HUSBAND and WIFE

HUSBAND and WIFE


HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
  

May, 26 2010     140 chars (1 sms)     3259 views       Funny

more Funny SMS Messages

Chehray pay ap k pyari si smile hai
Suna he k ap k pas bi mobil he Jis main msg ki moti si file hai
Magar ap msg nahi kartay
Ye kangusi hai ya ap ka styel hay.


1 memon subha so ko utha to
dekha ke uski biwi mar gaye hay.

Wo foran kitchen me gaya or
apni beti ko galay laga kar rony laga or
bola,“1 banday ka nashta kam banana”
''Maa ne kaha HAVELI chhor do,

Paro ne kaha DAARO chhor do,

Andhay ne kaha mujhe SARAK k us PAAR chhor do.

Ek din aayega, Jab GirlFriend ke bachey kahengey:
Mamu Zara School Chhor do.''
Jab tak zinda hain msg krty rahenGe,
Or jis din na karen to samaj lena k.
.
.
.
.
.
.
.
Aglay din karenGe,
.
Maar dO
Maar dO zalimO
Haly tay wia v ni h0ya.;-(
boy to girl : koi esi baat kaho jis me khushi bhi ho or dukh bhi...

girl: I LOVE U bhaai :D
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?

Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
''Aap ke haath mein Mobile hai,
chehray pe khoob Smile hai,
Msgs ki achi khasi File hai,
phir bhi sms nahi karte ho,
Ye kon sa STYle hai''
To be a "Good professional", always start to study late for "Exams". Because it teaches how to manage "Time" and tackle "Emergencies"!!
someone who thinks logically - is a nice contrast to the real world.


signs common in bihar trains -
aana free, jaana free. pakde gaye to khana free.
i Heard That

GOOD Looks

Can Kill ....


So

PlZzZ




Avoid Looking At Me


I Don''t Want To






See You Die ... ;->
Gadha tanhai
me kya
Mehsus krta hai?






Koi jaldi nhe jab mehsus kro to bata dena
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->