wese tusi na.....

wese tusi na.....
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
  

May, 24 2010     191 chars (2 sms)     3358 views       Funny

more Funny SMS Messages

Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.
What is the difference between donkey and Monkey?

Monkey saves this message and Donkey deletes this message

Choice is Yours .. :)
Banta-Kya Hua,Ye Mitti Kyun Khod Raha Hai?

Santa-Dadaji Ne Bola Mene Unka Nam Mitti Me Mila Diya,

Wohi Dhund Raha Hu
"Raks karti hay gardish-e-dauran,

dar khulay hain sharab khano k,

"Chaey peenay ko ab kahan jayen,

Band hotel hoey pathano k."


Nurse : Mubarak Ho Apke Han Bacha Hua Hy
Kia Name Socha Hy

BAP:Nurse Ko Cherty Hue Ap Itni Sexy Aur
Beautiful Hen Ap Hi Koi Nam Bta Dein

NURSE : Is Ka Nam Kutte K Bacha Rakh Len.
Today is "RECHARGE DAY".

So, If U Luv sum1 truly,

Then Recharge my Mobile

with Atleast Rs.500

& U will get Married to ur Love...!!

It''s True...!!

Jaldi karna!!!
(Promises in Election Campaign)
Finely I have decided to apply for the seat of MNA of Love-the land of love.
My slogans are..
Eyes never lies, and Lover never Dies
(Reality : when elected)
I don''t wana see any boys or girls flirting and teasing each other.
Now My Slogan Is.
No love only cries, Promise flown like flies
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)
The Cube of 2 is 8

the cube is 4 is 64

what is cube of 13?


Nahi Malom?

Main Batao ???

Its SUROOR

How it comes?

very simple

Tera + Tera = Surrur

Phaansi

l----l-
l ''.o.
l /l\ phaansi
l JL ll

Ye b tumhari trha Bohat km sms krta tha.

LATKA DALA salay ko

ab teri bari ha
Govt ne pehle..
Oil..k rates berha dyay, phir
Aata..phir
Chawal..phir
Cheeni..phir
Sabzi..phir
kuch na mila tou time me 1 hour barha dia..
Ab govt k pas kuch barhanay ko nai raha to
To...
To...
To...
Ptcl number main 1 digit barha dia :)
Jo Log Sms Wusool Kr Rahe hen Un Se Guzarish hy
K
Jawabi Sms
Laazmi irsaal Kren

Jawab Mosool Na honay Ki Surat men sms Ki Farahmi
Munqata Krdi Jaeygi.