Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce

Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce
Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce
Court
Judge said, "and I''ve decided to give your wife $775 a week."
"That''s very fair, your honor," the husband said. "And every now
and then
I''ll try to send her a few bucks myself." ;->
  

May, 20 2010     264 chars (2 sms)     3093 views       Funny

more Funny SMS Messages

Muft Ka Ihsan Na Laina Yaroo

Dil Abi Awr B Sasty Hown Ge... ;->
Jo AfrAAd sMs MosuL kAr rAhey hain,

UnSy iLtimAs hai
K jAwAbi sMs
LAzmi IrsAAL karein,

JAwAb MosuL nA honay ki SurAt mein sMs ki frAhmi,

MunqAtA krdi jAygi

ShukriyA
1 khus kush hamlawar ne taliban se kaha
Sir G: Barud zara kam dala karo

pichli dafa hamara banda, jannat se 350 kilometer agay nikal gaya tha.
Doctor to sardar : You will die within 2 hours.
Do you want to see any one before you die?
Sardar : Yes. A good doctor
Teacher to student:
jo doosre ko apni baat na samjha sake woh gadha hota hai.....

Student:
Sir, kya Matlab main samjha nahi....??
>> "Doctor, doctor, will i be able to play the
>> violin after the operation?"
>> "yes of course...."
>> "Great ! i never could before"


Ek din me uske sath gaya date per,

Phir usne apni birthday pe bulaya cake pr,

Hum ne kuch baten ki beth kr,

Uske bhai ne hamari baten sunli late kr,

Phir usne mujhe chamat lgaya khench kr,

Ek haftey tak me leta rha bed pr,

Ab kabhi nahi jaonga date pr... =P ;->
Ciggerete Ek Lanat Hai . . .





Jo Humare Nau-Jawano Ko Tabah Ker Rahi Hai . . .




Aao Mil K Is Lanat Ka Khatima Karen . . .






1 Packet Aap Khatam Karo



1 Packet Hum Khatam Kerte Hain . . . ;->
''Asi Pagl twady pichy,

Tusi Pagl kise Hor pichy,

Agon ''O'' Pagl kise Hor Pichy,

''O'' V pagl Kise Hor Pichy,

HaHaHa.....!

Sary Pagal aggay Pichy....! :-P ;-)''
Shohar: Ye Tum Mujh Ko Bhary Bazar Main "A.G"

Kyoun Kehti Ho?

Biwi: Ab Bhary Bazar Main
"Abhy Ghady"

Kahoun Gi To Kya Acha Lagay Ga... :P ;->
.7....
..8...
...6..

(L)(O)(V)(E)
(P)(Y)(A)(R)
(C)(H)(A)(H)(T)

Yeh Taveez Mujhe Mobile
Wale BaBa Ne Diya Hai
Ke Yeh Taveez Main Jiss
Number Per Bhi Send Karon
Ga Us Number K Istemal Karne
Wale ko SMS Parhte Hi Mujse
Mohabbat Ho Jayegi...

Ab Tum Hi Batao Yeh Kaam KAr Raha Hai K Nahi ??
Your Sms R Not My Disturbance

But.....

The Disturbance Is Your Silence.....

SO Don''t Disturb Me Please !!! ;->