Translate into english.

Translate into english.
Translate into english.

"wo meri nawasi hai".

Pathan:
"She is my

Eighty Nine".
  

May, 13 2010     89 chars (1 sms)     3291 views       Funny

more Funny SMS Messages

§ardar Made A Call To Airport & Asked:

"How Long Is The Journey From Punjab To America?"

Receptionist:
One Second Sir.

§ardar:
"OK ! Thank You"
Bap:Baita paper kesa huwa?

Baita:Bus pehla sawal choot gya.

Bap:Acha aur baqi?

Baita:Teesra muje ata nahi tha,chotha ma karna bhool gaya,panchwa muje nazar nahi aya,chhata paper ki pichli taraf tha ma ne dekha he nahi.

Baap gussay main bola:Aur doosra?

Baita:Bus sirf wohi galat huwa hai! :-)
''MUNNA BHAI: circuit agar bina daant wala kutta kate to kya karne ka re?
CIRCUIT:simple he bhai, bina sui wala injection lene ka''
Zaman Bohat Kharab Hai . . .


Boy To Girl: Kia Main Aap Ka Haath Choom Sakta Hoon . . . ?


Girl: Kion Maire Honton Pe Kaante Lage Hain Kia . . . ? ;->
Birthdays are 4 fun
Enjoys a sticky bun
I''m glad u are my mate
Hope ur birthdays great.

Peshawar Ki Police Ka Bhe
Jawab Nhe Hai

1 Pathan Talaab Main Nha Rha Tha

Police Wala Kehta Hai

" Chal Ooye Bahr A Kar Kpry Pehan

Teri Talashi Leni Hy
Simple But Effective-

"If U Want To

Shine Like Sun,

First You Have

To Burn Like It..."
''Jab koi Dost kisi Dost k
Haq main Dua kerta hy
to wo dua is k Dost se
pehly is k apny Haq m
Kabol hoti hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Allah kary Tumari Shadi jaldi ho jay.''
1 Dulha Apnay Dost Se Shadi

K Din:Yar Koi Aise Baat Btao Jo

Main Apni Bewi Se Jatay He Kahon

To Wo Hearan Ho Jaey.

Dost:Tum Jatay He Apni Biwi Ko Talak Dy Dena!
Maa


Maaaa


Maaaaaa


Maaaaaaa


Maaaaaaaa


Maaaaaaaaa


Maaaaaaaaarch



What iz dis?


Stupid..!



This iz
"LONG MARCH"

Wife:
Meine
"GADHO" par research ki Hai,

wo apni
"GADHI"
ke siwa kisi aur "GADHI" ko dekhta tak nahi!


HUSBAND:
Issliye to wo

"GADHA" Hai
kajri ne un dono ko dekha aur chaman ko aankh maari...
chaman udhar hi ghayal ho gaya....woh "kuuii kuiii" karke uske peeche chala gaya...kajri ne tub main dubki lagaa di...chaman ab naaraaz ho gaya...kuch der tak taalaab dekh raha tha....

khunchuus ke man main alag hi khayal aa rahe the "isskaa khoon kaise piyaa jaaye"

KAAN film festival ke saare guest ab aa chuke the...dharmesh darshan ke sar par ab pappu mandra raha tha....pappu, bittu, chintu, pintu....bahar
Faarikh paan, jagtaap bachpan, Alif ali paan ke haath par baithe maze se khoon pii rahe the..

tabhi diya mirza ne red carpet par entry maari......;-