Signs of a suicide bomber given by Police

Signs of a suicide bomber given by Police
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
  

May, 13 2010     376 chars (3 sms)     3305 views       Funny

more Funny SMS Messages

Count many star on the screen.... * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * .
















...Are Mamu subah ho gayi.. ab din mein bhi taare gin ne lage....Good Morning...
kyun aajkal homework kam orkut zyada hai
lagta fail hone ka pura-pura iraada hain......
kal tha top per aaj 40 bhi zyada hain
lagta fail hone ka pura-pura iraada hai
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
o o o o o ...

school ki inn classes me,
boring si ek teacher hai
jabse mila hai orkut
badla har ek manzar hain
dekho jahaan mein neeli neeli iss screen tale
dost naye naye hain jaise milte hue
orkut mere khwaabon mein jawaabon mein sawaalon mein
har din chura orkut ko main laata hoon khayalon mein
kya mujhe pyar hain aah
orkut se pyar hain aah
kya mujhe pyar hain aah
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?
Millionaire: I owe everything to my wife.
Interviewer: Wow, she must be some woman.
Interviewer: What were you before you married her?
Millionaire: A Billionaire. . . ;->
Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...
Yeh Sun Kar Dimagh He Ghoom Gaya Faraz,



Jab Meri Dadi Ne Call Kar K Mujhse Pocha:

.
.
.
.
.

Tum FaceBook Pe Ho?
Hey U Know Which is the best day to propose a girl... April 1
U Know Why??
If she accept its your luck otherwise just tell April Foooooll
Heer says to Raanjha:
Ki Hasil Kitta Way Mayn Teri Heer Ban K

Raanjha says:
Bandriye!
Mayn Kera Raanjha ban k S.P lag gaya wan???
Baap:baita, paper kaisa huwa?
Baita:bus pehla sawal choot gia!
Baap:acha! aur baqi?
Baita:teesra mujhe aata nhe tha!chotha mai karna bhool gia!paanchwa mujhe nazar nhe aya!chatta paper ki pichle taraf tha,mai ne dekha he nhe
Baap ghusy mai bola:aur dosra?
Baita:bs srf wohe galat huwa hai ;->

It is my fault:

Ye sab mere ghalti hai.

Me ne hi Michael Jackson ko SMS me likha tha k

"I Don''t Love You"

Muje kya pata tha k wo Bechara ye baat dil per he le jayega. :-)
Singer To His Neighbor:

Whenever I Sing,

Your Dog Starts Barking.


Neighbor: It Is Not His Fault,


You Start It First.
Kanjoos Aadmi ek hotel mai enter hua..
Waiter: janab kia chahiye.?
Kanjoos: Mai Subah yahan naashta kar ke gaya tha,
kuch bach gaya tha, Wohi le aao..
aik bandar ka bacha apni maan say:
maa main itna badsurat kyon hoon

maa beta khuda ka shukar karo aur,
usay dheko jo message pardh raha hai