A sardarji went to a

A sardarji went to a
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     2861 views       Funny

more Funny SMS Messages

Pathan T.V per bomb rakh kar Pakistan a match daikh raha tha. Bv: ye bomb kis liay rakha hy?
Pathan : agar aaj salay haray tu pori team ko bomb sy urra don ga
Geo Khan
A man robs a bank and takes hostages.
He asks the 1st hostage, "did you see me rob the bank".
The hostage answers "yes". The robber, promptly, shoots him in the head. Then he asks the 2nd hostage if he saw him rob the bank. The hostage answers, "no, but my wife did" . . . ;->
Life While Doing M.B.B.S

1sr Yr: Yahoo I''m In
Medical College

2nd Yr: Kahan Phans
Gaya? Help Me

3rd Yd: Severe
Migraine, Sumtymz
Pagalpan b

4th Yr: Aah Soon It''ll
b Over

5th Yr: Finaly It''ll b
Over

House Job: I Did It

Job : I Love Myself

W8 a Min !
Sunthing Is Missing


Ohhh !!! Meri
"JAWANI" ;->
Want To Improve Your Relationship . . . ? ? ?

...


...


...

See Love As A Verb Rather Than As A Feeling . . . ! ! !
Eik andha aadmi Police mai bharti hone gaya..
Interview k waqt us se pocha gaya:
Ap Police mai bharthi hoker kia karen ge.?
Andha: Mai andha dhund firing karoonga ...
There was a couple. They were very happy and everyone thought they would end up together. But the girl left him. He was all heart-broken cos he thought he had found true love! After his chic breaks up with him, he feels like peeing. So he goes to the restroom. He suddenly realizes that the zipper of his pants have vanished!! how did this happen????







kyonki..Yaar bina chain kahan re, pyaar bina chain kahan re..!!
Jab lite band hoti hai tb sub ki khul jati hai
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Aankh Garmi se. :-)


Aik sahab hamptay kamptay ghar may dakhil huay,
unho nay haath may gold ka aik cup pakra hua tha,

Wife: ye cup kahan say mila?

Husband: mai daur may first aya hun.

Wife: doosre aur teesre number par kon aya?

Husband: doosray number par police afsar aur teesray number par cup ka maalik... =P ;->
Iblees
Ne 1 din apne cheelön se kaha!
Logon ko
TLAWAT
ZIKAR
TASBiH
Se door rakhne ka khas Nuska
Batao?
Cheelon ne yak zuban ho kar kaha:Sir sms Free krwa dain.


Father asked beti:
“Tum bari ho ker kia karo gi?”

Beti:”
Maa banun gi,
study karon gi,
shari karon gi,
bus or kia?”

Mom:”Beti jo marzi kerna per zara tarteeb seedhi rakhna”;-)
''T20 Worldcup me harne k baad

SAEED AJMAL ki ami ne us se kaha:"Beta bazar se dahi la do"
AJMAL ne socha bahir niklun ga to log maren gy es liye burqa pehen k nikla.
Bazar mai aik orat ne us se pucha.
"Tum SAEED AJMAL ho na?"
Us ne ghabra k kaha
Nhi to.
Us orat ne kaha:"daro mat, mai SHAHID AFRIDI hon.''
Larkio Ki ada humain
pasand nai,

Larkio Se bate hamain pasand nai,

Wo to ane wale bacho ki zid ha k MAMA chahiye,
Warna humain shaadi karna
pasand nai!