Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     2990 views       Funny

more Funny SMS Messages




PATHAN naqli note lekar shop pr surf lene gaya,

SHOP KEEPER: is mein quaid-e-Azam ki topi nahi hai

PATHAN:topi meili pari hai usi k liye to surf lene aya hon.


The Difference B/W Friend N Best Friend..

Friend Says: Hey Plz Drive Safely N Slowly..

B.Friend Says: Abay Bhaga Yr Us Agay Wali
Car Me Full Bachiyan Hain ;->


How Altaf hUssain''s Political Can Be Destroyed?
?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?

?
Don''t pIck uP The Phone.
Aoouchhh movement;)
When i tried to hug the most sweet person on earth...
And my nose hit the mirror
Aoouuchhh;)
Aik Orat Kisi Molvi Nu Time de k na aai,molvi intizar krda rya,intzar krn to baad Masjid wich gia tay speaker nu on kr k kainda."Hazraat.! Changi nai keti"
hajam kerte kerte
hajam kerte kerte
-
-
-
-
-





-
-

-


-




hajam kerte kerte
arey haan bhai hajam kerte kerte

-


-





-

hajam ker gae



---
----











--







--
dusre din dekha tho kuch jyada hi wajan kam ker gae..........;->
A man to Sardar : Aao ji chess khelein.


Sardar : Tu chal main sports shoes pehen ke aata hun!!
When u feel depressed, confused or hurt.
Don’t worry stand in front of a mirror,
u will find the best one to solve your problem.
TRUST YOURSELF.
Do u belive in BHOOT? agar ha to neche na karna
neche bhoot ha
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

ye bhot ha koi tumhari phophi ka putar nahi jo nazar ayega
Bolna tusi V nahi Bulana Aisi V Nai
Hasana tusi V nai Hasna Asi V nai
Ana tusi V nai Bulana Asi V nai
Sms Karna tusi V nbahi Tay chhadna asi V nai

When I Go Wrong I Need
Ur Hand 2 Correct

When Emotionz Burst I
Need Ur Hand 2 Catch

When I Win I need Ur
Hands 2 Clap

In Short

Ye Haath Mujhy De De
Thakur ... ;->

Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->