Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3371 views       Funny

more Funny SMS Messages

Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Teacher -
Agar tumhara dost or girlfriend,
kashti me doob rahe ho to tum kise
bachaoge..? .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student – Marne do dono ko.!
.
.
.
.
. Teacher- kyu.?
.
.
.
.
.
.
?
Student- Saale dono 1 sath 1 kasti mein
kar kya rhe the
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
When Grandma Is Unable To Paint Her Toe Nails As She Cant Bend

&

Then Grandpa Paints Them 4 Her In spite Of His Backache ...
AQWAAL-E-ZAREEN
.

.

.

.


.

choro.
AAP par konsa asar hona hy... :-
What is Love???




The force that makes two people sit in the middle of the bench when there is alot of space on the sides of it . . . ;->
D O N



Ki CallKa Intizaar Tou 11 Colleges Ki Larkian Ker Rahi Hain






Magar





D O N Sirf Miss Calls Krta Hy









Kyun K






D O N Memon Hai . . . ;->
Ya ALLAH
YA REHMAN
YA RAHEEM



Daro Mat



Kisi Ko Frwrd Nhi
Krna !!







Khud Hi Parh Lo
PAAPI INSAAN ... ;->


Ab to Dukan Par Bhi Ye Board Lagay Hain FARAZ.

Cheeni Maang Kar Sharminda Na Karain.

Cheeni Ek Jang Hai, Isi Liye Band Hai.

Namak Baray Shoq Se, Cheeni Aglay Chock Se. :-)
Agr English Movies Pakistani Produce krtae to un kae nam Khch youn Hotae

1. Cliff Hanger: Latak''da Gujjar

2. Superman: Udan aala Gujjar

3. Men in Black: Kala Gujjar

3. Rambo : Khooni Gujjar

4. Revenge: Gujjar da inteqaam

5. Spiderman: Jaaley aala Gujjar

6. Evil Dead: Gujjar di Moat.. :p ;->
Pathan Ka Gadha Gum Ho Gaya,
Pathan Use Dhond'te Hue
Ek Park Pohncha!!


Wahan Ek Larka Apni Girlfriend
Ki Aankhon Me Dekhte Hue Keh
Raha Tha...

Mujhe Tumhari Aankhon Me
Sari Dunya Nazar Arahi Hai.

Pathan Chillaya Or Bola,
Bhai Dekhna Zara Mera Gadha
Nazar Arha Hai Kahin...:-)
Ekdin Sardar sapne mein apni maut hote hue dekha.
Next day unhone apni ICICI BANK A/c. Close kar dia.
Why??
.
.
Because ICICI Bank''s Slogan : "WE MAKE YOUR DREAMS COME TRUE"........