Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce

Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce
Mr. Clark, I have reviewed this case very carefully," the divorce
Court
Judge said, "and I''ve decided to give your wife $775 a week."
"That''s very fair, your honor," the husband said. "And every now
and then
I''ll try to send her a few bucks myself." ;->
  

May, 20 2010     264 chars (2 sms)     3089 views       Funny

more Funny SMS Messages

@@@ DUAA @@@

Tuje aisi bemari lage,

Tu burhape mei b kanwara lage,

Darjan bhar hon bachey tere,

Tu phir b larkiyon ko piyara lage...
Sardarji to others:
Did anyone lose money wrapped in a rubber band?
One said, Yes I did
Sardar: Well, it’s your lucky day,
I found the rubberband!
Subha
SMS


Shaam
SMS


Din me
SMS


Raat me
SMS


Ghar me
SMS


Office me
SMS


Jeena
SMS


Marna
SMS
Akhir kya he ye SMS??




S = SUB
M= MIL ker
S = SOCHO:-)
Friend 2 Sheikh:
Muje apni ring de do main ring ko
dekh k tumhay yaad karu ga

Sheikh:
Tum ye soch k muje yaad kr lena
k mene ring mangi thi or usne nahi di.

Youn Galliyon Main Muje Bad-Naam Na Kia Ker
"JAn|x"

Muje Bura Kehte Waqt Log Tera Naam Bhi Lete Hain... =P ;->
Train Main 1 Machir 1 chiness k sar pe baitha , wo usko pakar k kah gaya

phir ek machir shiekh pe baitha , usne pakar k chiness se pucha "Khareedo Gaye?"
Without u ,life is black and white
Without u ,the world is no hops no light
Without u t can''t go left or right
Without u i lose my sight
Thank u my glasses
Kia Aap K Mobile Ko Qabz Ki Shikayat Hai

Jo SmS Nahi Nikal Rahy

2 Tablet Easy Load K Khila Do Qabz Toot Jaye ga

Aur SmS Aney shuroo Ho Jain Gay... ;->
What is the heaviest burden of ''''Life''''


































An empty pocket... ;->
Parhai karo
fail hone se mat daro
larkiyan chero
badnami se mat daro
her larki ko propose karo
Inkar se na daro
Kyunki
GEETA main likha
hai
karam karo
Phal ki chinta mat karo.......
Teacher: Ohm's law sunao.


student: Pura tu nae aata bs akhir se aata hai. . .

Teacher: Chalo shabash woe suna do.

Student: "That is called Ohm's Law" :-)
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->