Ek Larka Dr Sy Lagta

Ek Larka Dr Sy Lagta
Ek Larka Dr Sy Lagta Hai Ma Andha Ho Gya Hon

Dr. Ny Uski Ankhon Ko Check Kia
Or Kha Nahi Beta Tmhari Ankhein Tu Theek Hain.

Larka. Tu Phr Newspaper Me
Mujhy Maira Roll Num Kyun Nazar Nahi Aa Rha ?
  

May, 15 2010     204 chars (2 sms)     2904 views       Funny

more Funny SMS Messages



"LUCKNOW" Me 2
Bachey Aapas Me Larr
Rahe Thy ...

1st Ne 2nd Se Kaha:
Dekhiye Janab ! Agr Aap
Humari Baat Nhi Mane''n
Gy Tou Hum Aap k
Walid-e-Mohtaram Ki Shan
Me Ghustakhana Kalmat
Pesh Kare''n Gy

2nd: Tou Hum Aap k
Rukhsar-e-Mubarak Pe
Aisa Tamaancha Baja
Laye''n Gy k Gaal Gulaab
Ki Patti Ki Trha Chamakne
Lagy Ga .. ;->
Ek Commerce ki Larki gaali kese de gi?

Salay Bounced Cheque.

Zameen pe Liability.

Pedaishi Bad Debit.

Insolvent Aadmi Itna maarongi k teri Balance Sheet bhi Telly nahi hogi.
Larky Waley Larki Dekhne Gaye:


Larky ne Larki se pucha: Aapko KHANA BANANA Aata hai?

Larki: Nahi Mujhe to BANANA KHANA Aata hai. :-)


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
Pathan 100 K Note Pr Likha Hua No. Dial Kr Rha Tha

2nd Pathan: Ye Kr Rahy Ho ?

1st Pathan: Quaid-e-Azam Ka Number Dial Kr K Pooch Rha Hoon
Un ka Mobile Kis K Paas Hy ... ;->
Bachay K0 Ghar Se Bahir Bhejte Huey
Aur Kisi K0 Miscall Marte Huey
Aik Hi Dar Rahta Hai??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
K0i CHUK Na Le...!!...;->
Qalam do chaar jaib mein rakh leta hoon main. Mere ehbab mein iss se meri toqeer barhti hai. Parhne likhne ki to fursat nahin milti. Naala daal leta hoon jab bhi zarorat parti hai .
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
"Baby Baby , Yes Mama"
In Punjabi Version ...

"Kakay Kakay
Haan Beybey
Phak Laii Cheeni
Na Beybey
Jhoota Marda
na Beybey
Lawaan Jutti
Na Beybey
Khol Bootha ...

HaHaHa ...
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
"An ErOtIc TrUtH"



In OuR

LyF

ThInGs ArE To UsE....

&

PeOpLe ArE To LoVe


BuT MoSt Of Us


OfTeN


UsE ThE PeOpLe

&

LoVe ThE ThInGs......
Buyer To Seller : Is It Pure Honey ?
How Do I Know If It Is Pure Honey ?
Seller : Give The Dog Some Honey ..
If The Dog Doesn’t Lick It, It Is Pure Honey
Buyer :What If The Dog Licks It ?
Seller: So It Is Not A Real Dog.