''Hawa main betab urr raha tha ghalib

''Hawa main betab urr raha tha ghalib
''Hawa main betab urr raha tha ghalib

Wah!wah

Hawa ma betab urr raha tha ghalib

Ooohhh!

Phir..!

Phir kia Ruk gayi hawa gir gya ghalib
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     3151 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baap: Beta Shadi K Din Susral Walay
Ghari Dein Tu Suit Mang Lena. Scooter Dein Tu Car Mang Lena,
Dokan Dien Tu Ghar

Beta: Dady Larki Dein Tu Oski Maa Mang Lon?
Ek Aadmi Ne Samosey Wale Se Kaha : O Bhai
Tumhare Samose Main Se Larki Ka Baal Nikla Hy !

Samosey Wala : Aby Tou Kia 5 Rs K Samosey Main
Puri Larki Nikle Gi ... ;->

> > Law Of Love < <

"The Rate Of Change
Of Intensity Of Love Of
A Girl Towards Boy
Is Directly Propotional
To The Instantaneous
Bank Balance Of The
Boy
And
Direction Of This
Love Is Same To As
Increment Or
Decrement Of The
Bank Balance..." ;->
1 admi mrty waqt dost se:
yar! tmhary ghr 10 lakh ka daka me ne dalwaya tha
0r 50 lakh ki chori b me ne hi krai thi

Dost:
koi bat ni
tmhy Zehr b me ne dia hy;)
Aik Elephant agar
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha r
Nangey Aadmi ko
dekhay ga to kha
Sochay ga?

Nahi Pata?
Ye hi k..

ye Aadmi iti si soond se paani kesay pita hoga..?
ha ha ha ha ha
Patient to Doc: Aapne nurse bahut achhi rakhi hai, uska haath lagte hi main theek ho gaya.
Doctor: Jaanta hu, thappar ki awaaz mujhe bhi sunai di thi
''CONGRATS" U have been awarded an M.B.A degree
For not Smsing me.
MBA means ''Member of Bhikari Association''
Kindly forward it 2 all M.B.A''s.''
I Told My Dad That I want An Apple or Blackberry ...

He Replied:

.

.

.
Mango Ka Season Hai Beta Aam Khao!
Ek larka cinema mei film dekhne gya..
Sath wali seat pe ek bari bi beth gæin.
Unk pass 7UP ki bottle thi..
Wo film k doraan hr 10 minute pr ek sip leti..
2 hours bad larke ne unki bottle li or ek he saans mei khali kr k bola,
"Aapse khatm nahi ho rhi thi, isliye meine krdi"
Is per Bari bee boli...

"Main to is mei PAAN thook rahi thi" =P ;->
U can control your Breath but not Death,
U can control your Life but not your Wife,
U can control your Emotions but not





















LOOSE MOTION
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....
yeah teri nazar ka kaso0or hain k sharab peena sikha diya.......
yeah ju halka halka suro0or hain .....

tere pyar ne Teri cha ne,.....
teri bheki bheki nighaa ne........mujhe 1 sharabi bana diya....
Sardar 2 friend: Guess how many
coins I have in my pocket?
Friend:If I guess right, u give me 1?
Sardar:Oji, I will give both of them