There''s a way of Transferring funds

There''s a way of Transferring funds
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
  

May, 15 2010     173 chars (2 sms)     3594 views       Funny

more Funny SMS Messages



3 Lessons Form "3 Idiots" Movie:


1. Do Any Work With Passion and Choice.

2. Believe in Yourself.

3. Always Have One Idiot Friend Like You! :-)
** Breaking News **

Karachi Millenium Main Dhamaka Hogaya Hai

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Ek Pent K Sath 2 Shirts FREE :p
Farishta Murday Say: Main Hisaab Lainay Aaya Hun
Murda: Ayay Ho Mere Zindagi Mein Tum Bahar Bun K
Farishta: Hisaab Shoru
Murda: Pocho Zara Pocho Mujhay Keya Huwa Hai
Farishta: Allah Ko Yaad Kiya
Murda: Kabhi Bhoola Kabhi Yaad Kiya
Farishta: Kiya Tum Allah Say Dartay Ho
Murda: Pyar Keya To Darna Kiya
Farishta: Main Ja Raha Hun
Murda: Akailay Na Jana Mujhay Chor K Tum...
Farishta: Tum Cheez Keya Ho?
Murda: Main Cheez Bari Hon Mast Mast... ;->
Wife:”
Mujhe kisi mehangi jaga le ke chaliye na ji”
.
.
.
Husband:Chalo, tayyar ho jao…”
.
.
.
.
.
Petrol pump chaltay hain:D
When swinning is good for the development of our arms & legs. . .





Than






Why dont fishes have arms & legs . . . ? ;->
Aapki Aur Aapki Poori Family Ki Next Week

Hamare Ghar Daawat Hai...

Ammi To Mana Kar Rahi Thin K

Aatta Chawal Gosht Sab

Mehenge Ho Gaye Hain...

Magar Maine Unse Kaha K

Aane Wala Apna Rizq

Saath Le Kar Aata Hai...

To Apna Khana Saath Le Kar

Aana Waise Hum

Log Biryani Shoq Se Khate Hain...OK...
A man in Hell asked Devil:
Can I make a call to my Wife?
After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
50 meel duur jab koi bachha oon-oon
karke rota h to ma kehti hain ki beta aise mat ro
varna

bada hokar tu HIMESH RESHAmiya ban jayega
Kal main ne use khoob hansaya "FARAZ"



Kameeni jate hue mujhe
MR.BEAN keh gai..
Sardar sharaab peeta
r rota jata,
Aik pathan nay poocha:
Kiya hua SARDAR G?
Sardar khta hai:Jis larki
ka naam bhulana
Chahta hun,
Yska naam yaad nh a
Raha....-;>
After finishing MBBS, Dr. Munna started his practice. He checked the eyes, tongue & ears of his 1st patient by torch & finallly said Bole To..Torch Theek hai...!!!
Munna bhai:apun ko kaisy pata chalay ga k ye bakra hai ya bakri?”
circuit:”simple bhai ,pathar mar kar dekho,
ager bhaga to bakra
aur ager bhagi to bakri.