a thief jumped in2 a

a thief jumped in2 a
a thief jumped in2 a sardar''s house and asked:
"sona kidher hai?"
sardar jee replied:ullo de pathey saara ghar khali peya ay jithey marzi lammma pay jaa!!!
  

May, 22 2010     159 chars (1 sms)     2936 views       Funny

more Funny SMS Messages

Santa: Yaar mujhey kuch nahi aata tha main paper khali chor aya hon.
Banta: Main bhi!
Santa: Shit yaar, teacher samjhe gi hum ne cheating ki hay.
Buhot Ache



Wah



Kya Baat Hai



Buhot Aala



Gr8 Yaar



Zabardast



Daad Deni Paregi



Brilliant



Dil Khush Kardiya



La Jawab



Khubsoorat



Bari Himmat Hai



Kamal Hai



Amazing



Shabash



Herat Hai



Khushi Bhi



Yaqeen Nahi Aata



Ke Itna Bkwas SMS Parh Kaise Lete Ho.. :P ;->

Adnan sAmi kO inDian Girlz nE mEhndi k moqA peR KHoOb bjaya
.
.
.
bEcO-z
.
.
.

hE sAng A sOng


"zara Dholki bJao Gorioo"


::sms GAmblr::
Wife Says; When Im Gone Youll Never Find Another Woman Like Me.

Husband Replied; What Makes You Think Id Want Another Woman Like You... ;->
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u ecchanged?
Sardar: oye, there was nobody
2 exchange in the lower birth..
''1 Sardar Electrical Engineer ki post ke liye INTERVIEW dene gaya?
interviewer ne poucha Electric Motor kese chalti he

Sardar BOLA

Turrrrrrrrrrrrrrrrrr.''
Jaamia Hafsa ki tamaam taalibaat baahar aa gaen par aik andar reh gai,

kyon...?

.
.
.
.
.
.
.
.
Uss ka burqa

Molvi ABDUL AZIZ pehan gae ha
Q: Maa Apni Jawaan Betiyon K Sath Ghoomay
Jaye To Bhala Kaum Aitraaz Kar Sakta Hai??
.

.

.

.
A: Jawaan Betiyaan.
Pathan:College Ki Ladki Se Bola I Love U! Ab Tum Mujhe Bolo Girl:Mai Abhi Ja K Sir Ko Bolti Hun Pathan: Pagal Ki Buchi Sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai Hai.

Lamha koi suhana sath ho na ho_
Kal ma aaj jaisi koi bat ho na ho_
Apki
"DOST¡" hmesha is dil mai rahegi...


Chahy ap mai
"INSANO "wali koi bat ho na ho... ;->

Ek Molvi Ek Aurast Se
Takra Gya, Aurat Ghussay
Se
"aapko Sharm Nhi Aati
Daarhi Rkh kr Takkar
Maar Rahy Hyn?"

Molvi-Mohtarma Ye
Daarhi Hy Breake''n
Nahi ... ;->
Boys have fun
by teasing
girls,Then girls cry
for few
minutes

Girls have fun
by loving
boys

Then boys cry
4 life time!
Funny but it is fact...