Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3352 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.
Dress code 4 party---BLACK TIES ONLY. Mr. Bean goes to the party and is surpised 2 see that other guests are wearing suits also.
See Stars Are Blinking

Moon Is Shining

&

Breeze Is Singing

Because

I Ask them

To Greet You

A Special Night ... !!! :)

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
Pathan: Mujhe Raat Bhar Neend Nahi Aai.


Sardar: Q?

Pathan: Kyo Ki Kal Raat Bhar Neend Mein
Yahi Sapna Dekhta Raha K Main


Jaag Raha Hun.
''“Nanhy Chor ki kahani”
Page no 1
.
Ek dafa ka zikr he Kisi gaon me ek chor khandan rehta tha un k yahan ek chor paida hoa,pehly wo choti choti choriyan karta tha ,phr daky dalny shuru kiye phr…
.
Page no 2
.
.
Page no 31
.
.
.page no 42
.
.
Page no 55
.
.
Last page
Aur aj who ek mulk ka saddar he.
The End''
In logon kee samajh nahee aati, Hamesha dohra roop,

kaisay:

Proof#1: lardki lardkey ko chchery to Shararat aur agar lardka chchery to Badmashi.

Proof#2: Agar koi ameer kaam mein apni wife ka haat bataye to "understanding" aur agar gharib bataye to "Jhooroo ka Ghulam"
Uuuuufffffff reeeeeeeeeyyyyyyyy LLLLLooooooggg
''God made man and then rested. God made women and then no one rested''
Dedicated to BHAI LOG...

Kbhi Kbhi Mere Dil Me Khayal Ata Hy Agr

Altaf Bhai London NaJate To Kya Hota?

To 9.0 Pe Unka Mazar Hota

Mustafa Kamal mazr k upar over head or nechay under pas bana kar signal free mazar banata

Farooq Sattar Sajada Nashin Hota

Babar Ghauri Wahan Charas Bechta

Wasim Akhtar Jooty Rakhny K Paise Leta

Shoaib Bukhari Langar Ki Degh Bnata

Saleem Shehzad Jeben Kat''ta

Baqi Rabta Commity Qawali Gati... =P ;->
Man sees Sardar-G
standing in d midle of
a huge feild of grass
& notices, He is jst
standing dere,doing
nothing, luking @
nothing
Man asks: Sardar-G
wh8 r U doing ?
Sardar-G: Em trying 2
win a noble prize
Man: How?
Sardar-G: Well I heard
they give d noble prize
2 ppl who r
outstanding in their
feild.. ;->

What is
M A T H S.....?
.
.
.
M-Mental
A-Attack
T-To
H-Healthy
S-Student....
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->