Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     2982 views       Funny

more Funny SMS Messages

roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani




chota tha tabhi dekhne nahi mili koi mil gaya...




ab dekhta hu mein reshma ki jawani...;->
Jab koi Baat Bigar Jaye
.
.
.
Jab koi Mushkil Par Jaye
.
.
.
Tou

.
.
.
Tou



"?????
(",)
<))>
JL

ToU MaIn Kia Karun

:Khud BhugTo".. ;->
Dear jana
Smile Never
Speak Ever
Gum Sum Never
Share Ever
Hide Never
Care Ever
Left Never
Think me ever
Forget me Never
Wife : I will die.
Husband : I will also die.
Wife : why do u want to die?
Husband : because main itni khushi bardasht nahi kar sakta.
I love u bolo







mjy nai

apny jevan sthi ko

(\./)
/.".)"^----;";_
\,,/"( , , ) \
//\\ //\\

ab thankx kr k shrminda na karna..
Shaadi ke pehle - Chandramukhi...

Shaadi ke baad - Jwaalamukhi.
Kesy hain?
Halaat
Waqiat
Mashiyat
Urdu
English
Or
Islamiyat
Aap k shehar k wo
Rastay
Galyan
Sarkain
Or
Muhallaat
Azeez Rishtedar
Parosi
Puphiyan
Mamun
Chachy
Chotay
Baray
Jawan
Borhay
Bhai
Dost
Yar
Ghamkhuwar
Rafiq
Raqeeb
Or
Wo
Gharib
Bhokay
Or
Khan
Wo Tbligh walay
skool k Asatza
Masjid k Molvi Sahiban
Or Un k shagird
Shareef
Bdmash
or
Shetan
Sb theek hen na?
Or koi reh tu nhi gaya?
Sab ko mera Salam dijiye ga.



Or han!
Aap kesay ho?
OR sb ghr waly? ;->


Attention Plz

Dere''s a dangerous
virus being passed
around electronicaly,
oraly & by hand.
Diz virus is called

" Weary-Overload-
Recreational-Killer
(WORK) "

If U receive WORK frm
any of Ur Teachers,
Colleagues, Boss Or
Any1 Else via any
means
DON''T TOUCH IT
Diz virus will wipe out
Ur pvt life cmpletely ;->
Q: What Difference Between Luv Marriage and arranged Marriage?
Ans: 1st One is sucide and 2nd one is a well planned murder

Wife 2 Husband: Tumhen Pyar Karna Nahi Aata.


Husband: To Kya Ye 5 Bache Gamley se Nikle hain? :-p
Dil CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paaoge


Wah Wah


DIL CHEER K Dikhaon To Dard Dhund
Na Paoge

Q Ki
Dard To Mere SIR Me He..
Sardar Apni Girl friend Ko I Love You Kehta hai or gir jata ha
I love you kehta ha orr phir girr jata ha. Girl :yeh Kia kar rahe ho ?
Sardar: Oye I''m falling in Love :) Haha