somebody up there lo

somebody up there lo
Somebody up there Loves you
Somebody down here cares for you
Happy Birthday!!!
  

May, 03 2010     84 chars (1 sms)     3034 views       Funny

more Funny SMS Messages

Girlfrnd-Agr main tumse juda ho jao''n tou tmhe''N kc taklif hogi?

Pathan:wesi taklef hogi jc naak ka choha naak mei sookh jaye usko nikalta waqt hoti hy =P ;)
Meri Maut Ke Baad Kasam Hai Tumhe


Meri Kabr Pe Mat Aana.

Kyo Ki.


Kyo Ki.


Maine Suna Hai Tum


Agarbattiyan Churate Ho..


A sardar had a child after 3 month of marriage.
He asked his wife ye 3 month k bad bacha kaise howa?

Wife replied:tumhari shadi ko kitna arsa hua?
sardar:3 months.

Wife: or meri shadi ko ?
Sardar: 3 months

Wife: or bacha kitne month k baad?
Sardar:3 month.

Wife: total kitne hue?
Sardar: oye 9 months & start dancing
Balle Balle;->
''Q: Why do most women spend much time on improving their LOOKS and not their MINDS??

Ans: Because they know that men are STUPID, but not BLIND...!!! :p''
"Doctor, doctor, will I be able to play the violin after the operation?"

"Yes, of course..."

"Great! I never could before!"
Tharki bacho k leye elan e aam
kiya jata hai k
zong ki new add per yakeen mat karen
jis me bachiya apna number batati hain.
wo sb numbr ksi k istamal me nae ;-)
1Conductor Ki Shadi Ho Rai Thi,
Jab Uski Dulhan Phero K Waqt Uske Pas

Akar Baiti To Wo Bola

Thoda Pas Ho K Baith,

1Sawari Aur Bait Skti He.
Mere doston ki pehchan itni mushkil nahi hai
Fraz…

Wo sb se aagy hotay hain jahan chawal taqseem hotay hain.
(.”)/’
<¡:¡ oy ik plate
_/ /_ edhr v.


Businessman explaining the reason for having 2 wives

“Monopoly is always damaging

&

Competition improves service”.

Source of Vitamin
"Cricket balls are a rich source of Vitamin A, B, C, D & E.

I chew them regularly to stay fit"

-Shahid Afridi
800 Kamro ka mahal ho

aur motiyon se saja darbar.

Income ho arbo me aur

200 mercedes car.

Sab sapne me hi mil sakta hai,

Isliye jagna hai bekar,

Soja mere yaar.
''Height Of Kanjusi . . .











Searching For second Hand Tata Nano Car. . .












That too with gas kit...!!!''