Why we don''t study whole year &

Why we don''t study whole year &
Why we don''t study whole year &

Spent sleepless nights during Exams?

Bcoz Sahil K Sukoon Se Humen InKaar Nai Magar,

Tufanon Se kashti Nikalne Ka Maza Or Hai!
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3096 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek Sawal
Dimagh Se Jawab Dena

Ek Pathan K 3 Bachy Hen

Dosry Ka Nam Pinto Hy Tu
Phele Ka Or Tesray Ka Kya Nam Hoga



Shocho

Nai Pata



Pin-1
Pin-2
Pin-3 ;->
Chandi ka ghora soney ki
lagam

msg parhne walo ko
mera salam

Pepsi Coke peene walo
kabhi pani piya karo

Free k msg parhne walo
Kabhi msg bhi kya karo.->
Aaj Mere Pass Bangla Hai Gari Hai Bank Balance Aur AK-47 Hai...

Tere Pass Kia Hai...?


.


.


.


.


.


.



Mere Pass Nokia CeLL Phone Hai Jisme BL-5C 3.7V Ki BatteRy Hai....
ApuN Ko FAQEER ko 1 Rupia denA thA,
Kafi dair ho chuki FAQEER to miLA nhi,

Is Liye SochA k Ap ko he sMs kr don,

Bat to Ek he hy
{WESEY DO YA ESEY DO}... ;->
Purani Kahawat hai ke,

Sonay ke time Tension ko saath le ker nahi sona chaiye.

Lekin phir bhi Log pata nahi kiu??

Apni Biwi ko apne saath le ker sotay hein.???
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
Men''ll never understand women and women''ll never understand men.

And that''s the one thing that men and women''ll never understand.

Do u understand?
Woh kon hai ?

jo ,,

Uchaal Uchaal K Paida hOta hai ??

Peachano Kon?

Socho ??

Aray socho na ??


Tauba

Soch to sahi


ay loo


aray Budhu


" POPCORN"
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
1 Admi Ko Naddi K Us Par Jana Tha.
Aata Piswany
To Bataho Wo Kis Tarha Jai Ga.

















Jahel Soch Kya Raha Hai Aate Ko Piswate Hai Kya.
BHIKARI : Saab Rs.6 dedo coffee pina hai

MAN : Kyoun bhai 1 coffee to Rs 3 ke hai

BHIKARI : Saab sath me girlfriend be hai

MAN : Bhikari hokar be girlfriend banali

BHIKARI : Nahi saab girlfriend ne bhikari bana diya