Zrore to nai kahdun

Zrore to nai kahdun
Zrore to nai kahdun SMS sy dastan apni<

Ye lo no.03343004071-zaban or bh hoti hy azhr tamna ki
  

May, 25 2010     108 chars (1 sms)     3198 views       Funny

more Funny SMS Messages



Before marriage:
Roses are red, sky is blue,
O my darling! I love you…

After Marriage:
Roses are dead,
I have flu,
don’t come near me,
Paray hatt tuu,
Pathan ko rastay mein ek charagh mila.Utha k saaf kiya to ek Jin nikla or kaha k woh uski 3 khwahishain puri krayga.
Pathan:"Umko esa naswar do jo khatam na ho!"
Ekdum ek naswar ka packet aa gya.
Pathan ne thori si naswar nikali to utni naswar or aa gai.
Jin: "Baqi 2 khwahishain?"
Pathan: "Esa 2 packet or do!" ;->
True meaning of "GIRL":

"G"=GAPSHUP me sabse aage..

"I"=INNOCENT sirf shakal se

"R"=RONE ki automatic machine

"L"=LARAI mei kisi se kam nhi..
wife:Suniye zara aap kitchen se garam masala le kar aaien
Husband:magar yahan to nahi ha
Wife:mujha pata tha apko nahin mila ge is liya main pehle ley aai thi
The secret of a happy married life...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

Oye,

hoye,

Sadqe jaun

shadi hui ni or secret janne ki itni bechaini??
HUSBAND n WIFE were FIGHTING
HUSBAND:tu saali kutti..!!!
WIFE:tu saaala kutta...!!!!
their CHILD who was nearby said: MAIN SAAALA PUPPY....!!!
Ek bari ek bhikhari Santa ko kehta k bhagwaan ke naam pe kuch dede..Santa ne apni cycle bahar nikali aur usko.
.
.
.
.
.
.
Cycle pe "JHOOTHE" dene lagg gaya--..
Ye keh kr Pathan Ne truck Larkioon pe charha Dia FARAZ,


Bachna ae Hasinoo Lo main aa Gaya.... . . , ., , , , , ,
JEO PATHAN
Ek admi ki ammi ke NIC per beva likh diya gaya
woh admi gusse mein apne abba ke saath
Nadra ke office gaya
or pathan manager ko bola isse shahi karke do,

Pathan manager ne pistol nikali
Or uske abba ko mar diya
or bola yeh lo shahi ho gaya


Mera number hai
0321-6307893
aur mera netw0rk hai,

.

.

.

.

.

.

.

.

.

Warid





Kyun k mujhe kutty ne nahi kata
k main zong use kar0n;-)

End of the World in 2012 means














I have wasted my whole life in school :) :)
Every walk of life will contain

ups and downs,

flowers and thorns...

So my sincere advice to you is

.

.

.

"Chapalaan pai rakhna"