wese tusi na.....

wese tusi na.....
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
  

May, 24 2010     191 chars (2 sms)     3345 views       Funny

more Funny SMS Messages

Subha Teri .....Shaam Meri Ho
Din Tera .......Raat Meri Ho
Hansi Teri ......Udaasi Meri Ho
Jab Maut Aaye Tou Dost
Kabar Teri Aur LASH.........












O. Hello
Teri Hi Ho
Meri Kion Ho.??? ;->



Career is like a light
and Girls are like shadows!

If you''ll follow
the shadows you''ll
miss the light.

And if you''ll follow the light shadows will follow you!
ooiy yaroo
.
.
.
.
.mery dil ki taroo
.
.
..
.mery pearoo

.
.
.
mery tabiedaroo
.
.
.
.husan k parwanoo.
.
..
.
ary oo dewanoo
.
.
.mujhy kabi to jano
.
.
.
jo be mily bacha osy kis karo

.
.kia yaar kabi to mujhy mis karoo

.
.
flert ko tum end karo


.
mujhy kuch achay sy funy sms send karoo


Ek pathan ka school main 7th class main new admision howa .

Teacher.beta batao Allama iqbal koN hain?

Pathan.hum ko kya pata hum to school mai naya hai..
Ek Pathan ki 10 Betiyan thin:

Phir jaa kar usko Ek Beta Hua...

Pathan ne uska Naam kya rakh hoga???





Zaroorat Khan.
1 Nursery CLASS Ka Bacha Bola

Mam Main Aap Ko Kaisa Lagta Hun?

Mam- SO SWEET

BACHA Apni Side Ke Larke Se Bola-Dekha
Maine Kaha Tha Na
Line Marti Hai..
Q :
Mere Pass Chakku Hai
Churi Hai
Gun Hai
AK47 Hai
Tere Pass Kya Hai??



Answer :


Mere Pass




Mere Pass




NOKIA Hai Aur Usme

BL 5C No. Ki Battery Hai.
''ALLAH AAP KI UMAR LAMBI KARE!
ALLAH AAP KO NAUKRI DE!
ALLAH AAP KO KHUSH RAKHE!
ALLAH AAP KI ROZI MAIN BARKAT DE!
YAAD HO GEYA?
CHAL PHIR KATORA UTHA OR SHOORU HO JA.''
1 Adm¡ Ne Pathan Se Pocha App Ka Lucky Day Kn Sa Ha . . ?









Pathan Basant Jub Sare Bache Chaat Pe Hote Hai
''Doctor: Mrs. Taniya good news for you!

Girl: What do you mean Mrs. Taniya? Iam Miss Taniya!

Doctor: Oh !! Sorry Miss Taniya...Bad news for you!
:D''
U can control your Breath but not Death,
U can control your Life but not your Wife,
U can control your Emotions but not





















LOOSE MOTION

Interesting but True:

Q. Kya shadi Jannat ka darwaza hai?
A. Jee haan! magar bahir jany ka..!!

Q. Insan apni bewuqufi par kab khush hota hai?
A. Shadi k din..!!

Q. Kya zubani larai mein aurat say koi jeet sakta hai?
A. Jee haan! Dusri aurat..!!

Q. Talaq ki sub say bari waja kya hai?
A. Shadi... =P ;->