"Bike Rider To Sarjant

"Bike Rider To Sarjant
"Bike Rider To Sarjant
Sir Mere Documents Complete To Hain.

"Phir Chalan Kaisa

Sarjant.

Double Sawari Khul Gayi Hai,
Aur Tum Single Ja Rahe Ho. ..
  

May, 13 2010     158 chars (1 sms)     3052 views       Funny

more Funny SMS Messages

Police wala Thanay mein ek Mulzim ko bohat mar raha tha,aur us per bohat saray ilzam laga raha tha.

Isi doraan Usko ghar se fone aya k us k ghar beta paida huwa hai,
fone sun kar us ne doosron ko bataya, Mulzim ghussay se cheekha Or kehnay lga

"PA DE PA DE A V CASE MERE UTTAY PA DE"


Package Wale So
Gaye Ker k Baat Apni
Girl-Friend k Saath

Aur Bhatakte Rahe
Sachi Mohabbat Kerne
Wale Saari Raat ... ;->
Apki medical report a gyi hai dekh len


~ ~



Ghabrane ki koi bat nhi ap k ander sirf 2 kerrey hain
Ek apko call nahi krne deta dosra sms
zindagi dour hai.....
.
.
.
.
..
.
....
........
.......
.....
zindagi dour hai????????

..............
.
.
.
.
.......
....
....
chal dour
Sachi Dosti bezaban hoti hai,


Ye to ankhon se bayan hoti hai,


Dosti may mushkil milay to kia hua,


Mushkil may hi to apno or parayon ki pehchaan hoti hai.
a dil wee hazir e sadee jaan wastey,
ik naa ee kafi ee pachchan wastey

sachi dasan te terey nal koi pyar naee
SMS karney aaan bas tenu sataan wastey
Jis Terha ek Machhar
Maarne Se App
SHIKARI
NahI Ban Jaoge















Theek Ussi Terha
2-3 Sms Kerne Se
Aap BHIKARI
Nahi Ban jaoge... :P
How Pakistani
Professors speak
english:


1)don''t dare talk in front
of my back!
2)both of you three get
out of the class!
3)take 5 cm wire of any length!
4)All of u stand in a
straight circle!
5)Be quiet..The principke
just passed away
6)Y r u looking at the monkey outside the window when i am here
Pehlay Pakistan ki Abadi kHatarnak Hud se tajawaz kr chuki thi ,
Lakin ab KHUDKUSH DHAMAKON ki vajah say kafi controll mai hai

Farq to para hai
GEO MUSHARAF !
Full of Emotion shair:

Ab to zindagi ka maqsad hai tujhe apnana.

A for Apple B for Banana.

If you are MAD, I am your DAD.
Pappu Pinky ko pasand karta hay or Pinky Pappu k bhai ko jab k Pappu k bhai ko Pinky ki behen achi lagti hay lekin Pinky ki behen Pappu ko pasand karti hay haalaan k Pappu pehlay hee Pinky ko chahta hai.
Ab jab k Pinky ko Pappu acha nahi lagta aur Pappu ka bhai Pinky k liay raazi nahin hai aur Pappu Pinky ki behen se pyaar nahi karta jab k Pinky ki behen ko Pappu ka bhai acha nahin lagta...

Ab batao k is poori situation main kya kiya jaye..? ;->
Beta: Papa Apki Love Marrige Hui Thi Na?

Bap khush ho kr:
G Beta ApKo Kaisy Pta?

Beta:Wo AapKi Shadi Or Meri Date Of Birth Men Sirf 6 Months Ka Farq Hai na..!