Khawateen O Hazraat!

Khawateen O Hazraat!
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)
  

May, 17 2010     130 chars (1 sms)     3731 views       Funny

more Funny SMS Messages

Bohat Dino''n Se Main Bhoola Hua Tha Dosto''n Ko






Aaj Film " Kameeney " Dekhi Tou Sab Yaad Aa Gaye ;->


Mother 2 Docotr On Phone: Mari Beti Ko Current Laga Hai

Me Kia Karon??

Doctor: Pehle Ap 2 NAFAL Shukranay Ke Ada Karein Ke Apki Tarf Bajli Aarahi Hai..
After watchng the pepsi advertisement, a boy suddenly starts kissing his GF.

Gf: ye kia ker rahe ho?

Boy

DIWANO KO IJAZAT NAHI CHAHIYE PYAS BUJHANE KI;-)
Pathan: hum ko shadi per Susral se BMW mila hy Friend: Lekin mene to tumhare ghar koi car nahi dekhi Pathan: Oye! BMW ka matlab hai.. “Bohat Mota Wife”
Ek Janaza Ja Raha Tha
Bht Log Saath Ja Rahe Thay
1 Sindhi b Janaze k Saath
Mil Gaya
Kisi Ne Kaha
"Kalma-e-Shahadat"
Sindhi Zor Se Bola
"G.A Bhutto" ... ;->
1 day u’ll B srprisd 2 c ME beside U.
U & ME laughing,
U & ME crying,
U & ME dreaming,
U & ME holding on,
U & ME…
just U & ME sitting in a MENTAL HOSPITAL & ME CHECKING U.
Free Stay
Free Dinner
Free Lunch
Free Security


To Avil Dis Pack Just Call On 15"
And Say"



I''m Responsible 4r
Lahore "BLAST"!!
Q:College me ladkiyon ke kitne nam hote hai ?
Ans:4,



.
1.Meri vali,
2.Teri vali,


3.Teri Bhabhi,
4.Meri Bhabhi..
FEes Maafi ki Application
To
The principal'
High school.
Sir,
seedhi baat ye hai ka meray abu ne
mujhy Fees Ka liya 1200 rupay diye thay,
500 ki dosto ka sath film dekh li.
250 ki pepsi aur burgers khaa liya.
150 ka girl friend ko easy load krwa diya.
300 science vali miss per shart har gaya.
Me smjta tha ka unka sirf math walesir ka sath chakar hai,
par unka ka to aap ka sath bhi chakar hai.
Ab ap ka pas2 hi rastay hainsir jee meri fees mauf ya phr ap ka
raaz faash
shukriya.
Best SMS of the year- a Mother makes her son "INTELLIGENT" in 20 Years, but a girl makes him STUPID in 2 minutes.
ye Shadi nahin Aasan Bus itna Samajh lijiey..!!

Ek Fernail ki Goli hay aur Choostey Jana hai...!! :)


Doc 2 Patient :
The check which u gave me has returned back.

Patient 2 Doc:The head-ache for which
you gave me medicine has also returned back.