aarey tum sey keh rahey

aarey tum sey keh rahey
aarey tum sey keh rahey hein k hum sey mohabat naam kee kissi cheez ka na zikar karna na ummeeed,

kyun k teen cheezein kabhi b badal saktee hein,
1-qismat
2-waqt

aur offcourse "Apun"
  

May, 17 2010     192 chars (2 sms)     3285 views       Funny

more Funny SMS Messages

50 - 50 kos dur jab koi bachha

oon oon karke rota hai to ma kehti he

k beta aise mat ro,varna

.

.

.

.

.

.

.

bada hoke HIMESH RESHAMMIYA ban jaega.
Dazz..
Dazz Dazz Dazz ...
Dazz dazz dazz dazz. . .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Chup jao.. FARAZ ''TALIBAN'' k sath mil gaya hy..!
:-)...
Dil me Pyar Hai !

Ankho me Nasha Hai !

Baaton me Maza Hai !

Andaaz hee Juda Hai !

Dosti me Wafa Hai !

MASHALLAH isi Liye to Har Koi Mujh pay fida hai.. ;->
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
“dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!”


Good Relations doesn’t need
any promises any terms or conditions..

it just need two wonderful people.
One cool like me..
one sweet like u!
Shaadion Main Khaana Khaane K 2 Golden Rules..........

Rule # 1:
Pehli Baar Is Terha Khao K Doosri Baar Mile Ga Nahi

Rule # 2:
Doosri Baar Is Terha Khao k Pehli Baar khaya Nahi.....
Pathan Ki B.V Us k
Driver k Saath Bhaag Gai





Logo''n Ne Poocha
Khan Saab Ab Kia Kro Ge ?








Pathan Bola
Kerna Kia Hy, Ab Gaadi
Khud Chalao''n Ga ... =P ;)
JAb

Tumhari

Shadddi

Ho

Gi

Tu

Tumhari

Biwi

K

Pait

Main


Mera

..

.

.

.

.

Mera

,

,

,
,


BHATIJA ho GA


Sale Dost pe Shak KArta HA :D


Kid: maa mujhe bhai chahiye.

Maa: Beta tmhare Abbu Dubai gae hue hain, woh ajaen phr sochengay..

Kid: Maa, Q na hum unhain Surprise dain..
Pagal Khanay Ka Incharge:

Aap Theak Hain, Is Liye Aapko RELEASE Kya Ja Raha Hai.

Magar Afsos K Kal Jis Pagal Ko Aapne Swimming Pool Mai Doobnay Se Bachaya Tha,
Aaj Usne Phanda Daal Kar Khud-Kushi Karli.


Pagal: Us Ne Khudkushi Nahi Ki Hai.


Woh To Maine Usay Taang Diya Tha Sukhanay K Liye. :-)
SAWAAL: Patni maike jaakar pati ko roj phone kyun karti hai??
JAWAAB: Taki pati ko yaad rahein musibat tali nahi phir aane waali hai.
Wonderful Combinations in this World...

Heart & beats.

Night & Moon.

Music & Songs.

Roses & Love.


My costly SMS
& ur fokat ki smile...;->