Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3364 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dil diya tha MOHABBT ki nishani samajh kar,
Wo kha gaya use BIRYANI samajh kar.
Khoon-e-jiger B na chora zalim ne,
Wo B pi gaya LIMON PANI samajh kar.
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->
Lardka: tumari ankhen ktni haseen hai,

Lardki: Choro na,

Lardka: Tumhare baal ktne khobsurat hai,

Lardki: Choro na, App B.

Lardka: Itne der se chor hi to raha tha..
~< SUnehri Baat>~
..."Aaj Ka Kam Kal Pe Mat Choro..
.
.
...Jo Lootna Hay Aaj Hi Loot Lo.."
(Mr. A.A.Z)
Samajh Gaya Na Jan|X ... ;->
Ekaadmi tha..!

woh kisiko msg nahi karta tha...!
kisiko call nahi karta tha...
fir bhi uska balance jata tha...

y




kyunki woh ek tang pe khada tha..!
GOLDEN WoRDS

1)


2)




3)



4)








5)




6)








Gold k thay na.
Chori ho Ge.
(",)
<))>
_/?
Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->
Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Mein yun he Ghoomta raha tere Shehar mein


WASI,



Na Kisi ne Chaaye poochi na Kisi ne Lassi.

O Ja Oye Wasi!.!''!.!
Simple But Effective-

"If U Want To

Shine Like Sun,

First You Have

To Burn Like It..."
Wo Kon Se 2 Log Hain Jin Ka Dipartment Alag Hai Magar Kam Ek Hi Hai?

1)Zardari

2)Hamesh.


DoNo ka kAm aWam kO pErshAn kArNa hai ...=P;->
''Kash tum waday nibha jatay, Kisi surat dil mera behla jatay
Agar “Cornetto” k paisay nahi thay to kia hoa, 5 rupay wali “Qulfi” hi khila jatay

Dil se Jab Hum Tumhe Yaad Karte hain.

Aap Ka Sapno Main Hum Didar karte Hain.

Jab say Dekha Hai Aap Ko Qareeb Say.

Ab To Bas TOBA ASTAGHFAR Karte Hain.''