Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     2981 views       Funny

more Funny SMS Messages



Ek sardar apni unparh maa se
"Maa mein sunday ko pakistan aa raha hon"
Maa:
wa potar looki jahaz te aande ne
.
.
tu sunday te awain ga.
Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

nahi pata..??

answer) D-Cold

Chan (chain)ki saans - D.cold

chalo ab batao...

Jackie Chan ki bahu ka naamkya hai ?

this is quite simple...

answer) D''Cold again

kyunki saans bhi kabhi bahu thi!!!
Why pakistan is in trouble ? Population: 16 crore
4 crore retired
3 crore in state govt don''t work
2 crore in school
2 crore under 5 year
2 crore unemployed
2 crore house wives
99,99,998 are any time in jail.
The balance is you & me. you are busy in checking SMS.

HOW can i handle pakistan alone?

Do U Know?

How A Normal Person Becomes Abnormal?

How A Person Bears His Insult With Smiling Face?

How A Person Laughs And Weeps With No Reason?

How A Person Is Blackmailed To Study?

How A Person Becomes Old In The Teen Age?


Join...

.


.


.


.



.
"PAKISTAN"

"NAVY" =P ;->
Aik GADHA tha,


Wo Sms Parh Raha Tha,

Usay Pata Tha k Sender ne Usay GADHA Kaha Hai,

Wo Phir b Sms Parh Raha Tha..

Beychara GADHA Jo Tha!
Read Properly
.
.
.


Hakaya Makaya





Rumba Zumba





Timbak Tumbak





Gubba Jubba





Hiba Hu


Jinga Lala Hu...


Congratulation!
U R
Perfect Jungli ;)
Sardar to doctor:
"mein susu subah 6 buje karta hon & poty 7 buje"
Docter:"tu es mein problem kya hai"?
Sardar :"oo jee meri ankh 8 buje khulti hai"
Sachi muhabbat kya hay?

Jb teri mehboba ki naak beh rahi ho
or tu usy chaat ly

or tujhy uska zaiqa rafhan custerd
jesa lgy to samjh lena

mery dost that u r in LOVE...
Kab "TOOT" jaye,
"MOBILE" he to hai!

Kab "BADAL"jaye,
"SIM" he to hai!

Ap mairay " sMs" ki Aadat mat Dalna.


Kab "KHATAM" ho jaye " PACKAGE" he to hai... ;->
BoY At Bus StoP saying 2 Girl:Dil JiGar Nazar kYa Hai Mein To TeraY LIYe Jaan B DeDo:

Girl: Wo To Deni Hi PareGi Q k Mera Bhai "MQM" Ka Unit IncharGe Hai...!
Mareez: ap ki nurse bhot ache hai... us ne hath lagaiya or mai thek ho gaiya..!!!! :)
.
.
Doctor: pata hai "THAPER" ki awaz ander tak aye the...!!! :P
PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


PEENI HAI CIGRATE TO
GOLD FLAKE KI PIO,


NAVYCUT ME KYA RAKHA
HAI,


KARNI HAI SOSO TO ROAD PAR KARO WASHROOM ME KYA RAKHA HAI.-'';>