pathan ka shair

pathan ka shair
Pathan ka shair:
Na Botal main,Na jaar main.
Na hotel main na Bar main.
Na bike peh, Na car main...
Na Ishq mein, Na pyar mein.

Jo maza hy "NISWAR" mein.
  

Nov, 14 2013     155 chars (1 sms)     3367 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tusi door gae intzar kita.
tusi kol ae pyar kita.
tusi rus gae razi kita.
tusi yad ae miss kita.
ik gal daso.
sub kuj me kita .
tusi ka kita.
Baray he afsos ki baat hy
Pora din guzar gaya mgr
Jitna afsos mjhy Aj hua hy
Main bs bata nhi skta
Aapny MUJHY WISH TK NHI KIA!
AAJ


"SMART"people day tha:-(
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Agr Obama Sadr-e-Pakistna hoTa To us KA kya Name Hota?/
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?




?
?
?
?





ChaudrI Pakistan


sMs G@mblr
1 ActressDukhi Lehje Main Apni Saheli Se:

"Yaar Ye Mard Kitni Jaldi badal Jate Hyn, Kal Tak Chaudry Sahab Mujhe Itne Ache Lagte Thay, Itne Pyare Lagte Thay k Kia Bataon?
Magar Ab Unki Shakal Dekhne Ko Dil Nahi Kerta" ;->

Height Of Jhatka

A Boy Aft R Having Gr8 Time
Wid GF He Saw A Guy''s Photo
In Her Bag & Askd-Is He Ur X BF?

GF Kissing Him & Said No Dats Me,

B4 Operation.
Mere Dost



Neek




Namazi



Muttake



Parhez gar




Bholay



Sache



Achay



LOGO KAY SATH



KABE MAT BETHNA..



TUMHARE SOHBAT MAi WO Bhi KHARAB HOJAYE GE.. ;->
Its Easier
To Be A Lover
Than
A Husband
For The Simple Reason
That
It Is More Difficult To Be
Witty Everyday
Than To Say
Pretty Thing From
Time To Time... ;->
Lrka apni Girl Friend se:
Meri Bachi
Meri shonu
Meri Gurya
Mujh Se Shadi Kro Gi?
Bolo Baby

Girl:
Mujhe Perpose Kr raha hai Ya Godh le raha hai...
Buhat stupid ho tum I''m sure 100%
Buhat badtameez ho tum I''m sure 100%
Buhat gadhay ho tum I''m sure 100%
But jo be hay meray ho tum I''m sure 100%
Shikari dost say: Mein ik mrtaba shikar pay gaya or SHER say saamna hua,wo meray peechay bhaagnay laga,mein b bhaagnay laga or bhaagtay bhaagtay thak gaya to ruka, SHER meray qarib aaya or phisal gaya. Mein phr bhaaga or phr thak k ruk gaya, SHER meray qarib aaya or phisal gaya.

Shikari dost say:Agr tu meri jgha hota to kya krtay?

Dost:Meri to dar k maaray potti hee nikal jati!

Shikari: Hanstay huay,to SHER itni dair say phisal ks pay rha tha... =P ;->
Wo listen listen likhti rahi, mei lesson lesson perhta raha

Wo dream dream likhti rahi, mei drum drum perhta raha

Wo call me call me likhti rahi, mei kill me kill me perhta raha

Wo date date likhti rahi, mei dot dot perhta raha

Wo meet meet likhti rahi, mei mat mat perhta raha

Wo Love Love likhti rahi, mei leave leave parhta raha

Wo shadi kar k chali gai, main language course karta raha''