Andhe K Haath Me "Torch"

Andhe K Haath Me "Torch"
Andhe K Haath Me "Torch"

Behre k Haath Me "Radio"

Goonge K Haath Main "Mike"

Aur Aap K Haath Main Mobile

Wah Kia Zamana Aa Gaya Hai .....
  

May, 20 2010     150 chars (1 sms)     2898 views       Funny

more Funny SMS Messages

True Love is like a pillow.
U could HUG it when Ur in trouble.
U could CRY on it when Ur in pain.
U could EMBRACE it when Ur happy.
Want True Love?
Spend Rs.50 buy a Pillow.

Apna mobile uthao, hamara dil apko kuch batana chahta hai..








































Choro mobile wapas rakh do
erada change ho gya
Phir kabhi...
A boy 2 pathan:
mai agar chahon to tamam pathano
ko janat se nikal kar jahanum main la sakta hoon.

Pathan:kaise?
Boy:main jahanum mai naswar
ka dukan kholon ga
Jb meri koi call na aye,




jb koi sms na aye,




jb koi missed call b na aye,




To.....!




smaj lena k.



"APP K DOST"
Ko 100 wALE CArd ki zAr0rt hy ;->
film actress meera yesterday screamed
in an interview
"agar mein jhoot boloon to mera baap marr jaaye".
The city district government of lahore
has reported that 26 men from
various parts of lahore simultaneously
suffered a heart attack last night.

Plz,,,
HELP My Frnd....
Gul Khan
Gul khan boht pareshan hai...

Kya koi usay bta sakta he k ramzan ki jhandia kaha milti han ?
Tab tak pyar se pyar na karu, Jab tak pyar ap se pyar na kare
or pyar ap se pyar kare tu pyar ko itna karu k pyar kisi se pyar na kare
Arz Kia Hai . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

Wah Wah . . .

Tumhare Bap Ne Parh Liya Mera LOVE LETTER

PHILIPS LET''S MAKE THINGS BETTER . . . ;->
Aaj mere paas


Mobile Hai


Number Hai


Charger Hai


Battery hai


Balance hai


Tumhare pas kya hai?

Hai koi msg?


hai
To bhejo
Agar nhi To mobile fek do!

I Feel u Every Day









I Miss U Every Day









I Enjoy U Every Day









I Love U Every Day









Because










“Every Day”
Is The Best Milk For Tea . . . ;->
sardar g: O teri to mithaai ki dukaan hy,, tera dil nahi karta mithaai khhany ko !!!!
2nd sardar: yar dil to bra krta hy mgr abba g ne mnaa kia hy.....
iss liye choos choos k rakh deta hoon...
Assalam T Alaikum!

Do U Want 2 Listen The Latest News?















Tu Radio Sun Chawala