everybody

By Your Talent , Looks And Intelligence

And If That''s Not Enough

Tell Them






















You Are

My Friend ... ;->


Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->

> > Law Of Love < <

"The Rate Of Change
Of Intensity Of Love Of
A Girl Towards Boy
Is Directly Propotional
To The Instantaneous
Bank Balance Of The
Boy
And
Direction Of This
Love Is Same To As
Increment Or
Decrement Of The
Bank Balance..." ;->