Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     2984 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Gam woh cheez hai
Jis se kagaz chipkaye jaate hain.''


American: In our country ,
marriage even takes place with email.

Santa: In India, it is only with a female
GIRL: If U will try 2 kiss me,main shor macha dongi.
boy: lekin yahan tu dur tuk koi nahi ha
grl:i know but formatlity bhi tu pori karni ha
Agar Larki Ko Ulti Aaye,
To Us K Parents Poochte hain...

Kaun Tha Wo Kameena!

Agar Larkey Ko Ulti Aaye to us K Parents Kehtey hain....

Kameenay Kya Nasha Kar k Aaya hai !


MORAL !!!
.
.
.
.
ULTI Larki Ko Aaye..
Ya...
Larkey Ko...

KAMEENA Hamesha Larka hi hota hai...

GEO KAMEEENO...
I travel on bike because i dont have the thing causing motion due to circular motion of rubber shafted along the rod able to track direction over the movement of pistons due to the action of carbon n hydrogen producing flames in a chamber end resulting in the irreversable reaction of energy and gas and causing the friction of rubber along the concrete pebbles.

Aasan Lafzo Mein..
I Don''t Have A
Car... =P ;->
Teacher To Pathan :

"Agar-Batti" Ka Jumla Banao ...

Pathan:

Agar Batti Chali Jaye Tou Andhera Ho Jata Hy ... ;->
1 Gadha Ro Ro Kr Girgira K Iltija Kr Rha Tha
Ya KHUDA Mjhy Perhny Ki Tofeq De
Wo Lmhy Qboliat K Thay Uski Dua Kbol Hui
Ab
Mashaallah
Wo Ye Msg Parh Chuka Hy :P
Wife:Lagta hai Hamari Beti ki kisi Ladke k Saath Setting Ho Gayi h
Husband:Wo kaise?
Wife:Kafi Dino se ReCharge k Paise Nahi Mang Rahi Hai.
Class Mai Larkon Ki Shararat Sai Tang
Aa Ker Ustaad Ne Inhain Seedha Lait Ker
Cycle Ki Tarah Taangein Chalanay Kai Liye Kaha..
Aik Larka Thori Dair Chalanay Kai Baad Ruk Gaya
Ustaad Ne Daanta Tu Us Nai Kaha..



"Sir Mairy Chain Utar Gayi Hai:-(
Ya Allah
Ya Rehman
Ya Raheem

Daro mat Kisi ko 4wd nai kerna Khud hi parrh lo...

Sawab mile ga Paaapi Insaan.. :-)
Main uskay liye kitni muhabbat se Prince biscuit lekar gaya FARAZ,




Wo haram zadi boli ''pyar mohabat se b oopar,
Peak Freans Sooper''
Peak Freans sooper''
Cho0se one number;

10

20

30

40

50

60

70

80

90

100

Then
i will tell you
Nothing
Tumhain to CHASKA he par gaya hai k kuch intresting reply hoga ... ;