Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     3002 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 memon mutthi me ropiya lie jaraha tha

Thori der bad mutthi kholi hatheli
pe pasina dekh kr memon bola

Na ro mere rupay me

tujhe hergiz kharch nhi kroga.. ;->

D Feelngs Of D 1 Who Is Vry Close

2 Our Heart,

Coz D Book Wen Held Vry Close

2 Our Eyes Is Very Difficult 2 Read
Masjid k liye chande ki apeal ho rhi thi,
1 admi khara ho k kehta he me bulb lgva donga
Dosra: Me tube lgva donga
Pthan josh me a k kehta he me cable lgva donga!
Raheem: (Baap) Se Abu Mjhe Moter

Cycle Le Kr Dain,

Baap Allah Ne Tangain Kis Lye Di Hain,

Raheem Ek Gaier Lagane

K Lye Or Dosri Break Lagane K Lye....! ;->
Santa was caught for speeding and went before the judge.
The judge: What''ll you take 30 days or Rs 3000.
Santa: I think I''ll take the money.
Ek Bacha Paida Hotay He Nurse Se bola

LIGHT AARAHI HAI?

Nurse: No

Bacha Bola: Oh no

PAKISTAN Me Hua Hun..
Aik Charsi Qabrestan Me Chars Pi Raha Tha
Police Aagai
To Charsi Ny Chars Chopa Diya
Police:Kia Kar Rahy Ho
Charsi: Kuch Nahi Apny Walid K Liye Dua Kar Raha Hon
Police:Ye To Kisi Bachy Ka Qabar Hai,
Charsi: Mera Walid Sahab Bachpan Me Mar Gaya Tha... ;->



A mathmatical question!

36 + 30 + 38 =???


Ans?


104



no yar

once again

36 + 30 + 38 = Bhabi



confused???


Yar apni Sania bhabi. :-)}
Girl: Meri ammi ko tum boht pasand aaye ho....
.
.
.
.
.
Pathan: (Sharmaaty huwe) Kuch bhi ho par hum shadi tumse hi karega,Khala se kaho mujhe bhool jaye.
Door Se Dekha To
''Sher'' Tha



To







To



Pas Jane Ka To Saval Hi Nahi Uthta !
"Think of the Day"

Agar aik Army Person:Minister, President, Vice Chancler, Governor etc ban sakta hay to phir

Aik Civlian, Core Comandr, General or Chief A.Staff kyoun nahi ban sakta...
Man To A Lady In A Crowded Bazar:

"L''ve Lost My Wife.Will U Plz Talk
To Me For A Few Minutes"

Lady:Y?

Man:"Whenever L Talk To Ladies
She Appears From Somewhere"
1 man shadi se pehle superman,
shadi ke baad gentleman,
10 saal baad watchman,
20 saal baad apne hi jaal me fasa spiderman.