aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3269 views       Funny

more Funny SMS Messages

''Sms karne me kitna maza ata hai,

Lekin dil ghabrata hai

Kyon k balance jata hai

Lekin asal maza to tab ata hai,

Jab kanjoos logon se

Sms ka jawab ata hai...!''
T H O U G H T Of The Day

Jis Tarah Yeh Sms Achanak Aap K Pass Agaya Hai,
Is Tarah Mout Bhe Achanak Askati Thee,,,

Agar Sms Ki Jaga Mout Ajati To Kia Is Waqt Aap ALLAH K Samney Hazir Hone K Lye Tayyar They?????

Zara Sochyey,,,

KUCH NAHI TO SIRF NAMAZ KI PABANDI KI NEYAT HE KARLAIN..
Ghareeb Ghurba,

Becharey,

Miskeen,

Lachaar,

Dukhi,

Pareshaan,

Khasta Haal,

Afsurda

Be-Sharam,

Dukho''n k Maarey

Pareshanio''n Main
Ghirey

Zindagi Se Tung

Udaas

Halaat k Maarey

Dunya k Sataye Huey
Hotey Hyn Wo Log



Jo Mobile Hote huey
Bhi Sms Nahi Kerte ;->
Mei tou bus yuhi family ke sath tv dekh raha tha "PAppu"


Ankhein sharam se neechäy ho gai jub suna hum ne


''This song is brought to you by touch condom.. ;->
Nokrani:Saahib,aapke kisi khas dost ka phone aaya tha.

Saahib:Tujhe kaise pata chala k wo mera khas dost hai ?

Nokrani:(Sharmaaty huwe) puch raha tha Kameena ghar pe hai ?
Mujh Me Aur Aap Me Smart Koun Hai??
Guess?...






Maine Guess Karne Ko Kaha....

Press Karne Ko Nahi.
Girl:Papa,1 ladka mujhe 2 BAR I LOVE U bolA,

kya karu?


Fathr:Beta usse shadi kr le,

zindgi me agr dubara bolde to mera nam badal dena
Khaansi Ka Elaaj

Balghum Nikaley Bagher Nahi Ho sakta

Balghum Se Nijaat k Liye

Subha Shaam

7 Baar

Khyber

Pukkhtoon Khwaaah

Pukkhtoon Khwaaaah

Bole''n

Balghum Nikla Jaye Ga . . . =P ;)
Rub se dua karte hain,K mere doston ko khushiyon ka sansar mile,Or jo muje sms nhi karte,Unhe apni girl friends se behno jesa pyar milay:-)
Why gals not interest in sports?

Only 1% gals playing games.

Bcoz

Other 99% gals playing in boys life.
Husband: tum aesi roti nahi bana sakhti
jesi meri ammi pakati thi.

Wife: paka sakti hun agar tum be
aisa aata goondo jesa
tumhare abbu goonda karty thy ;-)
Boy: I''ll climb de highest mount,
Swim de deepest ocean,
Walk on hot coal barefoot,
just 4u!

Girl: So sweet Can u come 2 meet me?

Boy: Not now, its Raining....