Sardar’s wife: O sardar ji, yeh ca

Sardar’s wife: O sardar ji, yeh ca
Sardar’s wife: O sardar ji, yeh car
ki speed itni kion barha di…??

Sardar ji: oyee car ki break fail ho gayai
hain, is say pehlay k koi accident
ho jayai ghar pohunch jatay hain:p
  

May, 21 2010     186 chars (2 sms)     3497 views       Funny

more Funny SMS Messages

''''Kia aap k mobile
ko Qabz ki
shikayat hai


Jo SmS nhi
nikal rha

2 tablet easy
load ki khila do
Qabz toot jaye gi

aur SmS nikalny
shoro ho jain
gay :))''''
ik admy anpe ghar waloon ko kehta hai ke jab main maroon ga

tu mery kabarr main ik cap main thori se chai rakh dena

orr wo ik din marr giya ghar waloon nai is ki kabarr main chai rakh de

hasab lene ik farishta yaa orr iss nai kaha ke hasaab do
admy kehta jere pehlee farishte cha pe ke gay se o koon se
Dekhte Hi Dekhte Kya Zamana Agaya,

K Har Kisi k Hath Me Mobile Aa gaya,

JisNe Kabhi Larki Na PataYi Ho''''BABU'''',

Wo Gandu b Date Maar k Aa gaya,

Bari Aag Lagti Hay Us Waqt dimagh Me,

Koi Kahe k Teri Bachi Ka Number Mere Pas Aa gaya,

Ye Ajab zaleel panay Ka Part Hy''''BABU'''',

Pehle 100 Ka Card Aata Tha Ab EasyLoad b Aa gaya,

Ab Poori Raat Sirf Ek Rupay Me Baat,

Saare TharkiYo Ko Ye Package Pasand Agaya;-
Have You Ever

Rearrange the Letters ...


" M O T H E R
I N
L A W "


It Would Come As


" W O M A N
H I T L E R " ;-> :d
Love Is An Illusion..

Its A Highly Dependency Disorder Of Weak Hearted People...



People Wid Strong Hearts Belive In



Flirting...!! ;-)
Free Call From Any Network In Zero Balance.
Use Bellow Trick
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Call Customer Care & Enjoy..!!
Pathan Bought A Car On Loan...

He Didn''t Pay The Dues,
The Bank Took Away His Car.
Pathan: If I Knew This,
I''d Have Taken A Loan For My Marriage Also! :-(
Why are women such bad drivers?
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
Because there is no road between the bedroom and the
bathroom. . . :p
After finishing MBBS… Dr Munna Bhai starts his practice.He checked his FIRST patient’s eyes,
tongue & ears by TORCH & finally what did he say?
“Battery is OK”
Son : Mom, Teacher Was Asking Me 2day
If U Have Any Bro Or Sis Who Will Be Coming To School
Mom : Dats Nice Of Her To Take Such Intrest In You.

So What Did She Say When U Told Her That Youre The Onlu Child
My Dear?
Son : She Just Said ... Thank Goodness
Mom:Beta Q ro rhe ho?

Beta:Teacher ne mara hy

Mom:Q Mara?

Beta:Maine unhe MURGI kaha tha

Mom:Q kaha?

Beta: unho ne mujhe test me ANDA jo dya tha..;->
"2007 K Bhikari"

Bhikari: Amma thora khana he to do na!
Amma: Abhi pakaya nahi hai !
Bhikari: Koi baat nahi amma, pakane k bad misscall de dena!
Main ajonga