aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3284 views       Funny

more Funny SMS Messages

Histry of Pakorey
Ek Baloach Besan Ki Balls
Oil Mein Dal Raha Tha..


Jab Thori Dair Bad Bhi Wo
Kac''che The To Baloach
Bola






"PAKO REY" .. ;)
A beautiful young bride said to her 80 years old husband: "Sweetie, lets go upstairs and make love".He replied: "Make a choice, I can''t do both''''
Dar Dar Phirte Han Gam E Ishq Ke Maare

.
.
.
.
.

Dar Dar Phirte Han Gam E Ishq Ke Maare
.
.
.
.
.

Laado Ke Lashkaraee
Jagg Magg Kapre Sareey



Definition of home:









"Home is the place where u can scratch exactly where it itches" ;-)
pata hai mujhey "National Geoghraphy Channel" mein job mill ghayee hai, laikin aik masla hai aur wo tum hee hal kar saktey ho.



Merey Zummein bandaron par research hai, iss liye kabhi time nikal kar aaao aur apney barrey mein kuch batao,


DiL to ChAhtA hy hAr bAAr TujhE
Khud hE LAmbi cALL kAron "PAppu" , , ,

LEkin MErE DAmAn mE MiSS CaLL
k siwA kuCh Bhi nAhi... ;->


"''IzzAt to anAy jAnE wALi ChEEz hAi "PAppu" , , ,



BuS BAndA BegAirAt hOnA chAhiye . . . :p :d ;->
President "Pakistani"
Leadrship "Purani"
Army Chief "Kiani"
Prime Minister "Gillani"
Speaker "Zanani"
Nawaz Shrif Ki "Shetani"
Zardari Ki "Karastani"
Judges Ki "Baimani"
Wkla Ki "Manmani"
Ministers Ki "Farawani"
Awam Ki "Preshani"
Na "AATA"
Na "BIJLI"
Na "PANI"
Wah Re Wah teri Qismat "PAKISTANI" ;->

GOLDEN WORDS


"Abey, main hon na! Tum log jao double sawari pe, agar tulla rokey tou bas mjhy call lga kr baat krwa dena..."

By:
William Badchoda =P =D
Dil badal na dena sim ki terha
Mohabbat low na krna battery ki terha
Pyar kam na krna balance ki terha
Hamesha meri zarurat mehsus karna charger ki terha
Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
GHALIB...!!!

Najane tumain ''PPP'' Ko Vote Daine Ka Khayal Kyun Aaya.......????
Garibon k lye"paktl"

Knjuson k lye "Telenor"

Buzrgon or bachon k
lye "Jazz"


Lafngon k lye "ufone"



Lovely,Smart&Royal
people use krte hn
"WARID"