Signs of a suicide bomber given by Police

Signs of a suicide bomber given by Police
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
  

May, 13 2010     376 chars (3 sms)     3288 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher Said To Stundent : "How Did You Lose The Fingers Of Your Right Hand, ?"

Studnet : "Sir, I Put Them In Our Pet Cat`S Mouth To Count How Many Teeth She Had."

Teacher : "And Then How Did You Lose Your Fingers?"

Student : "The Cat Closed Her Mouth Tightly To Feel How Many Fingers I Had."
''Que: Ek baby Africa Main paida hui....
Uske Daton Ka color kya hoga?
.
.
.
.
.
.
.
Socho
Socho
..

Are itna bhi kya sochna

Kya kissi nayi paida hui ladki dant bhi hotain hain?''
(Bechara Mard)
Mard agar aurat par hath uthai to zalim, agar aurat se pit jaye to buzdil, aurat ke agay chalay to Firoun peeche chale to zan mured, aurat ko kisi ke sath dekh ke laray to jealous, agar kuch na kahe to beghairat, agar ghar se bahar rahe to awara, ghar mein rahe to nakara, bachon ko dantay to jabir, na dantay to laperwah, aurat ko kam se rokay to daqianos, na rokay to aurat ki kamai khanay wala.
Haaye Mard bechara jaye tu jaye kahan.
someone says whisky hotihai risky,
while someone says whisky bina zindgi miss ki,
but i say rum beer ya whisky nahi vo ladki se jyada risky.
cheers
Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
1 of the most funniest and shortest joke u ever heard . . . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Next year Pakistan will export electricity!! :-D
Malkin:Tum saFaI TheEK tArAh sE NaHi kRtI. .


Wo kOnAy mE Lga hUa jaAla dEkH Rahi hO?
Iska zImaYDAar koN Hai?


NokrAni: YaqeenAn kOi mAkri hOgi . . . . :-
Dad Tumharay Un-Fit. . .


Mom Tumhari Submit. . .

Wahan Doctor Tha
Miss-FIT. .

Isi Liay To Hr Koi Tumhain Dekh Kr Bolta Hai
"O" Shit"


Agar
Is
Waqt

Aap
So
Rahy
Thy

Aur
Mere
Msg
Se

Bohat
Tang
Huye
To.

MISSION
SUCCESSFUL. ;-)
Pathan : Nothing ka kiya matlb hai?

Frnd : kuch nahi

Pathan : o yaraa aesa nai hota
yar jb b koi word banta hai
toh us ka koi matlb b hota hai :-)}
Dhamaka
Sale

Buy Pakistan Get Kashmir Free!

50% Discount 4

Usa, Saudia & Uk.

Plz Contact Asif Ali Zardari

Commission 10%

Website!

Www.Zardari-Dallal.Com ;->
Phatan: Yaar mere dost k abbu foat ho gae Hy main ne use phone krna hy, Par call bohat lambi ho jaey gi.

Major Rohail: Happy hour on karva k kr lo sasta rahe ga.


Pathan: Oy afssos ki baat "Happy" hour se kese kru?