A sardarji went to a

A sardarji went to a
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     2854 views       Funny

more Funny SMS Messages

Hum India se buhat peechay thay..
Lekin,
Hamari,,
Qoum ne Saabit kiya k wo kisi se Peechay Nahi..
Aaj,,
Hum India se,,
poray

30 mins agay hain.
GEO ZARDARI ;->
Jackie Chan ki saas ka naam kyahai?..

nahi pata..??

answer) D-Cold

Chan (chain)ki saans - D.cold

chalo ab batao...

Jackie Chan ki bahu ka naamkya hai ?

this is quite simple...

answer) D''Cold again

kyunki saans bhi kabhi bahu thi!!!
Munna bhai: Circuit ye valentine day kaun sa din hai?
Circuit: Simple bhai aajkal valentine day ‘Kiss Day’ ko kahete haiN...

Pathan : Kal hum Ne raat se subah tak 4 rupe ghnta packge pe apni grlfrnd se bat kya!

Dost: wo Q?

Pathan: humko Molvi ne bola tha k aaj jaagne ka raat hai ;->
AftEr
thE
rEs0uNdInG
sUcCeSs
oF
thE
INdIaN
bLoCk
buStEr
fILm"TaRaY zAmEeN pAY"
wE
pAkIsTaNiS
prEsEnT


















"pAtRoL AaSmAn pAY"!


Heer : Main Tumhary
Ishq Main Barbaad Ho
Gai, Ruswa Ho Gai ...

Raanjha : Tou Main
Kon Sa HBL Main
Manager Lag Gaya
Hoon... ;->
Kal ho
"aaj" jaisa,

Mehal ho
"Taaj" jaisa,

Phool ho
"Gulaab" jaisa,

Aur


Zindagi ke har qadam pe friend ho...
?
?
?
oye hello,
Friend ho"Mujh" jaisa.
Remeber



No Matter How Bad You Are

.


.


.


.
You Are Not Totally Useless ...

.


.


.


.

You Can Still Be Used As

A

"BAD EXAMPLE" ... ;->
''DUNIYA MAIN KABHI ACHAY INSAN KI TALASH MAIN MAT NIKLNA.

.
.
.
KYUN K
.
.
.
.
.
.
.
.
.
MAI GHAR HE HOTA MON!!!!!!!!!''
Once A Journalist Asks

Meera What Types Of Roles Do U Prefer?

Meera Answers: Wese Tou Mjhy Chicken Roll
Pasand Hay Magar Beef Roll Bhi Kha Leti

Hoon... :P ;->
Ek railway station se ek lash gayab ho gayi batao kaise....??????
..
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
jaane ke liye dekiye C.I.D...har friyday night 10 P.M...!!!!!
U think of ME and I think of U.
When v both think of each other,
Do u knw what it means ?
It means v both have no work to do!!

Dono "NIKAMMAY"