Sardarji is not sleeping

Sardarji is not sleeping
Sardarji is not sleeping with his wife! these days
Guess why?
because somebody had told him that
it is wrong to sleep with married women.
  

May, 21 2010     141 chars (1 sms)     3279 views       Funny

more Funny SMS Messages

Na Barish



Na Toofan




Na Bomb Blast




Na Strike




Na Jalse Juloos




Na Muzahiray

.

.

.

.

.

.

.

.

Pata Nahi Karachi Ko Kis Ki Nazar Lag Gayi Hai..... ;->


Shadi k Doosre Din Beti apni maa Se:

Aj meri Unse Laraei Ho gai,

Maa: Beta Shadi me Jhagry toh Hote Rehte hain.

Beti: Wo toh Thik hy Par Ab Lash ka kya kren?
Ek admi rat k time qabar par betha tha
Ek musafir ne us se pucha...
TM KO DAR NAHI LAG RHA?
ADMI: darne ki kia baat hai,
Andr garmi lag rahi thi to bahar agaya.
Aaj kal k Log Bhi kitne Jealous Hogaye Hain..

''pAppu''
.

.

.

.

.



.



.



Naya Phone Dekhte He Bolte Hain Chal Bey "CHINA" ka hai... ;->
1 memon ne arbi ko khoon dey k uski jaan bachai.
Arbi ne usay MERCEDES gift kardi.
Arbi ko phir khoon ki zarorut pari,
Memon ne phir khoon dia.
Ab k bar Arbi ne till waly laddu gift kiye,
Memon:Ghusse se, mercedez kion nahi di?
Arbi:Munna…!!
Ab hamarey ander bhi memono ka khoon dor raha hay:)
A story that can b read by Angels only…


















NOTHING C,

I told u… Only Angels can read it, not Devils
Jab barish hoti hai, Tum yaad aate ho.
Jab kali ghata chaye, Tum yaad ate ho,

Jab bheegte hain tum yaad aate ho,
Bataoo Meri umbrella Kab wapis kro ge
Dad : Son, what do you want for your birthday?
Son : Not much dad, just a radio with a sports car around it.
Koi Insan Agr Ankhe Band Karke Muje 3 Baar Pukare
To Me Uske Samne Aa Jata Hu.
Try Karo

1

2

3

Nahi Aaya?
Are Yaar Insano Ki Baat Ki Thi.
Aishwariya
Preety
Kareena
In teeno''n Main Se Kisi Ko
Hona Hoga Mera Zarur


Main Janta Hoon Nahi Hai
Itni Auqaat Meri



Lekin


Lab Pe Aati Hai Dua Ban K
Tamana Meri ... ;->
''What is the difference between a woman and a magnet? Magnets have a positive side!''
''For pepsi "shahrukh"


For coke "aamir"


For mirinda "vivek"


For fanta "rani"


& For Thums Up "Akshay"


Don"t worry
For Bante wala soda "You"
Cheers !!!''