Khawateen O Hazraat!

Khawateen O Hazraat!
Khawateen O Hazraat!
Roza Iftar Kr Lijiye.. Aftari Ka Waqt Ho Gya Hai.
.
.
.
.
From: All Pakistan Chiri Roza Association;-)
  

May, 17 2010     130 chars (1 sms)     3722 views       Funny

more Funny SMS Messages

Best sms of the Year.

"a mother makes her son "gentle" in 20 years,

But...


A girl can make him "mental" in 20 sec."

GEO larkio....!!;-)

Wait . . .





Cool






Relaxe









Ok






Ready





Steady






Get





Set





Start






1

2

3





Now Delete The Msg. . .



Time Pass Tha. . . ;->
MunnaBhai: Yaar yeh kutte poonch kyon hilate hain? Bole to dog tail shaking WHY?
Circuit: Common sense Bhai! Ab poonch kutte ko to nahin hila sakti hai na.
Girl hostel mai phone
aaya
Nadra,Hay Khy?
Warden ne pocha:aagay
khy lagati hay?(Surname)


Jaeab aaya:
Ab to pata nahi pehlay
SARSO KA TAiL lagati thi.->?
1 Chor K Bachay Ne Fridge Se
Cake Chori Kr K Khaya To
Chor Ne Apnay Betay Ko Buhat Maara,

Cake Chori Krnay Per Nahi,
Unglioon K Nishaan Chornay Per
Kya Halat Hogyi Hai
Zamane Ki,

Sabko Aadat Hogyi Hai
Paise Bachane Ki,

SMS To Company Ne kab
K saste Kar Diye,

Par Fitrat Nahe Badli
Chilar Bachaney Ki..-;>
KASHMEER Hamara Hai Aur Hamara Rahe Ga Hum Use Jeete Ji Aazad.?




Nahi

Hone Denge

Q
k

Agar Kashmeer Aazad Ho Gya To

5Feb Ki Chuti To Gayi Na Hath Se.. ;->
shama pe chala mukadma parwane ke khoon ka,
pucha gaya shama se kyun kiya khoon maasum ka,
shama boli...
parwana jawani ke nashe main jhoom raha tha,
mere agge piche ghoom raha tha,
khoon na karti to kya karti,
bhari mehfil main mujhe choom raha tha..
Dad: if u Pass in the exam i will Present u 1 Cycle.
Son: if i fail?
Dad: i will Present 10 Cycle.
Son: why?
Dad: To Open Cycle Shop...!

+92 300 2711 588 / +92 333 9968 674
Aaj Newspaper me parha k cute Logon ko sMs karne se dil ki bimari ho sakti hai.!

To aj se BAND!!!









Kya Sms?






Nahi jee!















NEWSPAPER..
zindgi ek peheli he
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-aur janab scroll kerne se solve nahi ho gi yeh

Q: Wo kon sa department hy Jis
ma Orat kam nhi kr skti,



Batao


Chalo Mein btata hun.

Ans.
FIRE BRIGADE,

Q K Orat ka kam aag bujhana nhi,

Aag lagana hy