A sardarji went to a

A sardarji went to a
A sardarji went to a
STD/ISD/PCO SHOP and
slapped the operator twice.

Guess why ?

bcoz there it was written
“Number dial karnay se pehley do lagain”
  

May, 21 2010     158 chars (1 sms)     2852 views       Funny

more Funny SMS Messages

Love Is Second Mistake Created By GOD





Off course GIRLS Are The First . . . ! ! !






But The Fact Is That




Both Are BEAUTIFULL . . . ;->
Ek admi rozay nhi rakhta tha.
Us k peer ne kaha tum roza rakho main wada kerta hoon roz tumhari ek Duaa qabul hogi.
Us ne roza rakha. Sara din bari mushkil se guzara.
Sham ko roza khol ke peer ke pas chala gaya.
Peer ne kaha mango kya mangte ho?
Woh bola peer sab subah EID kerwa do... =P ;->
''ye zindgi hai ek kamal

bina pese ke nahi koi haal

tum bhi kangal

hum bhi kangal

to phir aao khhelte hn


MISS CALL MISS CALL''
Aik Doctor Apne Dost Se)

"Yar Mai Soch Raha Hon K Is Gaon Main
Apna Clinic Khol Lon.
Dost:"Tumhara Khyal To Naik Hy

Magar Yahan Ka Qabristan Chota Hai . :D ;->
Aisa hai dostana hamara,
mein kisti tu kinara ,
mai dhanush tu teer ,
mai matar tu paneer ,
mein barish tu badal ,
mai rajma tu chawal,
mein hot tu cool ,
mai April tu fool


...NaYa FunDa...

ab har bachha bindass keh sakta hy:
Meine mummy papa ke saath "BLUE"
film dekhee... =P
''Maine ik or naya mobile lya hai jis me ,fingerprint technology, 8 mega pixel double cam, 6 inch touch screen & 24Gb built in memory, waghaira kuch bhi nahi hai''
1 Sardar ko TERA BHAI kehne ki boht aadat thi,

SHadi ki raat apne room me gya or Dulhan ka Ghoonghat utha k bola,

"KAISA LAG RAHA HAI
TERA BHAI".......:-)
Ye lo ik hi seekh bachi thi tumharay hissay ki khalo tum nay to pocha nahi.

par hamain akelay khanay ki adat nahi.

khalo kia yad karogey
To
The S.H.O,
Police Station.
Sir, If my friend will not sms me, kindly i request u to take action against him & encounter his useless mobile ;->
Biscuit walay ka love letter..

Dear MARIE!
2day is GOODDAY.
U have Krack''jacked my little heart.
Now im in 50-50 position.
Plz dont play Hide n Seek..
Tumhara TigeR... ;->
Phir usi chand se rishta bana bethe,

phir usi saadgi se dhoka kha bethe,

Patharo se the taalluqat
humare,

Phir bhi sheshe k ghar bana
bethe.->?