Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     3001 views       Funny

more Funny SMS Messages

B4 u speak.
(listen)

B4 u pray..
(forgive)

B4 u quit..
(try)

B4 U hate..
(love)













B4 u die.
(Apni Property Mere Naam Kar dena)
Shaadi Wale Din Juta Chhupane Ki Rasam Q Hoti Hai



Dulhe Ko Akhri Chance Diya Jata He Ki

Ab B Waqt He

Nange Paao Bhag Jao.
''yeh sher aur shayari kya karte ho,
Sachmuch inme dam nahi,
Hamse bhi kuch puchlo,
Ham bhi kisise kam nahi...''
WO BI KIA DIN HOA KARTAY THAY


JB

LOG HUMAY


KISSSSSSSSSSS


KIA KAR TAY THAY MAGAR KISMAT KHARAB THI US WAQT HUM SIRF DO SAAL KY HOA KARTY THAY
A
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
sihT
egasseM..
Cofused?
Read each word from right side.


Saas Bahu Se:Aaj Se Tum Muje MAA Or Saaur Ko PAPA Kehna
Bahu:Samajh Gai
Sham Ko uska Pati Ghar Aya 2 Boli:
Maa! Bhaiyya Ghar Aa gaye hai..
Jis jis bhai nay apna fitrana daina ho wo
in companies sa rabta karain.

Zong: "Sb hamain he do"
Ufone: "Tm b tou do"
Mobilink: "Fitrany per no samjhota"
Telenor: "fitarana hai dhun sub ki"

You know yeh bechari yateem companies fitrana,balance check karny per
12 paisay ke soorat ma lay rahin hain.

So roz balance check karo aur in
yateem, maskeen companies ko fitrana do.

From... PappU ;->
Aaj
achanak
hath
pe
ek ansu
gira
main ne
us
se
poocha
ay
aansu
tum
kyun
bahir
aaye
ho?



Aansu bola:


"Abey apne kam se kam rakh"... ;->
Larka Larki Went On A Date,
Baap Ki Cal Aayi,

Baap: Kaha Ho?

Beta: Practical Kar Raha Hu

Baap: Dehan Se Practical Krna Kahin Exam Se Phle Result Na A Jae ;->
Dr: Yeh Urine Sample Nahi, Apple Juice Hai

Khan''s Wife: Ek Phone Ker Loon?

Dr: Y?

Wife: Khan Shab Ko Batana Hai K

Urine Bottle Un K Tiffin Me Chali Gae Hai!
..!!Height Of Common Sense..!!

Teacher:
Jab Bijli Chamkti Hai To
Hum Ko Roshni Pehley Or
Awaz Baad Mein Q Aati Hai?

Pathan:
Q K Hmari Ankhein Agey Hain
Or Kaan Peechey..=P:-D
DuRiNg kErFuE A MaN WaS SlEePiNg iN FrOnT Of hIs hOuSe. A PoLiCe mAn sAw hIm aN ToLd hIm tO CuM PoLiCe sTaTiOn wD HiM.He rEqUeTeD HiM To aLlOw hIm tO PuT BaCk hIs bEd iN HiS HoUsE.ThE PoLiCeMaN AgReEd.tHe mAn wEnT InTo tHe hOuSe aN LoCkEd tHe dOoR.ThE PoLiCeMaN ShOuTeD"CoMe oUtSiDe".
hE RePlIeD:"y cOuLd i cOmE OuTsIdE, aS It iS KeRfUe oUtSiDe" :d