Andhe K Haath Me "Torch"

Andhe K Haath Me "Torch"
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     2894 views       Funny

more Funny SMS Messages

A chinti saw a box of gur & felt excited.
She went to taste it.Suddenly she saw a chinta
& left the gur & went to him.Y?
Kyunki...Gur Nalon Ishq Mitha!
Jo Mujhe Abhi Msg Na Bheje
Wo . . . ? ? ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Wo Thori Der Baad Bhej Sakta Hai
Koi Tension Nahi Hai . . . ;->
Woh LOVE LOVE likhti rahi...
Men leave leave perhta raha...


Woh KISS KISS likhti rahi...
Me kaash kaash kaash perhta raha...


Woh SHAADI kar ke chali gai...
Me LANGUAGE course karta raha...
Beta bola "papa papa mujhe bandar dekhna hai".
Papa bole, "Nahi bete, abhi nahi".
"Papa kyon ?" ..........
"Bete abhi bandar SMS padh raha hai"
Are U Emotionally Dumbed ?





Creatively Challenged ?






Artistically Void ?





Socially Hopeless ???




And



Financially Desprate ....????







Congrates You Are A





PAKISTANI .... ;->
Maine tujhe dekha


Dekhta raha,
.

.

.

Dekhta hi gaya…

?

?


?


?

Phir mujhe chashma lag gaya... :>
2 BANIA SIT IN A COFEE HOUSE.
1ST- JALDI PI, COFEE THANDI HO JAEGI.
2ND- TO KYA?
1ST- BEWAKUF, MENU CARD PADH
HOT COFEE RS.20 & COLD RS.40...
Sardar ko DRIP Lagi
Thi
Jb DRIP Khtm Hony
Lagi Tou Us Ny Apne
Bhai Sy Kaha
"Jao Sister Ko Bula
Lao"
Wo 3 Din Baad
Punjab Se Apni BEHEN
Ko Le Aaya ... ;->
K.M. SHAHID Kaun Hai?



















I Swear I Dont Know Who Is K.M. SHAHID.....;-D
Oye Uthho!!!

Yeh Koi Soney Ka Waqt hai?

Haan?

Jab dekho Sota rehti ho


Sari Umar so So ke bitani hai kiya ?

Ab Mujhe reply mat karna...


I am Sleeping.......:)
HEER:

“Aisa Khat Likh Way Sajna,
Meri Umer Beet Jaye Parhde Parhde..”


RANJHA:

?•.•e¤ö^%i*@£¥*%+•.•^
#=?*@¤i?•.•+=ö?%@£*¥#
!•.•#%e@¤?#!@?+*%+=*^
*=ö£=¥*%#?+@!¤+*=•.•?

Lay Hun Parhdi Reh...!!
Love in France IS A COMEDY

In England A TRAGEDY

In Italy A WONDER!

In Germany A DRAMA

But

In PAK LOve is a


"National Game"


HUM BOLAIN MOHABBAT KI ZABAN