HUSBAND and WIFE

HUSBAND and WIFE


HUSBAND and WIFE are like 2 tyres of a vehicle

If 1 punctures, the vehicle can’t move further

M0ral:
always Keep a SPARE TYRE….
  

May, 26 2010     140 chars (1 sms)     3248 views       Funny

more Funny SMS Messages

2 Friends ne Jungle mein ek Sher ko dekha to ek dost Darakht pe charh gaya aur doosra Zameen pe let gaya aur saans rokli.
.
.
Sher paas aya aur bola:
.
.
.
Na puttar Na.....yaha pe Zubaida aapa k totke nahi chalte.
''A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}


Itnay anmol hein k khareed na saka koi hum ko Pappu

Heran-o-pareshan hein k ab IPL khelein to khelein kesay.;-)
Itz tHE DaY of CakEs N CandlEs..
snOw N soNgs..
cElebrAtions N dEcoRtions..
LaughtEr N Luv..
Itz ur B''day!
Mom:"Beti Bari ho kar kya karogi?"Beti:"Kuch nahi..Maa banongi,Parhoon gi,Shaadi karon gi...or kya?"Mom:"Jo karna hai karo par zara TARTEEB sahi rakhna".


Tumhara Naam Phool Rakhon To Bikhar Jaogay.

Tumhara Naam DIL Rakhon To Toot Jaogay.

Lo Rakh Diya Tumhara Naam KESC.

Jab Chhor Kar Jaogay, 1 Ghantay Baad Wapas Aajaogay. :-)
Ap ne DIL churaya HUM khamosh rahe,

Ap ne NEEND churai HUM khamosh rahe,

Ap ne HASSI churai HUM khamosh rahe BUT It''s 2 much yaar.

meri CHAPPAL WAPIS KARO.
Jony Jony
Yes Baba
Dere Is No Msg
Why Baba
Remove Ur Simcard
Quick Baba
Put Ur Cell In
Well Baba
Clap Ur Hands
Ha Ha Ha


Memon 0r sunao thanda piyo ge ya garam?

Mehman:thanda or garam dono!

Memon:jao shazia ek glass fridge se or ek glass geezr se pani la do... :p ;->
Biwi(Gusse Mein) Tumhare Dimaag Me To Sirf Gobar Hi Bhara Hai...!


Shuhar(Pyar Se) To Phir Itni Der Se Kha Kion Rahi Ho......!!??

Just Imagine for a while, u''re a handsome Boy...
.
.


.
.
.













hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha

Aisa Karoge Tou Kon Ayega... =P ;->
Jab Subha Jago tu
KALMA
Pahro,

Jab Pani Peene Lagu To
BISMILLAH
Pahro,

Jab Mujhe Dekho Tu
SUBHAN ALLAH
pahro,


Jab Sheesha Dekho Tu

tu

tu

LAHOL WALA
Pahro :)