plz go to creat mess

plz go to creat mess
Plz go to creat message
Then open T9 ON DICTANARY OPTION
Then type this number & see the magic
277451366514612382623
  

Apr, 30 2010     120 chars (1 sms)     3593 views       Funny

more Funny SMS Messages



FaRaz NoW AvAliBle iN eNGlIsh FlAvOur
Oh Faraz The Robber Took Out His Knife
.
.
.
.
.
.
.
.
And Asked For My LG KG 195
When a man opens the door of his car for his wife, you can be sure of one thing: either the car is new or the wife
Wife:''''Tum ny kahbi socha hai k meri shaadi kisi aur sy ho jati to kitna acha hota?''''

Husband:''''Nahi! Main kisi aur admi ka bura nahi cha sakta''''
1 rich girl ko school mei
Gareeb khandan pe essay likhne ko kaha gaya.
Essay mei girl ne likha----


" Ek gareeb khandan tha.

abbu gareeb the,

ammi gareeb thi,

aur bachche bhi gareeb the,

khandan mei 4 nauker the,

woh bhi gareeb the.......

Car bhi tutti hui Mercedes thi......

Unka gareeb driver bachcho ko

tutti hui car mei hee school chorta tha.

Bachcho ke pass mobile bhi purane the..

Pas, Woh Buhat ghareeb thay ...
When a man talks dirty
to a woman, it''s sexual
harassment.when a woman talks dirty to a woman talks dirty to a man,
it''s$3.95per minute.
The length & breadth & height of you
total up to quite a view,

but to taste the true delight of you
I’ll have to take a bite of you.
Brrrr...
BBRRRR...
BBBRRRRR....
brrr...
BBbRrrRRR

BRRRRR...


PAppu CocaCola Pee raha hai... ;->
Remix Version of TWIST.

Lets have some paper Shaper lets have some Study now,
Lets have some Phy, Chem lets read the bio now.

Chalo chalo ji Book uthalo,

Chalo chalo ji Parh k Dikhao,

Chalo chalo ji Sir ko Khapa lo.

Life ki Karlo bist. :-)
N we Twist, We Twist, Twist, Twist, Twist.
Nwton''s 5th law:
Duniya gool hai..
" chuha billi ke darta hai, billi kutay say, kuta admi say, admi biwi say, or biwi chuhay say..!!
Hence proved. Duniya gool hai..!!
Ek Beggar Ne Darwazay Per Dastak Di,
Admi Ne Andr Se Poch Kon?

Faqeer:Allah Ka Mehman.
Ye Sun Kr Wo Admi Faqeer Ka Hath Pakr Kr Masjid Le Gya,
Or Bola Apko Galti Hui Hai.
ALLAH Ka Ghar Ye Hai. . . .
Karachi girl to boy

"khwahish hai tumse milne ki per ho mumkin kis tarah,
Na sheher me hai aman na mehfooz koi jagah,

Boy: Qaid k mazaar pe chali aa be dharrak,

Millat ka paasban hai Muhammad Ali Jinnah..!
Aur ab lolywood pesh krta ha ek aur
new movie.
Guess what ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

My name is MEERA and i can speak ENGLISH...;->