Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Partition was Due in 1930 but Huee 1947
Partition was Due in 1930 but Huee 1947

Main Reason :

..
..
..
..

Yeh Decide Kar Rahe Thay k SIKH kon le ga Aur PATHAN Kon Le GA !!!
  

May, 20 2010     145 chars (1 sms)     3004 views       Funny

more Funny SMS Messages

1 Khusra Vote Mangte Hue

"Hamen Vote Do,

Mai Yakeen Dilata Hn Agar Mein Kamyab Hogya To Phr Kisi K Haan Bhi Kaka Paida Hoa To

"Govt."

Us K Ghar Muft Nachay Gi.



1 pathan angoor bech raha tha
mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.

2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.

Dosti Kro College wali se
Dosti kro college wali se, Ishq larao office wali se, Flirt kro pros wali se, Pyar kro dilwali se, ankh larao sali se, aur maar khao ger wali se.


Memon Apne Bache
Ko mar Rha Tha
Us k Dost Ne Pocha-Q
Mar Rahe ho
Memon Ye Toilet Jana
Chahta H
Dost-Tou Kia Hua, Jne
Do
Memon-Nhi, Isy Phr
Bhool :age Gi ;->
What makes men chase women they have no intention of marrying?
.
.
.
.
.The same urge that makes dogs chase cars they have no intention of driving.


Husband wanted to call the hospital
to ask about his pregnant wife,
but accidently called the cricket stadium.

He asks, “How’s the situation?”

He was shocked & nearly died on hearing the reply.

They said, “It’s fine. 3 are out,
hope to get another 7 out by lunch,
last one was a duck!”..:-P
mera number change ho ghaya hai.........




Bilkul bewaqoof ho tum, mobile naam show b ho raha hai aur tum maan ghaye,

kee banney gha tera
''Gazab Ka Nakhra Ajeeb Style Hai.
MSG nai Karty Or Khety Ho Mery Pas Mobile Hai.
Be-Sharmi Ke Had Tu Dekho
Ye Parh K Bhi Aap K Cheray Pe Smile Hai.''
Aik Aurt Dresing K Liye Dr K Pas Jati Hai,

DR ! Dresing Karte Huay Pochta Hai,

Ap Ko Kis Cheez Ne Kata Hai?

Na To Ye Kutte K Kate Ka Nishan Hai Or Na Hi Kisi Dosre Janwar Ka,

Aurat !

Ye Aurat K Katey Ka Nishan Hai

Jis Ne Mujhe Apne

Shuhar K Sath Dekh Lia Tha.1
Whts The Difference
Between Doctors & Lawyers ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.


The Only Difference
B/w Them


Lawyer Only Robs U
Where As
Doctor Robs U n Kill U
As Well ... ;->
''Yeh Jo
Hath Me
4 inch ka dabba Pakda Hai Na



Yeh Sirf Msg
Receive Karne K
Liye Nahi Hai





Iss Se Msg
Send Bhi Hote Hai,



Try krke dekho
Its possible''
Son: Daadi Ap Kya Tv Per Aati Hein?

Daadi: Ni Beta

Son:To Phir Ami Kyn Keh Rahi Thi K Tmhari Daadi Anay Wali Ha Ab Roz Darama Hoga:-)