Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     2995 views       Funny

more Funny SMS Messages

PathAn KA Interview Ho RAhA ThA: BatAo " N W F P" Ka KyA MatLAb Hai??


PathAn BoLA

.



NO WOMEN FOR PATHAN . . .
Principal: Y R U LATE?

Ur Classmates Came

2gether On Time.

Student: Sir,

Sheeps Always

Come Together.

But Lion Always Comes ALONE
UnKi Gali Say Mera Janaza
nikla

Wo Na Nikla Jis K Liye
Janaza

UsKa Ghar Aya To Meray Dost CT Bajanay Lagay


Rakh K Mera
Janaza Kaminy UsKo
Patanay Lagay..;->


1 memon subha so ko utha to
dekha ke uski biwi mar gaye hay.

Wo foran kitchen me gaya or
apni beti ko galay laga kar rony laga or
bola,“1 banday ka nashta kam banana”
Boy: Challte Chalte Yunhi Ruk Jata Hoon Main
Bethe Bethe Yunhi Kho Jata Hoon Main
Kya Ye Hi Pyaar Hy . . .???










Girl: Nahi Ye Kamzori Hy
Subha Shaam Glucose Piya Karo . . . ;->
*KUCH LOG*

Haseen Yaadon Ki Tarah Hote Hen,

Jinhen Yaad Kar K DiL KUSH Ho Jata He,

Or

"JiN" Ko Bhulana Na Mumkin He

"TUM Unhi Me Se Aik




"JiN" Ho... :P
Smndr me pani
Pani me fish
wah!
Wah!
Wah!
Ja tujhe bye-bye
TERI GRL FRD KO KISS!ab b kaho
WAH
WAH
WAH!!!
2011 is coming

Wish u a very
Happy new year
Valentine’s day
Basant
23rd march
14 august
Eid ul fitr
Eid ul azha
Friendship day
Mother, father
Dadi, dada
Nana, nani
Children’s day
Happy b’day
365 good mornings
After noons, evenings’
& nights

Roz roz ka drama nahi
Hota mujh se
Ab pura saal mat kehna
SMS nahi kia
Andhy ki biwi ko behra bhaga kr le gaya, gonge ne dekh lia, ab batao k gonga andhy ko kesy bataye ga k us ki biwi ko behra bhaga kr le gya hai.
what is the diff. b/w egyptians mummies and pakisatnimummies?
Children are afarid of egyptians mummies and fathers are afraid of
pakistani mummies
Is dil mein yaadon ke mele hain, tum bin bahut akele hain, sab kuch chodke tume SMS kar rele hain, dekho hum kitne wele hain.
?<"""?>
?<__?>
Fresh Orange Juice Ka dibba
Bheja Hai
JUST 4 U
Khali Hai..
Paon Maar Kar
“Patakha” Baja Lena