Sardar’s wife: O sardar ji, yeh ca

Sardar’s wife: O sardar ji, yeh ca
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3516 views       Funny

more Funny SMS Messages

Boy:Darling Me Tmhe Bangla Dilaon Ga.

Car Dilaon Ga.Gold Ka Dher Lga Don Ga.

Girl:Acha Ye Btao K Sham Ko Park Ao Ge

Boy:Han Agar Mama Ne

Bus Ka Kiraya Dedia To!
1 Dafa 1 molvi movie dekh raha tha.

Doosra admi:molvi sab ap nay tu kaha tha
k ap movie nai dekhtay.


Molvi:mai is ko nafrat ki nigah say dekh raha hon...:-)
Punjabi tarjuma of baby baby yes mama.


Kaki kaki
Han baybay
Phak lee chenei,
Na babey
Jhoot mardi
Na babey
Lawan juti
Na babey
Khol botha
Ha ha ha...

Pathan In Crore-Pati



Amitabh : '' 9 0'' se pehly kia
aata hy ... ??

Pathan kaafi dair
sochny k baad bola

















Ayesha Manzil .. =P ;)
Ha
haha
hahaha
hahahaha
hahahahaha
hahahahahaha
hahahahahaha
hahahahaha
hahahaha
hahaha
haha
ha



.


.

.

Kuch nahi aisay hi Indian team yad aa gai thi..
:-D

Man to a Frnd:
I gifted my wife a Diamond Necklace and she didn''t speak to me for a month.
Frnd: Why?.


Man: stupid, that was THE DEAL... ;->
Nurse: Mubarak ho Khan sb ap k ghar larka pyda hova hai

Khan sb: Wa g wa kya technology hai,
B.V mere hospital me hai,
aur bacha mere ghar paida hova hai..
When Pockets Are Full Of Money

Girls Are Many

When Pocket Becomes Empty

Girls Become 420 …



Public Awareness

Pass To All Boyz …

Memon ka beta:
abbu 2 Rps do na

Abbu:nahi dunga

Beta:abbu de do, doodh walay ki or ammi ki ek bat bataon ga

Abbu:yeh lo 5 Rps jaldi batao

Beta:doodh wala ammi ko bol raha tha k abhi tak is mahinay k paise nhi diay kal se doodh nhi milega :D

Moral :
Sirf memon hi memon sy paisy nikalwa sakta hy....?
Chhor de awaam ko karna tang "ZARDARI"
.
.
.
.
.
warna "TALIBAN" ko de denge teri jaan ki supari.
.
.
.
.
.
.
tab he ja k kholey ga tu "DOUBLE SAWARI". . . ;->
Dil ki dhadkan he ruk gyi
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
jb light gyi or kaam wali bai boli
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wot d hell is dis
.
.
.
.
u dnt hv invortor…:p:p
Sum1 Kills AMIR''S GF

& He Loses His Memory.

Thn He Tries To Findout D Killer.

Suspense:AMIR Himself Is D Killer.

Now Enjoy Watchng GHAJINI :-P