Why we don''t study whole year &

Why we don''t study whole year &
Why we don''t study whole year &

Spent sleepless nights during Exams?

Bcoz Sahil K Sukoon Se Humen InKaar Nai Magar,

Tufanon Se kashti Nikalne Ka Maza Or Hai!
  

May, 25 2010     170 chars (2 sms)     3113 views       Funny

more Funny SMS Messages

Shadi ka Vada kia Parveen seApni Mohabat thi Nasreen seAnjane me ye sub keh dia Mehreen seKia hal hua Hoga mera Pucho Samreen seAb Umeed hai Sirf Nosheen se
Aaj ka sawal Prime Minister Gillani sy...

Srinlankan team hamly mei koon involve hai..?
A. India
B. Taliban
C. America
D. Zrdari sy poch kar bataon ga..

GILANI.. D. Zardari sy puch kar bataon ga... =P ;->
OUR FRNDSHP MEANZ SO MUCH 2 ME IF v ver DA last peoplE on A sinKINg shiP nD v haV A SIngle lifE jackET den I WilL..

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


i will MISS U yaar....
1 Admi Ko Naddi K Us Par Jana Tha.
Aata Piswany
To Bataho Wo Kis Tarha Jai Ga.

















Jahel Soch Kya Raha Hai Aate Ko Piswate Hai Kya.
Night Was Dark

Moon Was High

Boy Stopped His Bike

Girl Asked Why ? ? ?

Boy Came Close

She Felt Shy


He Told In Her Ear










DHAKKA MAAR

PEtrol KhattamHo Gya Dear . . . ;->
Phone ki ring baji.
Husband: Phone mere liye ho to kehna mein ghar pe nahin hoon.
Wife phone pe: Wo ghar pe hain.
Husband: Maine mana kiya that...
Wife: Phone mere liye tha!
duniya ka sab sey barda joke,



"mujhe bardy joke nahee aatey"
better luck next time
''Badtameez'' Friends are always ''bdtmz''.

They receive many msgs but they send ''ikka dukka'' msgs in a week.

Actually they r spacial kind of ''bgairat''.

They become more ''Dheet'' after a lot of ''baisti''.

They are bikhari infront of frndz. but very Sakhee 4 their girlfrnds n boyfrnds.

And they never eat ''SHARAM''. :-P
Aik shaks punjabi se yaar ager mai tumharay sir pe goli maru to? punjabi: yaar mai mar jawan ga yehi sawal angrez se angrez: i will be die. pathan se: pathan: yaar sher wala goli maray ga ya ponstan wala......
''''phele bhunwa k khaein kaleji ki botian
mshooq ne dikar li phir dekh bhal kay
is mein qasoor aashiq-e-marhoom ka b tha
kaghaz rakh dia tha kaleeja nikal k..''''
A guy frm my College...
In Physics Lab

"Go here, Stand There..."....!!
U are CORROLA Of My Life . . .

CULTUS Of My Dreams . . .

CITY Of My Eyez . . .

SANTRO Of My Thought . . .

CIVIC Of My Job . . .

MERCEDEZ Of My Love . . .

In Short

"U are Traffic Jam Of My Hert" . . . :->