Andhe K Haath Me "Torch"

Andhe K Haath Me "Torch"
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     2902 views       Funny

more Funny SMS Messages

Application 4 Leave

O My Master
When I Come
Goday Goday Water
Rain Chum Chum
Leg My Phisli
Diga Me Dharam
Thallay My Bag
And Utay I M
Is Ly Today
i Cannot Cum.
"Jab Tak Zinda Hun Msg Krta Rahun Ga

Or

Jis Din Na Karun To Samjh Lena K

.

.



( '.' )/"
<) (
_/ \_
Agly Din Karunga.
"Zalimo"
Kabi to Acha Socho.?haha.
Pathan joined army and was given a gun ...
Pathan Sir Iski Naali Apni Taraf Rakhon Ya Dushman Ki Taraf ...

Major Say ...Abey Kisi bHi Taraf Rakh ...Faida Pakistan Ka Hi Hoga
1 hai Billu 1 hai Gullu 1 hai Ullu Billu six class main parh raha hai, Gullu seven class main parh raha hai, ore ore Ullu sms parh raha hai hehehehe......
Pathan Pilot Kamyabi K Baad Apna Jahaaz Land Kernay Pe Bohat Khush Hua..

Nichay Utarnay Pe Staff Ne Usay Hatho Hath Lia Or Airman Uski Wardi Utarnay Me Help Karnay Lagay..

Pathan (Fakhar Se):
Aaj Main Ne India K 4 Jahaaz, 2 Helicopter Or 1 Aabdoz Ko Mara Hai..

Airman:
Wo Sub To Theek Hai Lekin Sir G Ap Ne 1 Ghalti Ker Di Hai..

Pathan:
Kon C Ghalti?

Airman:
Bas Ap Isi Khushi Me India He Land Kar Gaye Hain..=P:-D
Wen a black cat falls down from 60 feet
wat wil de white cat say











Don''t think like a philosphr
cat will only say


MEeeaAOOon;-)
DARD NAK KAHANI.

aik larka tha, wo aik larki ko chahta tha. magr wo lrki nhi janti thi.

Aik din larke ny himat ki aur usy kaha k tm mujhe achi lagti ho.

Lrki ko shadid ghusa aya aur us ny...
.
.

.
.
Lrke ki nak pe muka mar dia.
Lrke ki nak ma shadid dard hoa
aur

Is tara bni ya
''DARD'' ''NAK'' kahani ;->

Baap: Afsos ke tm emtehan mein fail hogae..


beta: kia karta sab sawal sood pr the or sood haram hay ;->
Dear Custumor U Have Now Subscribe ''''Kanjusi Package''''
U Can Enjoy Saving Ur Sms’s
Ur Subscrition Title''''Kanjus'''' Is Valid Untill
Allah Give Taufeeq To Send Sms . . . ;->
Sardar said to doctor:Pore jism main
kahin bhi ungli lagao to bohat dard hota hai,
Doctor suggested full body Xray
when he checked, Xray found fracture in “Ungli”
LXS 2154

LZM 5421

LWA 5421

LEA 8745

Aray itna Gor se kiya pahr rahe ho ?
Kal Subha 10 baje se pehle iin cars
par kapra mar dena Ok ??

Dosti Kro College wali se
Dosti kro college wali se, Ishq larao office wali se, Flirt kro pros wali se, Pyar kro dilwali se, ankh larao sali se, aur maar khao ger wali se.