A sardarji went to a

A sardarji went to a
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     2858 views       Funny

more Funny SMS Messages

Sir :pyar or ishq mai kya farq hai,

Student:sir pyar wo hai jo
Aap apni beti se krtay hain,


Sir :GOOD!Or IHSQ?



Student:sir jo mai ap ki beti se krta hon.>
3 Ways To Catch A Tiger

Newton''s:
Allow Tiger To Catch U , Then Catch It ... !!!


Einstein''s:
Chase Tiger Until It Become Tired , Then Catch It ... !!!


Pakistani Police:
Catch A Local Cat & Beat It , Until It Accepts Its A Tiger ... ;->
Barbaad Honay Ke Aur Bhi Raastay Thay
GHALIB...!!!

Najane tumain ''PPP'' Ko Vote Daine Ka Khayal Kyun Aaya.......????


Bohut udas he her shakhs tere jane se,
Ho sake to laut aa kisi bahane se,

Tu lakh khafa sahi magar ik bar to dekh,
Mohalay me Kitna kachra jama hai tere na any se.
Dentist : "Iam sorry, madam, but I shall have to charge you Rs 250 for pulling your boy''s tooth."
Woman: "Rs 250! Why? You said you charged only Rs 50 for such work!"
Dentist: "Yes, but this youngster yelled so terribly that he scared four other patients out of the clinic ;->
Arz Kia Hai

Tm Dost Ho Mere Sada K LIye

Main Zinda Hoon Teri Wafa K LIye

Ker Lena Lakhon Shikwe Humse Magar

Kabhi Topiyan Na Dena Khuda K Liye ;->
PAkiSTAN nE 191 SCoRE kAr k ChAmATkAAr kAr diA,,

.

.

Ph¡r b AuSTrALiA nE UskA BALADKAR kAr diA.. ;->
Sorry! Galti se ye msg aapko send ho gaya niche mat parhna niche ghalat salat likha hua hai.
.
.
.
.
.
.
.
.
GHALAT-SALAT"
New Pakistan team for worldcup 2011
Coach: Wasim chakram

Team:

Bekar younus

Rashid takleef

Shahid afriki

Inzimam full duck

Shoaib kambakhter

Umer bull

Kamran khatmal

Kana Naveedul Hasan

Mehman butt



Extras:

Baitsman

Baiman farhat

Danish maleria.
PRINCIPAL: Agar koi ladka girls hostel mein
gaya toh first time 100 Rs fine,
2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.MUNNA BHAI: Monthly paas ka kya lega M
Punjabi Hajj Karne Geya Wapis Aya to Dost ne Pocha Shetan ko Kitne Pathar Mary…?
Punjabi: Rush He Ina C Pathar Marne Da Moka Hi Nai Milea, Par.. . . Galian Changian Kadd k Aya Wan….
* Munnabhai: Are Ek bakara Talaab me Gir gaya hai aab wo sala kaise bahar aayegaa ?????

Cirkit: Bhai Geela Hoker, Tension nahi Lene kaa ...!!!!!!