Signs of a suicide bomber given by Police

Signs of a suicide bomber given by Police
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
  

May, 13 2010     376 chars (3 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages


Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
Judge mulzim se:kia tm ne pehly b kbi jail kati ha?
.
.
.
Mulzim:janab 2 dafa koshsh kr chuka hn magar slakhen bht moti thi me kamyab nai ho ska:-D
Aik rikshaw ke peche likha tha k
"SAWAN KA INTAZAR HAI"
Peche se aik truck aya or rikshaw ko ora dia(hit kia) or us ke peche likha tha
"AYA SAWAN JHOOM KE".
Pathan to his friend:Yara humko KFC walon ne boht mara hai.

Friend:Q ?

Pathan:Humara BV ka delivery tha to hum usko KFC legaya
Qk
Wahan Board pe likha tha....
"FREE DELIVERY"
BRUCE LEE Was A Great Man..

But After His Sister Gave Birth To A Baby He Became An Ordinary Man

Why?
.
.
.
.
.
.
.
Coz He Became MAMU LEE.
GOLDEN WORDS.....!







Chor yaar tu kanjar admi hai koun sa Amal karega
KHABARDAR!
"MOHABAT"sehat k liye muzir ha. Tabiat zyada kharab ho to (SHADI) kijiye.
Tamam sms "WALDAIN" ki pohanch se dor rkhye
"VIZART-E-ISHQ Hakomat-e-dil.
"Happiness is
Like a Butterfly"

You run
after it,
It keeps
flying away.
But if you
''stand still'',
It comes and
''Sits On You''

"Wish you lots
of Butterflies !
husband to wife ek kiss do.
Wife: nahin
husband: jewelery la dunga
wife:no
husband: car dunga

tabhi bacha uth ker bola merele lo cycle le aana
Santa found answer to the most difficult question ever- What comes first - the chicken or the egg?
O yaar, jiska order pehle doge, vo ayega!
boys psycology:

fraud wid inocent gurl,

frndship wid charming gurl, contacts wid smart gurls,

flirt wid freaky gurl,

luv wid cute gurl,
n
marriage!!!

"jesi ammi kehti hain"
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)