aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3281 views       Funny

more Funny SMS Messages

; ; ; ; ; ;
c("""") c("""") """" """"

SpeciAL TEA

1 MerE LiyE

Or

Doosri

B

MErE LiyE...

Tujko ChAhyE Tu Apni BAnA k P ;->
Mufte :p


Aaap main say har koi nashta karta hoga, har koi anda(egg) bhi subha subha khata hoga.......
agar aap ki mom kisi din aap say aakar yeh kahain k
egg main say ek memon nikla hai tou hairan na hoeay ga kyun k jarasim or memon har jaga hote hain.
Ek sawal...14FEB VALENTINES DAY ko log aisa kia karte hain k theek 9 MAHINAY baad 14 NOV ko "CHILDREN DAY" manana parta hai.


Have U Ever Noticed .. ?

That

The Longst Minutes In
The World
Are The Last
5 Minutes Of A
LECTURE

While The Shortest
5 Minutes Are The Last
5 Minutes Of EXAM ... ;->
Apne Chehre Ka DEEDAR
Na Do,


Apne Dil Ka QARAR Na
Do,

Apni Aankhon Ka KHUMAAR Na
Do,

Suna He Buhat KANJOOS Ho TUM,


Kisi Ko Apna BUKHAAR Na
Do....;->
Sitaron se aagay jahan aur bhi hain..
Parosan ki do Larkian aur bhi hain,..
Tu Nadan aik Biwi pe tik gaya hai..
Shariyat main 3 Biwiyan aur bhi hain.
Who Played The Double Role In Film "Sholay"........?
.
.
.
.
.
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Film Tou dekhi ho gi
.
.
.
.
.
.
.
Nahi Pata
.
.
.
.
King George
Aray Wohi Jo Amitabh K Coin k Dono Side Pe Tha....... :)
Guest: “Why does your dog sit there and watch me eat?“

Hotel Host: “I can‘t imagine, unless it‘s because you have the plate he usually eats from.“
One Day I Saw Zardari At My Home. . . .

I Asked My Father

"Dad Kutta Ghar Mein Rakhne

Se Rehmat K Frishtay Dakhil Nai Hotay"=P;->
Ek Intihai
Adbi Sher Arz Hy



"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"


.

.

.

.

.


"Alif" "Bey "Pey"
"Tey"

.

.

.

.

.

.

.

Way Gujra Way
Way Gujra Way ... ;->

(NASEEBO LAL)
Itz the Month of
Snow & Songs
Candles, Cakes n
Celebrations
Itz December
Njoy dis LuVly n glorious Month

NOTE-Plz Ignore
if U r an STUDENT
yeh tha bada bhari..


marie se nahi banta khari....




char payyo pe chalti hain lori[truck]






ab tu jake karle ghade ki savari....;->