aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3292 views       Funny

more Funny SMS Messages

Arz hai...








Arz hai...








Arz hai...








Arz hai...








Arz hai...








kay...








Arz hai..








kay..








ap ko stana hamara FARZ hai...


Husband wife mein larai hoi,
Husband ghar se chala gaya,

Husb:Rat ko phone pay,”Khanay mein kia hai”
Wife:Zeher.
Husb:Mai dair se aonga, tum kha kar so jana:D
''1 Aadmi Apne Betay k liye Robot Laya jo Jhoot Bolnay per Thappar Maarta tha:

Beta: Papa Aaj mai School Nahi ja Raha meray Pait mai Dard hai
( Chattakh )

Baap: Dekha! Jhut bola, Jab Main Tumhary Jitna Tha To Kabhi Jhoot Nahi Bolta Tha.
( Chattakh )

Bivi: Jhoot to Bolay ga hi Aakhir Aapka hi Beta hai.
( Chattakh )''
Girl:It’s 2 tight
Boy:Don’t worry,I’ll do it slowly,
Gal:Push it in,
Boy:Ah..I can’t,
Gal:It’s painful,
Boy:Forget it.
.
.
.
.
We’ll buy new WEDDING RING!
Tum Chand Se Khobsorat Ho Sitaron Se Poch Lo

Tum Pholon Se Khobsorat Ho Bharon Se Poch Lo

Tum Larki Se Bhi Khubsurat Ho
.
.
.
.
.
.
.
.
Pathano
Se Poch Lo..
"students Vs teacherz"..
.
.
When We R in class, We R ''students'',
When They R in class, They R ''scholars''
When We corect Our writing, its ''overwritting'', when They corect their, its ''correction''
When We copy from otherz, We R ''cheaters'', when They copy, They R ''quotes''
When We joke in class, We R ''jokers'', when They joke, They R ''witty''
When We Don''T Do Our work On time, We R ''sluggish,''
When They Don''T Do, They R ''busy''
.
.
Kya Ye khula TAZAAD Nhi?
Khubsurat Phoolo’n Main




Haseen Wadiyo’n Main




Dilkash Baagho’n Main




Aap Jesa













1 Keeda Zarur Hota Hy ;->
A Man Can Be Happy Wid Any Woman . . .


As Long As





He Does Not Love Her . . . ;->
1 Paagal Aadmi Ne Doosre Paagal Aadmi Ko Fone Karke Kya Poocha . ..??







Socho Socho . . .










"Abe . .Tera Fone Number Kya Hai..??
patni maike ja kar pati ko roz phon q karti hai.
.
.
.
.
.
.
taki pati ko yad rahe ki musibat abhi tali nahi hai
Arranged marriage :-

Rs 600000 -shaadi
RS 400000 - jwellery
Rs 50000 - shaadi ki rasme
...
Total - 10,50,000 RS

Love marriage :-

RS 100 - stamp paper
RS 20 - Notery
RS 50 - varmaala
RS 10 - photo

Total 180 RS

Paisa aapka...Pasand aapki...Faisla aapka

Jaago grahak jaago. lover k saath bhaago!! :P


1st ever intelligent sardar.

Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?

sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything:-)