aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3288 views       Funny

more Funny SMS Messages

Dehshat Gard Itnay Ho Gaye Hain
Mulk Mei "Faraz" , , ,

Humne Muhallay Ki Cricket Team
Se Bhi Naam Katwa Diya Aaj... =P ;->
Kabhi kabhi meri ankho
main Saya lagta hai ..


Jo apna hia woh
praya lagta hai



tum se milney ki
Tmana tu bhot hai

Lekin



Anay janey main karyaa
bohat lagta hai........
Cheese is Cheese
Butter is butter
if u 4get me
i will throw u in
*-*-*-*-*-*-*
* G U T T E R *
*-*-*-*-*-*-*


Ek khan zameen per lait kr phone kr raha tha.

Ek admi ne pucha yeh kia kr rahay ho.

Khan bola is me say awaaz aarahi plz try late kar./<
1 Chota Munna Boht Der Se Ro Raha Tha
Uski Maa Ne Pocha
Melay Bachay Ko Ta Chaiye?
Tofy
Bikit
Chps?
Munna: Nhi Tuch Nhi
Bash Ait Nya Conekshn Taiye,Jong Ka
Suppose U Were An Idiot . . .




















Sorry Dude No More Supposition



















U Are An Idiot . . . :
Usne Mujhe ye Keh Kar Chhor Diya HumAyuN









Mujhe Neend Aati Hai 11 Baje k baad.








Aur

Tum Online Aate Ho
12 Baje k Baad. :-(
A Sweet Story
Once a girl asked a boy:
Why we have 2 units to measure weight, height, force, speed, distance etc.
But nothing to measure Love, Trust, Friendship, Why?
Boy thought for a while, took her into arms, looked into her eyes and said
.
.
.
Dekh Janu, Dimagh mat kha
Already physics main supply hai
Kya zamana aaya he!

Pahle log shadi k bad jo kam karte the,
abhi wo shadi se pahle kar rahe hen!


pata he kya?

Nahen na

KHUD Kushi.. ;-)
Laziness is our biggest enemy- Jawaharlal Nehru
We should learn to love our enemies- Mahathma Gandhi
Dasso hun bapu di maniye ya chache di?


Agar pagal khaney k pagal sey jhaghrada kar k pagal khaney ka doctor paghal ho jaye to news mein khabr kaisay aaye ghee?


"ghar kee baat ghar mein hee reh ghayee"

2 kids wr lying 2gethr in 1 bed in same blnket

1st: Me 1 lrka hn
Tm kon ho?

2nd: Mjhy nai pta

1st:Acha w8 (ye kh kr wo blankt k andr gya
or thori dr bd nikla) "tm lrki ho"

2nd: Tmhy kese pta?
.







1st: Q k mere blue socks hai, or tmhare pink hai.


Moral :
Har waqt GANDI BATEN mat socha karo.. ;->