''Hawa main betab urr raha tha ghalib

''Hawa main betab urr raha tha ghalib
''Hawa main betab urr raha tha ghalib

Wah!wah

Hawa ma betab urr raha tha ghalib

Ooohhh!

Phir..!

Phir kia Ruk gayi hawa gir gya ghalib
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     3162 views       Funny

more Funny SMS Messages

Teacher:
Sach Aur Weham Me Kia Farq Hai?


Student:
Aap Jo Hum Ko Perha Rahe Hain
Wo Sach Hai

Lekin

Hum Parh Rahe Hain Ye Aap Ka Weham Hai . . . ;->
Har sawal say dut ker larna,
Phainkhnay me kami mat karna,
Moqa milay to pichay bhi dekhna,
aur 1 bat yaad rakhna,
aagay walay ka paper apna samajhna.
What did Tarzan think when he saw a dead cheetah??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Yuppie.... New Shorts . . . ;->
What is the Colour of Frequency?

Ans: Purple

How?

Frequency=1/time

means 1/sec

1sec = Ek Pal
1/Pal= Per Pal

Per Pal= PURPLE..!

PHYSICS hila kar rakhdi. :-)
Judge: U r crossing the limits.
Lawyer: Kaun Saala aisa kehta hai?
Judge: How dare you call me saala?
Lawyer: My Lord, I said kaun ‘Sa Law’ kehta hai?
First Week : Frequent outgoing calls ("This is what mobile is invented for")
Second Week : Restricted outgoing calls ("I should not create unnecessary traffic on mobile lines")
Third We ek : Rare outgoing calls ("Mobile should be used in urgent situations only")
Fourth week : Only incoming calls ("I am not going to call her until she calls me")

Ek Pathan:
Jab Hum Chota Hota Tha Tab Hum Ye Darakt Par Char Jata Tha

Dosra Pathan:
Wo Kaisy?

Pathan:
Us Waqat Ye Darakt B Chota Hota Tha. . . ;->
Why do we fall in love?
Experience ki kami.
Why do we break off love?
Patience ki kami.
den y do v want 2 fall in luv again
Dimag ki kami!
jungle me raheta hon
kaato par sutatta hon
jab bhi teri yaad sataati hai
pine tree pakad kar rota hon
Ek Shrabi Bus Men Sawar Hua To Seat Pr Bethay Molvi Ne Kaha:
Tum Jahanum K Rasty Pe Ja Rahy Ho
Sharabi Chillaya:
Roko Roko Men Ghalat Bus Men Baith Gaya ;->
Doc: tum roz subha clinic k bahir khare ho kar aurtoon ko kyon ghoorte ho?
Santa: ji ap ne bahar likha hai: Aurtoon ko dkehne ka samay 9am-11am hai :)


Woman on date with husband''s best friend;

*phone ring*

Woman: Yes? Ok , fine , bye!

Turns to her Lover and laughs: My husband says he is playing golf with U! :-D