Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3363 views       Funny

more Funny SMS Messages

The Latest New Dance Craze

Is Called

"The Politician"



It''s Two Steps Forward


One Step backward


And Then


A Sidestep ... ;->
Have We Ever Realized That the Word
''STUDYING'' is Actually a Combination of the Word,

''STUDENT''

&

''DYING'' :-)
Mer Dil Tor Ker
Pohanchai Tum Ne Mere
Dil Ko Thais



Mer Dil Tor Ker
Pohanchai Tum Ne Mere
Dil Ko Thais










Tan ? = Perpendicular Upon Base ... ;->


Breaking News By Geo : "

Wazarat E Bijli Nay Load Shedding

Khatam Krnay Ka Elaan. . . . "


Sorry,

Abhi Itna He Suna Tha


K Light Chali Gai .


Taxi driver to sardar:-

Sardar ji petrol khatam ho gaya ha gaddi agay nahi ja rahi

sardar: Koi gal nahi gaddi piche lelo
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.
''Teacher: Agar tm apny Ami ko "MUM" kho to
Ami say bari Khala
or choti Khala ko kya kho gay?

Sardar: Kafi der sochny kay bad
Bari ko
"MAXIMUM"

or,

Choti ko "MINIMUM"''
Some Funny
Signboards ...

@ Pizza Shop
"7 Dayz Widout Pizza
Makes 1 Weak"

In No-smoking Area
"If V c Smoke, V''ll
Azume U r On Fire
n Take Apropaite
Action"

@ Car Dealership
"D Best Way 2 Get Back
On Ur Feet.
Miss A Car Payment"

@ Maternity Room Door
"Push . Push . Push" ... ;-
''alar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bnealar balr baawe da bawaa kanaq kiaaye ga baawi bae kae chateae ge 100 rupea wte ge 1 rupeea khoota oda liaanda loot knd chille gaey sajna minu noat wkhaa maera mood bne''
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Manzil ki taraf badhte raho.
Jo dil kahe usi rah ko chuno,
peeche walon ko age na jaane do
aur jo aage hai unse aage niklo.
Tabhi 1 acche Truck Driver banoge.


Utho sathio or mulk ka kuch bhala karo.

Jaggooo!
.
.
.
.
.
.
.
.

Acha tum ho..
sorry yaar tum to wapas so jao
isi mai hi mulk ka bhala hai