somebody up there lo

somebody up there lo
Somebody up there Loves you
Somebody down here cares for you
Happy Birthday!!!
  

May, 03 2010     84 chars (1 sms)     3031 views       Funny

more Funny SMS Messages



1 Pathan Cycle Sath Le Kar Bhaga
Ja Raha Tha

Raste Men Kisi Ne Kaha K
Khaan Sahib Chai To Peete Jao.

Khaan: Agr Itna Time Hota
To Cycle Pe Na Baith Jata.
Aina Dekh Kar Begana ho Gaya

Khud apne Husn Ka Deewana Ho gaya

Muqabla-e-Husn main hisa liya Apne bhi

aurron ko tu Cup mila apko Jurmana Ho Gaya
''jatay howay kuch aasa kar kar k jaoo kam k har gali sai awaaz aa ABBA JAN;ABBA JAN ;ABBA JAN''


Please Spread It Into Your Friendz Community Tht. . . . .
A 17 Years Old Boy Need
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Balance. . . . .
His Number Is
"0321-6307893"
Please Send Him Balance.
Dnt Ignore It.
And Dnt Change The Number.=P;->
Teacher 2 chiLd!

Tum bohat badtamez ho gaye ho batao kya saza dun tumhen??



Child:
Wo larki jo 2nd last seat pe bathi hai us K Sath bahir nikal dain;-)
What Do You Call A Crow Which Is Very Rich??
















Crow-Pati (Crore Pati)


Hmari Life Bhi Cirket Ground Hai Or Hum Playerz.
Jo 1st Time Larki K Saath Pakra Jaye
"Knock Out"
Hota Hai,
Jo G.F Ko Milnay Ja Raha Ho Rastay Me Accident Hojaye,
"RUN OUT"
Jo G.F Ki Deewar Phlangtay Huay Pakra Jaye,
"CATCH OUT"
G.F K Bhai Mar Mar Kr Tangain Tor Dain
"LBW Out"
Ap Ka Dost Ap Ko Larki Ban Kr Bewaqoof Bnaye,
"Stamp Out"
Or Kuch Pedaishi "CLEAN BOLD"
Hotay Hain.
Ye Log Sirf Taalian Bja Kr Guzara Krtay Hain.
Karate is a form of martial arts

In whch ppl who hve had years & years of training can,
Using only their hands & feet,

Make some of d worst movies in d history of d world ...
Larki wale: aap ka beta kya karta hai?



Ans. larke ki amma ne kaha,



Mera beta 3.62 rupe mei 500 sms karta hai ROZANA... =P ;->
7 saal pehle mobile cal 5
Rs ki thi or roti 2Rs ki..



or...



Aaj roti 5 Rs ki or call 2
Rs ki...



Kon Kehta hai mehngaie
hui hai..




GEO MUSHARAF.......;->
The most rommantic country of the world..?



guess!




O yes! pakistan u know y?




har raat candle light dinner... =P ;->
(thanks to kesc)


Man to barber: cut my hair short.
Barber: how short u would like to?
?
?
?
?
?
man: So short that my wife cannot pull them...
[:D]