What Is The Full-form Of "OBAMA"

What Is The Full-form Of "OBAMA"
What Is The Full-form
Of "OBAMA"

O: Originally

B: Born In

A: Africa To

M: Manage The

A: Americans ... ;->
  

May, 14 2010     125 chars (1 sms)     3292 views       Funny

more Funny SMS Messages

''.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
---Is sms k charges main ny Pay ker deain hain-Apni marzi ka sms likho or jisey chaho send kero.
After all
hum apki kajosi ki Qadar krty hain''
2 men went 2 a callgirl.
1st went in and came out n said
“Na my wife is better.”
2nd went in and came out n said
“U R right ur wife is much better.”
My no. has changed.

So plz give me a confirmation call on my cell.

My new no. is 15.
agar mera naukar uthaye to use 2-4 galiya de dena...

kamina apne aap ko policewala bolta hai!
Girl:Me tumse shadi nahi ker sakti
isliye ye lo apne love letters
or mere mujhe wapis karo!
Boy bari c basket samne rakhte howay,
Is me se jo jo tumharay hain nikal lo!
sajna honge ka kab uspar sawar
or kab wo sarmayegi,

chand ki trah hogi uski surat,
jab wo apna ghoonght uthwayegi.
Ya ÅLLAH kisi kø MOBILE nå de*
Ågr de tö us me $M$ kå system nä de*
Ågr sMs kä system de tö BÅLÄÑCE nå de*
Ägr BÅLÄÑCE de tö 10-12 Msg krny kå HÖ$LÅ b de*
Ameen
Agr 16 crore awam dua krke
PAKISTAN ko world champion
bana sakti hai to,

ek bar phr dua karen k ek momin
apni BV k pas chala jae,

(AMEEN)
pray 4 Mr Zardari ;->
Kid 1 :
My Mom Is Having
A New Baby ...




Kid 2 :
Hmmm !
So What''s Wrong With
The Old One ... ? ;->


Dil main he mere Dard-e-bhutto

“Dard-e-bhutto”
“Dard-e-bhutto”
Wo hasina wo nilam pari,,
hui thi wo election main khari,,
na jane kahan se goli chal pari,,
hamare lia ho gayi mushkil khari,,
Dil main hay mere
“”Dard-e-Bhutto”"
“”Dard-e-Bhutto”"

ha koi muqabla karne wala
=|| cRaZy tHoUghT ||=

Save Water

Take Bath

With


Neighbours Daughter
tum sey doosti karney k faiday,

"Bandar dekhney zoo nahee jana pardta"

aur


aur

Aur tumhara koi faida nahee


Before Marriage:-

He: yes! atlast it was so hard 2 wait
she:do you want me 2 leave?
He: No! don’t even think about it
She: do you love me ?
He:ofcourse! over n over!
She:have u ever cheated on me?
He:No!y r u even asking?
She:will u go on wid me on picnic?
He:every chance I get!
She:will u hit me ?
He:R u crazy?I’m not that kind of person!
She:can I trust u?
He:yes..
She: Darling!

After marriage…
Now simply read from bottom to top