Other Than Being Fruits. . ..

Other Than Being Fruits. . ..
Other Than Being Fruits. . ..

What''s Common Between An Apple & An Orange. . . ? ? ?































They Both Are Not Banana . . . ;->
  

May, 19 2010     189 chars (2 sms)     3189 views       Funny

more Funny SMS Messages

LaRkA : KiA TuM PaKeEzA MoHAbAt PaR
YaQeEn RaKhTi Ho ?

LaRkI : Ha ShUrWaT ToU IsI TaRaH KaRnI
PaRtI Ha ...=P:-P;->

DOOB MARO Nikammo

( -_-)(-_-)
/l l\_/)(\
/ \ )(



Shoaib Malik Ne
India Ki Bachi Phansa Li Hai.

Or Tumse

Abhi Tak

Muhallay Ki Set Nahi Ho Rahi. :-)
Movies Related to College Life

Exam == Kalyug,
Classes == Kabhi Kabhi
Viva == Encounter
Examination Hall == Chamber of Secret
Examiner == Mrityudata
Course == GodZilla
Paper Correction == Andha Kanoon
Exam Time == Qayamat se Qayamat Tak
Question Paper == Paheli
Answer Paper == Kora Kagaz
Marks == Ashambhav
Paper Out == Plan
Cheating == Aksar
Result == Sadma
Pass == Ajooba / Chamatkar
Fail == Devdas
Vacations == Masti
KT == Aakhri Rasta
Ek Memon Ne Wakeel
Se Mashwara Krne K Baad
20 Rs Diye

Wakeel Ne Pucha:
Ye Mere Secertry k
Liye Hyn Ya Peon K Liye

Memon Bola:
Ye Tum Teeno''n k Liye
Hyn ... ;->
jis larki pe nzar rakhta hon uski ho jati hai shadi

jis larki pe nzar rakhta hoon us ki ho jati hai shadi


NIGHAH-E-MARD-E-MOMIN SE BADAL JATI HAIN TAQDEERAIN!
Telephone Ki Ghanti Bajti Hy

Receiver: Kon ?

Caller: Me Chaudry

Receiver: Zaleel , Kameenay , Ghatya Insaan

Caller : Meri Gall Te Suno Main "CYCLE WALA" Chaudry Nahi . . .


Exams ke 4 din pehle syllabus dekha to yaad aaya,
Kuch To Hua Hai Kuch Ho Gaya Hai,

Exams ke din paper dekh kar yaad aaya,
Sab Kuch Alag Hai Sab Kuch Naya Ha
Aisi kon c cheez hay.
jo Woman mein aagay hoti hay or Cow mein peechay?

?

?

?
Its= " W "

WOMAN- W

COW- W
Her waqt Ghalat mat socha karo.Idiot


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
''1 Qabristan mein 1 Bh00t k0 dekh kar sabhi bhaag rahy thy
lekin mein nahi bhaga
pata hy ky0n?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Ky0n ky mein ny tumhein pehchaan liya tha..!''
Pathan participated in a
cooking contest but he was beaten up
by da staff there and disqualified
coz he cooked
.
.
.
.
.
"Naswar Ghosht"
Agar apne DIMAG ko test karna ho

to usko COW k samne le jao.

Agar wo dur gai to samajh lena

ki dimag me GOBAR hai,

agar pas ayi to samajh lena

k BHUSA hai.