What Is The Full-form Of "OBAMA"

What Is The Full-form Of "OBAMA"
What Is The Full-form
Of "OBAMA"

O: Originally

B: Born In

A: Africa To

M: Manage The

A: Americans ... ;->
  

May, 14 2010     125 chars (1 sms)     3283 views       Funny

more Funny SMS Messages

1admi bola jb mere bchy hun gy to 1ko karachi
aur 1ko lahore chor aonga.

dosra bola wo q ?

pehla admi bola kal TV pr bta rhy thy k
bchon k drmyan wqfa zrori hy.


Pathan namaz parhnay gya 0r 2 bar wazoo kia..
kisi ny pocha khan sahab aap ny 2 bar wozu kyo kia hai?
pathan ny jawab diya:agr 1 toot gya to dosra kam ayega ;->


Misuse of English!

A Diagram in A Book Was Not Clear
So da Teacher Drew The Diagram On Da Blackboard
&
said:
“Dont Look At The Book Figure,Look At My Figure”:D
Yar i need some balance...






























































in my diet...=P:-P;->
CHAIN MSG

Baraey Meherbani Es Msg
Ko Itna Fwd Karain K
.
.
Mere Bhai Tak Pohanch Jaey
.
.
.
.
"Oye Ammi Keh Rahi Hain Salan
K Sath 2 Naan Bhi Lay Aana" ;)
Apko ek Cheez sikhatay hain!

.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
Sabar kaise karte hain :) :)
Aaj Apne Dil Ke Derwaze Humare Liye Khøl Do,

Jo Kuch Hai Dil Me Bus Bol Do,

Ager Humara SmS Acha Nahi Hai Tou,

Isi Waqt Apna Mobile Tod Do . . . . . ;->


Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?

Judge mulzim se:kia tm ne pehly b kbi jail kati ha?
.
.
.
Mulzim:janab 2 dafa koshsh kr chuka hn magar slakhen bht moti thi me kamyab nai ho ska:-D
Dozkah mein
Drogha k khoff se sary gunhagar imandari
se apne apne gunah paper pe likh
k hall se ja rahy thay k aachanak 1 aawaz i:

" EXTRA SHEET KHAPPAY " ;->

Shahrukh Khan k ghar ka Fan bahot slow hai?
.
.
.
Guess? Kaise
.
.
kyu ki… usay
.
.
HAULE HAULE SE HAWA LAGTI HAI