Andhe K Haath Me "Torch"

Andhe K Haath Me "Torch"
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     2888 views       Funny

more Funny SMS Messages

*Some funny truth*
* shadi se pehle har aurat apne chehre se aadmi ka bheja kharab karti hai or shadi ke baad apni cooking se aadmi ka hazma.
*aurat apne future ki chinta jab tak karti hai jab tak ki shadi suda nahi hai,jabki aadmi apne future ki chinta shadi ke baad hi karta hai.
*aurat ko mard ke pichhe kabhi nahi bhagna chahiye,
kya pinjra bhi kabhi chuhe ke pichhe bhagta hai.
*hitlar ka kahna tha ki impossible kuch bhi nahi,
par mai kahta hu ki agar apme dum hai to ek hath me do tarbuj pakad ke dikhayiye.
*aurat ko kabu me rakhne ka ek hi tarika hai,
magar afsos ki wo tarika kisi mard ko nahi maloom.
*ramu ki biwi ko machchar aankh band kar ke katate hai kyuki wo bahut hi badsurat hai.
Taj Mehal Kya Cheez Hai Main To Us Se Bada Mahal Banaon Ga,

Aree Mumtaz To Marke Dafan Hui Thi,

Main Tujhay Zinda Hi Dafnao Ga.
Agar train kee patree par aag lag jaye to tum kya karo ghey?




Budhu agar aag lagti to kya sirf patree ko lagnee theee!
Message Abhi Baqi Hai Mere Dost..
Boy; I love you
tum dunya ki sab sy khobsort larki ho

Girl;acha par tumhary pechy mujh sy bhe khobsort larki khari hy
Boy; mor k pechy dekhta hy par wahan koi ni hota
Girl;agr tum sach mein mujh sy payar karty to tm kabhi pechy na dekhty i hate you
Moral
Moral woral kuch ni bs bachi zara taiz nikli
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
Par msg abhi baqi hy mery 2st
Boy;chalo jese tumhari marzi,magar ab ye diamond ring mai kisko dunga
Girl;lo!! ab mai apne janu se mazak bhi ni kar sakti.
Husband Wife Main Larai Ho Gayi

Husband Ghar Se Chala Gya
Raat Ko Phone Pr Biwi Se Poocha : Khaane Main Kia Hai ?
Wife : ZEHER
Husband : Oki Tum Kha K So Jana Main Deer Se Aaonga ;->
ek jungle mein chuhay se sab dartey the,

agar sher us k samnay aa jata to dar kar bhaag jaata,

haathi bhi kahin chup jata,

aas paas k log yeh dekh kar preshaan huay or kaha aakhir kia maajra hai,

pata chala chuha MQM mein tha
''Why''d the couple stop after 3 children? Cos they heard every fourth child born is chinese.''
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
A
Anchiii...Xcuse me plz! S0rry 2 disturb u.
A Software Enginner Was Smoking

A Lady Standing Near By To Him :
"Can''t You See The Warning, SMOKING Is Injurious To Health"

He Replied:
"We Are Bothered Only About Errors , Not Warnings . . ." ;->
1 Job Offer Hai,


Sallery Rs 20000.


Kerni Hai Tu Reply Karo!


Zyada Mehnat Ka Kaam Nahi Hai,


Bus Samander Me Wiper Lagana Hai.
Latest News On GeO. . .


"Mushta''el Afraad Ne Karachi Main . . .









Samandar Main Aag Laga Di "



GeO Ab Lambi Lambi Chorh Kr GeO . . . ;->
After engagement : Superman
After Marriage :
Gentleman
After 10 years : Watchman
After 20 years : Doberman