Signs of a suicide bomber given by Police

Signs of a suicide bomber given by Police
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
  

May, 13 2010     376 chars (3 sms)     3299 views       Funny

more Funny SMS Messages

Mr Anis ''walking on the road suddenly bend &touched the road &said furiously''fittay moonh,loki thokk vi enj sutday ney,jivein ruppeya peya hovay..

A Parody Of Zong Song
Enjoy Krte Raho
Tv Dekhte Raho
Parhae Par Kabhe Tawajja Dena Nae
Me To Mayoos Tha Paper Dekh Ke
Pharra Bhej Dya Us Ne Paegam Me
To Cheatng Karte Raho
Pass Hote Raho
Result Per Kabhe Tawajja Dena Nae
Turu Run Ru Ru Run Ru Ru Ru Ru Run
A boy 2 pathan:
mai agar chahon to tamam pathano
ko janat se nikal kar jahanum main la sakta hoon.

Pathan:kaise?
Boy:main jahanum mai naswar
ka dukan kholon ga
This is last time that I am asking u...


Do u




Do u L




Do u Lo




Do u Lov








Do u Love m






Do u Love me




Do u Love meat or r u VEG?
Boy U r d Sunshine
Of My Lyf !
Widout U Lyf''s Lyk A
Dreamy Cloud !
U r In My Heart Like A
Luvly Drizzle In d Sun !
Girl: Nw Go Further
I''ve 2 Listen More
Weather Report ;->
KAAM KI BAATEN

-Bandooq se nikla folaad or Pait se nikli olaad wapis nahi jate.

-Khila hua gulaab or laga hua julaab humesha nahi rehte.

-Khudi hui qabar or chupi hui khabar door se dikh jati hen.

-Jawani pe charha shabaab or zor se laga peshaab ziyadah dair nahi rukta
thought of the day

kabi yeh mut socho k tmhare girlfrd ne tmhey kitna romantic sms bheja hey.


hamesha socho usey kis ney bheja hey.

SmS KinG
2 sardaron ko 2 bomb milay...




1 sardar: chal police ko de atay hain.




2nd sardar: agar koi bomb rastay main phat gaya to?





1 sardar: jhoot bol deinge k 1 hi mila tha.
U may HaV 10 pEoPle 2 Talk

U may HaV 100 pEoPle 2 Care

U may HaV 1000 pEoPle 2 Love

BuT u HaV OnLy 1 Crazy frnd who always Disturbs U ne time

N Thats me ;->
jis larki pe nzar rakhta hon uski ho jati hai shadi

jis larki pe nzar rakhta hoon us ki ho jati hai shadi


NIGHAH-E-MARD-E-MOMIN SE BADAL JATI HAIN TAQDEERAIN!
Shahid aur Kareena ke breakoff ka asli reason.. Pehli baar exclusively sirf sMsxOne.Com ke logo ke liye..

.
.
.
.
.
Its Amrita Rao.. because Kareena pe FIDA hone se pehle Shahid ne Amrita ke saath ISHQ VISHQ kiyaa aur phir VIVAH kiyaa..:))
Examination Hall Main Students Ka Naara . . .

"Ye Baazi Haq Ki Baazi Hy

Ye Baazi Hum Hiii Jeetai''n Ge

Har Jaib Se Pharra Nikle Ga

Tum Kitne Pharray Pharo Ge . . ."

G . A . MICRO ;->