Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3366 views       Funny

more Funny SMS Messages

Movie titles related to eng students:
exams - socha na tha,
classes - kabhi kabhi,
question papers - na tum jano na hum,
copying - yaarana,
maths2 - asambhav,
maths1 - mission impossible,
environmental sciences - pyar mein kabhi kabhi,
1st semester - kuch to hai,
2nd semester - yeh kya ho raha hai,
distinction - kal ho na ho,
1st class - raju bangaya gentleman,
2nd class - dil mange more
fail - phir milenge
Q Hr bar mosam
ki trha badal
jate ho''

Q Hr roz hmra dil dukhate ho

Ye bat sunkr
mri rooh tak
kanp gai

K tm ab b

Brtan Dhony
waly SOAP se
Nahaty ho. ;)
Hey Dude
A Piece Of Advice
For You ... !!

Never Think Yourself

As An Ugly Person

Always

Consider Yourself

A Beautiful












Monkey ... ;->
The Most AMAZING CRICKET MATCH In The History...
Played on 30th Sept,09 b/w PAK & AUS...
But The Looser Was ...

.
.
.
.
.
.

INDIA! =P =D
Mango

Orange

Banana

Grapes

&

Apple

Which is sweet?

Guess?

Dont know?

Arey buddhu ye sab
Sweet nhi hai.


Ye sab Fruits hai.


Sweet to Aap ho :->
Pathan ka interview tha..


Sawal aya : English me translate kero,

"Me nokri k liye bohat ummeed se hun".
.
.
.
Pathan : I am Pregnant for the Job...;
A lucknowi nawab meets sardar.
Nawab: Janab kya main apko ek takleef de sakta hoon?

Sardar: O kutty hath to laga, daikh tujhy zalel kese krta hon


*Golden Words*


''''Jo Paisa De Us E Le
Lo
Aur Jo Na De Us Se
Cheen Lo ...''''



Molana
Asif Ali Zardari
;->
Sahab:
Tum bathroom mei q ghus aye,
kia tumhain pta nahi tha k main naha raha hoon?
Mulazim:
Hazur galti ho gai,
main samjha tha begum sahiba naha rahi hain;-)
Aesa Dost Kahan pe milta hai,






Din Raat jo apko yaad karta hai,







Apka Reply aye ya na aye,



Lekin...







Wo Roz SMS ki Barsat karta hai... ;->
Saare gawaahon aur bayaano ko madde nazr rkhte hue yh adalat penal code dafa 382 k teht msg prhne wle mujrm ko msg na bhjne k jurm me "kanjos" karar dti hai.. ;-)
Wife: What is 10 years with me?
Husband: A second.
Wife: What is $1000 for me?
Husband: A Coin.
Wife: Ok give me a Coin.
Husband: Wait a second ;->