Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Purani Kahawat Hai K Sone K Time
Purani Kahawat Hai K Sone K Time

Tension Ko Sath Le Kar Nahi Sona Chahiye.. ..

Lekin Phir Bhee Log Pata Nahi

Kyoon Apni Biwi Ko Apne

Sath Le Kar Sote Hain.?!
  

May, 17 2010     170 chars (2 sms)     3367 views       Funny

more Funny SMS Messages

Yeh 1 naya $m$ hai. Market mei B nhi aya abi tk
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
COMING SOON!


jab market mein nahi aya tu phir ap k pas kaisay aye ga:-)
2 pathan masjid mai namaz parhne aye.
first pathan: chalo shukar hai namaz nahi nikli




agar wazu ke chakar mai parte to namaz nikal jati;-)!
Larki apney BF se!

Mera Bacha!

Mera Laadla!

Mera Gugla!

Tum Mujh Se Shadi Karo Gay?

Bolo Baby!

BF: Tum Mujhe Propose Karna Chah Rahi Ho
Ya Adopt Karna? =P
jo mujhay abhi msg na beje wo....?
:
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:::>
:
:
:
:
:
:
::::>
:
:
:
Wo thori dair baad b bhej sakta hai, koi tension nahi!!!!
Teacher to Santa " Where were U born?
Santa : In Tiruvanantapuram.
Teacher : Spell it?
Santa : (after thinking) I think I was born in GOA.
Baap: beta, paper kaisa huwa?
Beta: bus pehla sawal choot gia!
Baap: acha! aur baqi?
Beta: teesra mujhe aata nhe tha!
chotha mai karna bhool gia!
paanchwa mujhe nazar nhe aya!
chatta paper ki pichle taraf tha,
maine dekha he nhe!
Baap ghusy mai bola: aur dosra?
Beta: bus srf wohi galat hua hai. . ;->
Dad: If u paas in the Exam I will give u 1 Cycle.

Son: If I fail?

Dad: I will give u 10 Cycles.

Son: Why?

Dad: Fir Tu dukan pa laein.
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}

Shahrukh Khan k ghar ka Fan bahot slow hai?
.
.
.
Guess? Kaise
.
.
kyu ki… usay
.
.
HAULE HAULE SE HAWA LAGTI HAI
A Gun Can Kill Sum1

Fire an Burn Sum1

Wind Can Chill

Anger Can Rage Till
It Tears You Apart

But

Power Of Ur Smile Can Heal
A Frozen Heart ..

KeEp iNg
Meaning Of "K . E . S . C"


"Karachi . Electric . Supply . Corporation "


Wrong



Than



Now It Is


"Karachi . Electric . Supply . Ceased" ... ;->
When one door closes, another door opens.
That's when you realize that
.
..
...
you bought a really bad 2nd hand car!