wese tusi na.....

wese tusi na.....
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
  

May, 24 2010     191 chars (2 sms)     3344 views       Funny

more Funny SMS Messages

Tere golden face ki beauty ne,
mere komal heart pe attack kiya,
sabko reject kiya tumko select kiya,
request hai tumse,
ise refuse na karna,
dosti ke is bulb ko kabhi fuse na karna.
Hight Of Hasrut

Written At The Back Of Suzuki Mehran....

















"Mai Bari Ho K Parado Bano Gi"
What wud u call a Gal who never laughs....?

..and the Answer is.
..
..
..
..
..
..

.Scroll ...down
..
..
..
..
..
..
..
..
HASINA !
Har sawal say dut ker larna,
Phainkhnay me kami mat karna,
Moqa milay to pichay bhi dekhna,
aur 1 bat yaad rakhna,
aagay walay ka paper apna samajhna.
Husband & wife are like liver and kidney.
Husband is liver & wife is kidney.
If liver fails, kidney fails.
If kidney fails, liver manages with other kidney.

During Survey

Yousaf Raza Gilani To Man: P.P.P Ki Hakomat Ne Apko Kya Dia?

Man:
Haha
hahaHa
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahahah
Hahahaha
hahaha
Haha
Ha

Moral bY

Yusaf Raza Gilani: Dekha Awam Hum Se Kitni Kush Hai..
Husband:u will never succeed
in making DOGS obey u. . . !

Wife:Nonsense. . . . it’s only a matter of patience,
I had a lot of trouble with u at first. . . ;->
Aak Bhori Ourat Boli Apni Sahlee Se Ajj Ak Khobsorat Larkay Nay Mujh KO Chand Kha...
Dossri Ourat Harat Se Boli Kab?
Aaj Main Apni Beti K Satth Bazar Jarahi Thi K Larkay Nay Maree Beti Ko Dekh K Bola Chand Ka Tukrra Hia.
Q Hohi Na Main "CHAND"


Shayer farmate hain !
"Dil Oska Phir Dukha Dia Hmne

Os Ko Ek Baar Phir ULLU Bana Dia Hmne


Naam Bata K Osko KiSH MiSH Ka,


Naak Ka Chooha Khila Dia Hmne..:-P


5 frogs r sitting on a log.
4 decide 2 jump off.
How many r left? ?
?
?
?
?
Still 5 left..

Moral:
There''s a lot of difference b/w deciding n doing. (:
What''s The Difference Between P|easur & Torture.................?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
P|easure Is Thinking Of U
&
Torture Is Thinking Of U Too MucH.......... :p
BREAKING NEWS

HukumAt ne AiLAan kiA hy 2009 - 2010 mE NAe ShAdi ShudA Jorey BijLi pedA kAreige.

Kiun k

Mulk mE BijLi ki kAmi hAi

BAcho ki nAhi . . :p ;->