Sardarji is not sleeping

Sardarji is not sleeping
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
  

May, 21 2010     141 chars (1 sms)     3296 views       Funny

more Funny SMS Messages

I''ve written nice poem 4 you.
Twinkle
Twinkle Little Star..
you should Know What you R..
& Once you
Know What you R..
Mental Hospital is not So Far..
U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

U r sweet as CHOCOLATE

Metha as GULABJAMN

Rasila as RUS''MALAIE

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!

Cool as ICE CREAM

ALLAH apko ßuri nazr se
ßchäiye!

Khin Tmko.
CHIYUN''TIYAN

Na LAY JAe .!!


Ek Pathan Bakri Lay Kr DAEWOO Mein Sawar Hua,

To Logon Ny Usy Boht Peeta

Jawab Mein Wo Bola.,

Mre Naal Ladies Na Hoondi Tey
Main Toanoo Dasda...=P;->
Ek Dost Mazaq Me Apnay Shaikh Dost K Paon Dbanay Lga.


Paon Dba Kr Bo|La,

Meri Ujrat..?

Shaikh: Tum Ne Paon Dbaye,
Or Mainay Ujrat Dbai..>
Why Do People Say
That
Love Is Like A Butterfly .... ???


























Because
You Need To Keep
Buttering Your Love
Otherwise
It Will Fly ...;->
Teacher: "George Washington Not Only Chopped Down His FAther''s Cherry Tree
But Also Admitted Doing It .
Now Do u Know Why His Father Didn''t Punish Him ? ? ?


Student: Because George Still Had The AXE In His Hand ! ! ! When He Confessed


Piyarey
Or
Aziz dosto..

ASLAM O ALAIKUM..!























Bas Salam kar ke
10 nekiyan laini thi,
ab apna kam karo... ;->


Pathan: Yara hum bohat preshan hai

Dost: Kyun khan sahab?

Pathan: O yara subah se hum ko koi battery low k number se miss call de raha hai...=P;->
“SONEHRI BAAT”
“NAIKI” Kar K Aisy bhool jaaya
Karo
Jaisay
Log
“Shadi” Kr k Muskrana Bhol jaaty Hain..
Agar koi app ko dukh de,taklef de, apko rone pe majbour kare to ap b usko rula sakte hain pata hai kaise?? uski ankh main unghi mar k:-)
////////
((((@ @))))
( ! )
Kon hai yeh?




Kon hai?


Nahi pata na?

Lekin u fone walon se pochiye

Kehte hain

"TUM HI TU Ho... =P ;->
This msg is strictly for cute and charming people only...Since u accidently recieved msg. We deeply apologise for the disturbance due to technical error;-)