Why we don''t study whole year &

Why we don''t study whole year &
Why we don''t study whole year &

Spent sleepless nights during Exams?

Bcoz Sahil K Sukoon Se Humen InKaar Nai Magar,

Tufanon Se kashti Nikalne Ka Maza Or Hai!
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3110 views       Funny

more Funny SMS Messages

hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->
Memon ke ghar twins peda hue..
Kisi dost ne kaha: "Mubarak ho do do bache hue hain."
Memon: "Arrey yaar bas ek kaafi tha magar
tumhari bhabhi ko bhi na fzool kharchi krne ki aadat hai." ;->
Diff B/w Ignorance &
Patience

Whn U See d Mirror &
U Dnt Laugh @ Ur Self
Tht Is Ignorance
&
Whn I Luk @ U & I Also
Dnt Laugh , Tht Is Calld
Patience ;->
chill man = Teacher to Student:
How many Planets are there ???

Student:
Mars, Venus, Jupitar.....

Teacher:
Aur Sunaaoo ???

Student:
Buss fitt,,, Aap Sunaao ??? !! =P =D
# Pathan: Larki Phansani Aati Hai?
Sardar: Nahi
Pahtan: Bara Aasan Hai, Ek Kaghaz Lo, Uspe Love Letter Likho,
Us Ka Jahaz Banao, Class Main Urra Do.

Teacher Puche To Larki Ka Naam Laga Dena.
Phans Gai Larki.:-P
To hear wat is unspoken,

To see wat is unseen,

To feel widout even touching,

is d miracle calld
.
.
.
.
SCHIZOPHRENIA

n people think its love how stupid ;->
1 larki valentines day per dukandar say: "aisa card hei jismei likha ho k mei tumse aur sirf tumse pyar kerti hun"
dukandar: haan hai..
girl: 2darjan pank kardo...


Wo BEWAFA hai to kya hua,
Mat BURA kaho usko...
.
.
.
.
.
.
.
.





Tum mujh sy SET ho jao,DAFA karo usko;-)
('','')
<)(>
Aik Nars ka Mangaitar usay bari hasrat se:
kash mujhe koi haadsa paish aata to main tumhare pass aata, tum meri khidmat karti aur main jaldi theek ho jata.
Nars: Tumhen mere pass koi haadsa nahi bal-k mojza hi la sakta hy, kyun k main "ZACHA BACHA" ward mein hoti hon.
Taliban:Hm Buht Jald Karachi Arhe Hen

MQM: Aslaha Le Lo

Awam: Rashan Le Kar Rakh Lo

Pathan: Istaqbal Karo,

Memon: BURQAY KHARID LO BAD ME RATE BARH JAINGE.
Last night,da moon asked me "if ur friend is not msging u,why u dont leave ur friend?


" i looked back at the moon & said

"OEY KOE BANDA GHAREB V HUNDA EY"

Once "Chhakka"



Goes To A




"Raymonds Showroom"




Guess Y?


















2 Become A COMPLETE MAN