Translate into english.

Translate into english.
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
  

May, 13 2010     89 chars (1 sms)     3298 views       Funny

more Funny SMS Messages

Ek sardar bar mein ro raha tha
Friend: Kyon ro rahe ho?
Sardar: Aur kia karoon? Main jis lerki ko bhulna chah raha hoon,uska naam hi yaad nahin aa raha.

Easy way to kill an ant.

Mix chili powder with sugar & give it to ant.
After having that the ant will go in search
of water somewhere near a water tank.
When the ant reaches the tank,
push it into the tank,
now the ant fully soaked in water,
it wil go to dry himself near fire.
When it reaches near fire,
put a bomb in fire,
it will be injured in the blast.
Then admit the wounded ant in ICU.



Remove oxygen mask & kill it.;-)
Shadi Krna Or Krwana IsLaMi FarEzA Hai


Main (Shadiaan)
kRtA HOn,
Tum
(Meri Shadiaan)
Krwatay jAo.

Aao MiL K iS IsLaMI FaREzay kO
PoRa kRAin
WHENEVER I WANT UR PRESENCE,
I READ YOUR SMS...................


WHENEVER I WANT TO SEE YOU,
I CLOSE MY EYES......................


WHENEVER I WANT TO HEAR YOUR VOICE,
KUTTE KO PATHAR MAAR DETA HOOON
jisey dil diya wo dili chali gai

jisey piar kia wo poona chali gai

jisey ishq kia wo itly chali gai

majboor hoker socha

khudkushi ker loon

per bijli ko haath lagaya to bijli chali gai.
Meherbaan Qadardaan
Dekh Tamasha Meri Jaan
Ye Bandar
Ab Sms Parhe Ga
Aur
Muskurayega


Aur Sms Frwrd
Ker K Apni Hushyari Dikhaye Ga


Taaliyan . . . ;->
Bantas advise:-
Dont carry umbrella during rain
Keep WHISPER on ur head
ye ghanto tak geelepan
ka ahsas nahi hone deta:D


2 Frndz aftr giving
d exam

1st: Oye paper konsa
tha?

2nd: Maths ka

1st: Mtlb TU paper ker
k aya hy?

2nd: Nhi Yar sath waki
bachi k hath me clculatr
dkha tha ... ;->
Breaking News!

Nipa Chowrangi Per 3 Taxi
Or 2 Bus Ko Na Maloom Afraad Ne Roka
Or Us Main Sawaar Hokar



Apne Apne Ghar Chale Gaye.:-D
If U R Going Through HELL Then ???


Then ??
..












Then ??
...








Then ??
...









Keep Going :)
Indian Boy: Mere 3 Bhai & 3 Behen Hain. Teray Kitne Hain?

American boy: Mere Bhai Behen Nahi, Par Meri Pehli Mummy Se 4 Papa Aur Pehla Papa Se 5 Mummy Hain .
Msg Mehenga Ho Raha Hy,

HAM Sab is Baat Par Bohat Dukhi Hen,

MAGAR,
Kuch LOG Bohat KHUSH Hen,

JESE

Zardari

Sardar

Faraz

Or
Sab Se Barh Kar

PATHAN... ;->