Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3377 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girl:Agr Tm Mjse Shadi Krna Chaty Ho To Tme Mere Mumy Papa Ko Khush Krna Hoga
Boy:Han Me Kroga.Mje Kia Krna Hoga
Me Apni Jan Tk De Skta Hun.Kaho.
Girl:Tumhe Hr Hafte Mumy Ko 5kg Ata Dena Hoga,Aur Papa Ki Gari Me 5litre Petrol Dalwana Hoga.
Boy:Acha BAJI Ami Aba Ko Salam Kehna
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the.
Middle age starts
When
You have been warned to slow down,
Not by a motorcycle cop
But
By your doctor ... =P

Hope Samajh Gaye Ho Ge ;->
EXAMS ARE LIKE GIRL FRIENDS;

1. TOO MANY QUESTIONS.

2. DIFFICULT TO UNDERSTAND.

3. MORE EXPLANATION IS NEEDED.

4. RESULT IS ALWAYS FAIL!
A man jumpd in water&didnt cum out
Anothr man jumpd in the watr & didnt cum out
A sardar watching frm a distance concluded dat
"human beings r soluble in water"
If 007 Is JAMES BOND. . . . . . .









Then What Is 111. . . . ? ? ?









Think. . . . . .








Binary Version Of JAMES BOND. . . . ;->
teacher:
sabaq phir parh0 Sadaqat ka Amanat ka Shujaat ka

pathan:
lo kar lo bat!
Apna yad hota nhi or sadaqat amanat aur shujaat ka bhi parhen.
chill man = Teacher to Student:
How many Planets are there ???

Student:
Mars, Venus, Jupitar.....

Teacher:
Aur Sunaaoo ???

Student:
Buss fitt,,, Aap Sunaao ??? !! =P =D
A Sardarji goes to a hotel and eats heartily. After eating he goes to wash his hands but starts washing the basin instead. The manager comes running and asks him, "Prahji, aap kya kar rahe ho?" To this the man replies, "Oye, tumne hi to idhar board lagaya hai "Wash Basin".
Catch her by her waist…
Bring her home..
Keep ur hand on her neck
Put ur lips on her lips
& have a …
…nice drink…PEPSI


Hum ne tum ko captain banaya team ka, samajhdar samajh ker
"SHAHID...!"

tum to ball he khaa gaye naswaar samajh ker...!!
This is 4 Boom Boom Afridi... ;->
SANTA : Yaar Banta Meri 1 Problem He !
Oye Yaar Meri Beti Jawan Ho Gau He!


BANTA : Yar Usme Kya He Teri Beti Ko Border Par Bhej De!