Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3372 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ladki Wale: Hame Aisa Ladka Chahiye

Jo Kuch Khata-Pita Na Ho

Aur Kuch Ghalat Kaam Na Karta Ho



Pandit: Aisa Ladka Toh ICU K Emergency Ward Mei Mileyga.. ;->
Apun tera dost,
Dost bole to bhai,
Bhai bole to Munna Bhai
Munna Bhai bole to MBBS
MBBS bole to Dr
Dr bole to kya?
Bole to chal chadi utar INJECTION lgane ka :p
~> Teacher: what is meant by
"I MISS YOU"

.

.

.

.

~> Pathan: Is ka matlab hai
"Mein tumhari miss hon!

Agar basanti ki mausi thakur ko rakhi
bandhe to basnti & thakr ka kya rishta hua?




Kuch b nahi,kaam karo apna,Thakur k hath hi nahi the.
Jab se tumhein jana hai,


Jab se tumhein paya hai,


Her dua mein tera naam aya hai,


Taa k pooch sakun rab se k,



''''Yeh tu ne kaisa ajooba
banaya hai..?


A sardar goes to a restaurant
and his cell phone rings.
Wife: How are you?

Surprised Sardarji:Oji I am fine but
how did you know where I was?

Tum


bin


hum

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
"Alhamdulillah" bohot mazay mein hain;-)


Zardari k Baap ka pata chal Gaya hai..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hA hA hA....
April FoOoOoL :-)
Abhi nahin pata chala..!!
I Have A DouBt


Why Ppl Use Shut Up
for Human Beings


And


Shut Down For
Computers...


While Prpose Of Both Is Same.....!!!!!! ;->
1 tha Chooha..
.
.
.
.
.
.
.

Aur nahi hai bus 1 hi tha@


Teacher Mehnat Karo Ga
Tou Kuch Bano Ga .

Pathan Student Teacher Hamra
Gadha Tou Itni Mehnat Karta Hai

Magr Wo Kuch Nahe Bana ...;->
''A Very Sexy Secretary To Boss:

Rote Howay

Sir Kya Aap Ne Mujhe Nokri Se Nikal Diya?

Boss: Nahi To!

Secretary: Tu Phir Sir Aap Ne Kamre Se Sofa Q Hatwa Dia''