Khawateen O Hazraat!

Khawateen O Hazraat!
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)
  

May, 17 2010     130 chars (1 sms)     3729 views       Funny

more Funny SMS Messages



Teacher : Correct the sentence,
“A bull and a cow is grazing in the field”

Student : “A cow and a bull is grazing in the field”
Teacher : How?

Student : Ladies first.
Fakeer:
"ALLAH k naam per de de baba..

Dukandaar:
"Kal aana...

Fakeer:
"Ess kal kal k chaker mein ess market mein mere laakhon rupay phansay hue hain!
Bijli ki yad main

Pakistani Qoum kuch arsay bad bijli ki yad main bachon kay name is tarha rakhy gi

Boys:
Chaudhry Transfarmer
Meter Khan
Haji Taar memon
Sheikh Stabilizer
Molana Deep Freezer
Jumper Badshah
Mian Cut out

Girls:

Fridge un Nisa
Istree Bano
Tubelight Bai
Miss Low Battery
Saver Apa
Wapda Perween
Trip Bibi


1 aurat 2sri se,
Mujhy apny shohr pe shak hy,
wo ksi larki se milta hy

2sri aurt,
Phr tm kya karogi?

1st
Me aj hi apny boyfrnd ko shohar k pechy lgati hun ;->


Shohr: maalum hota he k daraaz me koi khane ki chiz he.?

Bivi: Aap ne bilkul sahi andaza lagaya is me mere sendel hen. . . ;->
Sales man:Khan saab naya powder aaya hai so Cockroaches k liye lelo.
.
.
.
Pathan:Na ji na Cockroaches ko itna bhi free nahi karna,
Agar aaj powder lekar diya to kal Body Spray maangengy.
Umeedo''n kI Shama Dil Me Mat Jalana

Is Jahan Se Alag Dunya Mat Basana

Aaj Mood Hai Tou SMS Ker Raha Hoon

Roz Roz Intizar Main Palkian Mat Biochana . . . ;->
Ek Aadmi Hath Main Ek Packet liye tezi se Bhag Raha Tha.

Police ne Rok K Puch: Kaha Bhage Ja Rahe Ho?

Aadmi: Main Apni Biwi K Liye Kaprey le kar Ghar Ja Raha hon.

Police: To is Tarha bhag Q Rahe ho?

Admi: Mujhe Darr Hai K Ghar Pohonchtey Pohonchtey Fashion na change ho jaye. :-)
Modern,
Obedient,
Neat,
Kind,
Excellent,
Young,

Hey! Thats me...

Pareshan mat ho is mai tumhra nam b ha...

Read the 1st alphabet of evry line.
Friend 2 pathan.
Yaar Aaj tumhara mobile bohat baj raha hai kheriyat to hey na.
.
.
Pathan:
O nahin yaara aaj ghalti sey main apni behan ka mobile ley aaya hu
Heartbeats are countless
....
Spirits are ageless
....
Dreams are endless
.....
Memories are timeless
....
A friend like you
.......
Shameless!!!
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai