There''s a way of Transferring funds

There''s a way of Transferring funds
There''s a way of
Transferring funds
That is even
Faster than
Electronic banking ...

























It''s called Marriage ... ;->
  

May, 15 2010     173 chars (2 sms)     3603 views       Funny

more Funny SMS Messages

ate Jate Wo Mujhpe Ehsan Kr Gy¡,

¡nsurance Pol¡cy Se Jina Asan Kr Gy¡

Ab Apn¡ Mrz¡ Se Bdalta Hun Jmhur¡at K Gear,

Yun Lgta Ha¡ Nam Mere Pak¡stan Kr Gy¡
Extreme Kamina Baccha..
.
.
.
.
Son:”Papa aapki Luv Marriage hui thi na.. ??
.
.
.
.
Dad:”Haa par tumhe kaise pata.. ??
.
.
.
.
.
.
Son:”Q k Aapki shadi aur meri D.O.B
me sirf 6 mahine ka farq hai..
Step by step the journey goes on,
Little by little it may seem so long.
Forget about your past, you can"t change it,
Forget about your future, you cant predict it.
Just think about present, you can handle it.
Enjoy presents every moment & be happy....
HAPPY BIRTHDAY to U....!
A girl asks her mom: I want some fresh air, can I go for a Walk?


Mom: Alright, but ask your fresh air to drop you home by 10 P.M. =P ;->
Father to Son: samney ghar wali larki ko dekh............. har exam mein first aati hai

Son: Dad.............! usi ko tu dekhta raha, isiliye tu fail hogya hoon... ;->
Q:Paki Girl Ziada KhoOB Sorat Hai Ya Indian?

!

!


!


!


!



Aray Ziada Khobsorat Wo Hoti Hai Jis Ka Baap Ziada AmeER Hota Hai
Sony tv pe aisa kaun sa serial ata tha jo pehle bulata hai phir bhagata hai?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AA-HAT(AAHAT)!!


Best error message of the century.....!!!!

An error shown by a computer:
No keyboard connected!!
Press F1 to continue... ;->
1 Larki Apni Friend K Ghar Jane Lagi To Maa Ne Kaha K Jab

Tak Sarak Se Gari Na Guzre To Sarak Par Mat Karna.Wo Apni Friend K

Ghar Jane Lagi To 30 Minuts Bad Wapis A Gayi.Maa Ne Kaha K

Itni Jaldi Kyun Aa Gayi He.Usne Kaha K Maa Sarak Se Koi Gari

Hi Nhi Guzri Is Liye Me Wapis Aa Gayi.
Why pakistan is in trouble ? Population: 16 crore
4 crore retired
3 crore in state govt don''t work
2 crore in school
2 crore under 5 year
2 crore unemployed
2 crore house wives
99,99,998 are any time in jail.
The balance is you & me. you are busy in checking SMS.

HOW can i handle pakistan alone? ;->
Doctor- Mrs.MEGHA
Gud News
4 U!

MEGHA- What Do
U
Mean By Mrs.MEGHA!
I''m Unmarried.

Doctor- Miss MEGHA,
Bad
News
4 U!
Ghareeb Aadmi Aik Kaam Dil Khol Ke Karta Hai Socho Kia?
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
!
3 Rupay May 500 Sms ... =P ;->