''Hawa main betab urr raha tha ghalib

''Hawa main betab urr raha tha ghalib
''Hawa main betab urr raha tha ghalib

Wah!wah

Hawa ma betab urr raha tha ghalib

Ooohhh!

Phir..!

Phir kia Ruk gayi hawa gir gya ghalib
  

May, 24 2010     148 chars (1 sms)     3142 views       Funny

more Funny SMS Messages


Once there was Fight between teeth & tongue;


teeth: manay zra sa dabana hai or tumhari cheekh nikal aani hai



t0ngue:manay th0ri si bakwas karni hai or tum 32 k 32 bahir ho gay:-D
Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->


Wife: What is so interesting in me?

Husband: I dont know the meaning of interesting!!!
Hoshayar
rehna
aaj
raat
ko..
..
..
..
..
..
..
..
..
12
bajy
..
..
..
..
..
..
k
baad
..
..
..
..
..
..
..
..
..
1
..
..
..
..
..
..
..
..
bajy ga!!!!!
Sayanein kehndey nein," pehley Tolo tey fer bolo".



Menu hun tussi dasso banda har wailey trakdeee ley k tey naeen na phir sakda.
''Jab kabhi TooT k bikhro to batana mujh ko
.
.
.
.
.
Main thora bohat welding ka kaam bhi janta hoon.''


A Beggar Came Up
To A Memon And Said :
" I Haven''t Tasted Food
All Week.."

Memon Replied :
"Don''t Worry, It Still Tastes
The Same..." ;->
Bus itna he kaha tha k Barson k Piyasay hain PaPpU,


Balti bher k us zalim ne ROH''AFZA bana diya... =P ;->
1 Krayedar Ne Raat 1:00 Pm Bje Malak Mkan Ka Door Khtkhtaya

Or Kaha K Me 5 Month Ka Kraya Ada Nhi Kr Skta.

Malak Mkan Ne Kaha K Ye Baat To Tum Mujhe

Morning Bhi Bta Skte The.

Krayedar Ne Kaha Mene Socha

K Is Tenshion Me

Akela Hi Kyun Jagta Rahun.
Height Of TexTinG . . .

.
.
.
.
.
.
.
.
.

SendinG BlanK SmS . . . ;->
Boy: I can kiss u, without touching u..
Girl: U can''t!!
Boy: Lagi 20-20 ki?
Girl: OK
(Boy kisses tightly)
Girl: U touched me!!!
Boy: Yeh lo 20 rupees
''GSG PUKAAR.
HUKMARANO
Ye Dolat B Lay Lo
Ye Chen Aur Amn B Lay Lo ye Ezat Aur Rozgar B Lay Lo
ye Sahat Aur Talem B Lalo
Tax+tax
Lay Lo
ye Shuhrat B Lay Lo
bhalay CHEEN Lo Pora PAKISTAN ek chief justice k ilawa koi kuch nahen kahega
MAGAR
lauta do
wo bijli wo oil(Rs40) wo ata,wo chawal, wo roti, wo cheeni, wo pani.
Phir na khna
Cheif Justici
wo ek h, hum b ek, ek h, agar hum sory ho gy ek, to wo sub kuch jo loat lia h hum lota lengy.

Geo Sms Group
ZeeShan 03133070586
www.geogroup.uiwap.com''