wese tusi na.....

wese tusi na.....
wese tusi na.....
Tusi
baray
cute,
smart,
intellegent,
nice,
loving,
caring,
dashing,
adorable,
marveellous,
attractive,
friendly,
or lovely
banday ka
msg parh
rahay ho!!!:)
  

May, 24 2010     191 chars (2 sms)     3350 views       Funny

more Funny SMS Messages

Baccha Apni Ammi Ko Bager Mekup K Dekh Kar Chillaya ..
FARAZ

.


.


.



.




.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein.
Aye Khuda Meray Abbu Salamt Rahein. . :-D
Lil Bad One lAwlX

Height Of Romantic Shayiri
World''s Best Romantic Shaiyri



Ji Karta Hai Choom Loo Teri

Potty Me Pade Matar Ke Dane Ko,

Kambkhat Kabhi To Tere

Labo Se Hokar Gujra Hoga....
[")]
Maa: Beta Shadi Us Se Krna

Jo Naik Ho.

5 Waqt Namaz Prhti Ho.

Parda B Krti Ho.

Rozy B Rkhti Ho

Beta: Ammi Aap Ne Meri

Shadi Krwani Hy

Ya DAMM Krwana Hai? ;->


Teacher: what is the scientific formula for water?
Sardar: h.i.j.k.l.m.n.o.

Teacher: nonsense! how did you derive that?
Sardar: auntie, it is H to O (h2o)!
Pathan BhaI sE kisi nE RoZa KhölnE Ki Dua pOch li tou unhönÉ kuCh iS tarha Sunayi



"Allah Huma inni laKa Sumto Adha tmKo Aur Adha hmKo"..... ;->
Teacher 2 Santa : Wht Iz Ur Father Name?
Santa : "Google Singh"
Teacher: Y 2 Strange?
Santa : Saala Hr Waqt Mujhay Dhondta Jo Rehta Hai.
Tera mera sadiyaan da vair a.
Tu lang ja saadi khair a.

Main ghr gya to lga tha taala.
"Jalnay waley ka moun kaala"

Band kro ye star plus k show
"Haaran do rastaa lo"

Wo waj gya ik car sy
"daikh mgr pyaar say"

Mahngaie na pora pakistan halaia
"Jiny maa noo sataia unee riksha he chalaia

Do sheikh hotel main aik dosry ko milay,
4 din k bad dono mar gaye,,
.
.
.
.

wajah kya thi..??
.
.
.
wo 4 din aik dosry ko dekhty rahe, k
khana kon mangway ga?
aaj mein boht beemar hoon, jism lagta hai toot raha hai, aur hathon sey takat jaisay nikalti jaa rahee hai, kuch samjh nahee aa raha kya karoon




chal ab natak chord aur jaldi sey Sms send kar
What would u call the knee of a madhu makkhi ? ?


.





.


.



.

Socho socho



.

.
.
.
U know it,
.
.

Bolo bolo



.Ansr: BI-KI-NI !!..(bee ki knee)
There is nothing to read in this msg.






U still coming down? ? ?




Jahila tenu punjabi ch e dasna paina a.

Es msg ch kuj v nai likhya parhan vastay.. ;->
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.

Aur Bola:

.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …