wese tusi na.....

wese tusi na.....
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
  

May, 24 2010     191 chars (2 sms)     3347 views       Funny

more Funny SMS Messages

KBC main shahrukh ne
mujh se pocha
world ka sub se bara ullu kon hai?
main ne 1 crore thukra diye,
magar aapka naam nahe bataya.
A BoY tOOk A BooK FrM HIs ShElf To Study Alll the Other bUks fell On him...

mOral Zara sI Over ActIng Apkki Jaan bhI Le sAkTi Hai...
tAmAm kItabein aPni pOhanch se dOOr rakhe aur tabiyat kharab hOne per teacher se RuJou kaRe...
A PUblic Service msg fRm
...
roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani



roj khaaye channe aur piya thanda thanda paani




chota tha tabhi dekhne nahi mili koi mil gaya...




ab dekhta hu mein reshma ki jawani...;->
Ek Pathan Pe Bijli Ka Taar Gir Gaya:

Pathan Tarap Tarap k Marne He Wala Tha,

K


Usay Yaad Aaya

K

Bijli 2 Din Se Band Hai. :-)


Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ……

Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De….
Man: U cheated me...

Shopkeeper: No, I sold good radio to u.

Man: Radio label shows Made in Japan
but
the radio says This is all Radio PAKISTAN!
Brad Pitt and Vidya Balan get married
After marriage, lots of students gather at their home .... why ???
.
.
.
.
because her name becomes Vidya Pitt (vidyapeeth)

ItNi BtAmiz AurAt MAinE ZiNdAgi mEin nAhe dEkhi...










Jo kEhti hAi "App k AcouNT ki RAqAm iS cALL k Liye nA kAfi hy... ;->
Ded Futiya....Mumbai ka sabse bada bhai hai....

lekin uski biwi usko chhor ke chali jaati hai....

woh itna tut jaat hai ki woh apni pyari gun se shaadi kar leta hai...

agle din saara India uski pooja karta hai... lekin kyon??



arre gun se shadi karne ke baad woh GUN-PATI ho jaata hai....
A
suomaF
rotcoD
dloT
eM
tahT
ylnO
latneM
stneitaP
evaH
ehT
tnelaT
oT
daeR
sihT
egasseM..
Cofused?
Read each word from right side.
Chocolaty N Crunchy Outside.....Creamy N Whitish Inside... Guess Wat It Is?






?
?
?
?
?
?
?
?
??
?
?
COCKROACH!!!!
Aya Na Munh Me Pani?
People say "Failure is the stepping stone for success"
I say im making a strong foundation by failing many time...