Signs of a suicide bomber given by Police

Signs of a suicide bomber given by Police
Signs of a suicide bomber given by Police

1) they Look healthy due to packings inside

2)wearing new unwashed clothes

3) new haircut n face shave

4) they do not speak or engage in talk

5) Recite something in their mouth

Keep an eye on your surroundings and when you see someone like mentiond above

Tey tusi v kalma par lena tawada v time agya g .... =P ;)
  

May, 13 2010     376 chars (3 sms)     3277 views       Funny

more Funny SMS Messages

Kasturi ne Robi se payar karna chor dia..




Rishap ne Parena ka dil tor dia..



Daramo ne ye kesa mor lia..
Phir b hum ne Star Plus ko zor dia.... ;->
You don''t love a woman because she is beautiful, she is beautiful because you love her
70 Years Old Man : Dil Chaahta Hay Ke Shadi Kar Loon.

Friend : Kr Lo

Old Man : Kisi Bewa Se Kr Loon?

Friend : Kisi Kunwari Se Hi Kar Lo,Bewa Apne Ap Ho Jaegi
Farooq Sattar''s Wife To Farooq Sattar : Agar Aap Ko Kuch Ho Gaya Tou Mera Kia Ho Ga?

He Replied As Automatically:
"Hum Na Hoon Humare Baad ALTAF ALTAF"
Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
BHIKARI:Saab Rs.6 dedo coffee pina he

MAN:kyu 1coffe to Rs.3 ki he

B:Saab sath me girl frnd b he

M:bhikari hokar b GF banali

B:Nai saab GF ne bhikari banadiya
Ek sheikh doctor k pass gaya or bola
k ghar ja ker mareez check karnay k kitnay pesay logay?
Doctor:300 rs.
Sheikh:chlain doctor sahab.
Ghar puhanchay to docor ne pocha k mareez kahan hai?
Sheikh: mareez koi nahi hai,
Taxi wala 500 mang raha tha
If a black cat crosses you, when u r going somewhere,
wat does it mean????

*?**

**

**

**

?

*

It means that black cat is also going some where
Aap Mujhe Itne Pasand Ho
Jitna...


U||o Ko Raat...


Dentist Ko Daant...



Gadhe Ko Laat...


Ghareeb Ko Gaddi...


Kuttay Ko Haddi


Aur


Aur



Nange Ko Chadii........... ;->


The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)
Larki ko aik larke ne kaha. I love you. Larki ne us ko kiss kiya aur apna mob. No. De diya.
.
.
.
.
.
.
Moral...
.

......SARRO....